Характеристики моделей з огляду наводяться для наочного порівняння у зведеній таблиці компактних складаних сіті-байків. Самостійно підібрати міський байк можна у відповідному підрозділі каталогу велосипедів. А якими бувають моделі для мегаполісу, читайте у матеріалі «Різновиди міських велосипедів».

3-швидкісна планетарна втулка, зручна посадка, невибаглива в обслуговуванні трансмісія, крила, багажник та захист ланцюга, паркувальна підніжка, ціна.
Найпростіше навісне обладнання.

У бюджетному полку складаних міських велосипедів напевно заслуговує на увагу модель Dorozhnik Onyx PH 2022. І ось чому.

Сіті-байк побудований на компактній алюмінієвій рамі 12.5” та підходить на зріст від 140 до 180 см. Посадка за кермом байка налаштовується за допомогою регулювань висоти сидіння та керма. Приблизно посередині рама зроблена такою, що переламується – механізм складання дає можливість швидко трансформувати велосипед в зручний вигляд для транспортування або зберігання.

Модель озброюється тришвидкісною планетарною втулкою Falcon 3, яка в рази надійніша за традиційну навісну трансмісію. Механізм перемикання передач знаходиться безпосередньо всередині задньої втулки, що підвищує несприйнятливість елементів трансмісії до зовнішніх факторів (вологи, бруду тощо). Водночас сіті-байк отримав картриджну каретку, яка не потребує змащування та обслуговування протягом багатьох тисяч кілометрів пробігу.

20-дюймові колеса велосипеда забезпечують гарний накат і відмінну маневреність. Із заводу на них взуті універсальні покришки Wanda завширшки 1.95”. Також виробник подбав про комфорт поїздок – сіті-байк отримав у розпорядження м'яке сідло, повноформатні крила, задній багажник (витримує вантажі до 15 кг) і стоянкову підніжку. І хоча в якості навісного обладнання модель оснащується компонентами найпростішого рангу, все ж таки перед нами бюджетний велосипед — своїх грошей байк коштує сповна.

8-швидкісна трансмісія, витримує навантаження до 135 кг, захист ланцюга, паркувальна підніжка.
Немає крил на колесах.

Дорослий сіті-байк з приставкою Mini – вдале рішення з портфоліо велобренду Pride для комфортних покатушок міськими вуличками та парковими доріжками.

Велосипед вийшов в міру легким та дуже комфортним. Його рама виготовляється з алюмінієвого сплаву, а передня ригідна вилка зроблена зі сталі (для кращого поглинання вібрацій від дорожнього полотна). Колеса у байка 20-дюймові досить маленькі і маневрені, але водночас здатні витримувати високі ударні навантаження. Взуті колеса в напівслікові покришки Innova зі всеїдними властивостями їзди як по асфальту, так і по легких грунтовках.

У активах у моделі є 8-швидкісна трансмісія, зібрана на базі компактного перемикача Microshift Acolyte Super Short. Вона доречна для точного дозування зусилля обертання педалей залежно від дорожньої ситуації та рельєфу місцевості. У комплексі з «коробкою передач» працюють обідні механічні гальма притискного типу, що використовуються для гасіння швидкості.

Pride Mini 8 2023 витримує вагу райдера до 135 кг, при цьому велосипед важить приблизно 13 кг. Комплектація у моделі обмежена – разом з велосипедом йдуть лише щиток на ланцюг і відкидна підніжка для постановки на стоянку. Крила і багажник передбачається докуповувати окремо на власний розсуд. Головне ж — це складана рама велосипеда, яка значно спрощує зберігання і транспортування сіті-байка в міських умовах проживання.

+5 фото
8-швидкісна трансмісія, багажник, крила та захист ланцюга, паркувальна підніжка, полегшена алюмінієва рама.
Істотних мінусів немає.

Компактний сіті-байк Author Simplex 2023 заточений під комфортні поїздки вуличками «кам'яних джунглів» на відносно невеликі відстані. А якщо знадобиться, складана конструкція дає можливість без проблем перевозити велосипед у громадському транспорті.

У моделі передбачається відразу дві точки складання з швидкозатискними кріпленнями – в центральній частині рами та на виносі керма. У складеному вигляді байк набуває розмірів приблизно 65х80 см. Він займе мінімум місця в салоні умовного автобуса, поміститься в багажник машини, не потребуватиме багато простору для зберігання вдома. До того ж вага сіті-байка складає 12.6 кг – «виною тому» полегшена алюмінієва рама зі сплаву 7005.

Модель підійде райдерам будь-якого зросту та статі. Велосипед поставлений на 20-дюймові колеса, взуті в гуму Kenda K-193, а навісним обладнанням для нього стала 8-швидкісна трансмісія з компонентів базового рівня Shimano Altus. За перемикання передач тут відповідає зручна манетка типу grip shift, також на кермо байка винесені рукоятки керування обідними механічними гальмами притискного типу (V-brake).

Author Simplex 2023 постачається з повнорозмірними крилами, заднім багажником, захисним щитком на ланцюг і відкидною підніжкою для паркування. Для повноти картини сіті-байк знадобиться доукомплектувати велоліхтарями. За співвідношенням «ціна/якість» модель є однією з найбільш привабливих у сегменті компактних міських велосипедів складаної конструкції.

+13 фото
+6 відео
Електропривод, передня амортизація, дискові механічні гальма, багата комплектація.
Велика вага.

Maxxter Ruffer – складаний велосипед нової ери з електроприводом. До того ж складається і розкладається у моделі абсолютно все: рама, кермо, сидіння, педалі. У складеному вигляді байк легко поміщається в багажник звичайного седана, завдяки ручці для перенесення його зручно заносити в ліфт.

Велосипед орієнтований на поїздки у ритмі життя мегаполісу. На задньому колесі сіті-байка встановлений безщітковий електродвигун потужністю 250 Вт, що дає змогу розвивати швидкість руху до 25 км/год. Можна було і більше, але стеля швидкісного режиму обмежена електронікою для безпеки. На бортовий комп'ютер швидкість не виводиться – він використовується для відображення залишкового рівня заряду акумулятора.

Основним режимом роботи електродвигуна є PAS (Pedal Assist System), тобто допомога у педалюванні. Саме в ньому велосипед здатний подолати дистанцію до 40 км за допомогою електричної тяги. При використанні класичної ручки газу на кермі, пробіг велосипеда на одному заряді акумулятора значно скорочується. Також модель отримала 7-швидкісну трансмісію з компонентів Shimano та надійними дисковими гальмами.

Укомплектували велосипед справді відмінно. Судіть самі, байк постачається на 20-дюймових колесах, має задній багажник, крила, захист ланцюга, паркувальну підніжку, дзвінок і світлове обладнання. Єдина претензія до моделі – солідна вага (23 кг у повному «обмундируванні»). Втім, повнорозмірні побратими сіті-байка важать набагато більше — на свій розмірчик електровелосипед вийшов цілком збалансованим.

+8 фото
+37 відео
Електропривод, великий запас ходу, бортовий комп'ютер, дискові механічні гальма, захист ланцюга, паркувальна підніжка, світлове обладнання.
Немає крил на колесах, поганий накат.

На старт продажів електровелосипеда HIMO Z20 збирали зі світу по нитці в рамках краудфандінгової площадки Indiegogo. І модель не підкачала — сіті-байк має високий попит вже не перший сезон поспіль.

Велосипед відрізняється компактним виконанням та має складану конструкцію. Приблизно всередині у нього переламується рама, а також складанню піддаються кермова колонка і педалі. У легку алюмінієву раму байка помістили знімну акумуляторну батарею ємністю 360 Вт*год, живлення від якої передається на електропривод в задньому колесі. Без урахування педалей сіті-байк має запас автономного ходу приблизно до 50 км, а в режимі допомоги педалюванню пройдену дистанцію можна наростити аж до 80 км.

Електромотор у моделі не найпотужніший – на круті підйоми велосипед підіймається лише при використанні електротяги разом з педалями. «Холостий» накат у байка теж дуже скромний. Зате в розпорядження користувача люб'язно надається 6-швидкісна трансмісія з комплектуючих Shimano. Швидко уповільнюватися сіті-байку допомагають передні та задні дискові механічні гальма.

HIMO Z20 розвиває максимальну швидкість пересування до 25 км/год. Дані про швидкість, вибраний режим їзди та залишковий рівень заряду акумулятора висвічуються на екрані бортового комп'ютера із захистом від вологи IPX7. Бракує моделі хіба що крил на колесах, причому підніжка для паркування, щиток на ланцюг та світлове обладнання йдуть у заводській комплектації велосипеда.