Україна
Каталог   /   Авто та мото   /   Автозвук і електроніка   /   Автоакустика

Порівняння Hertz Uno K 165 vs BOSS MR50

Додати до порівняння
Hertz Uno K 165
BOSS MR50
Hertz Uno K 165BOSS MR50
Порівняти ціни 2
від 3 200 грн.
Товар застарів
Відгуки
0
0
0
1
ТОП продавці
Область застосуванняавтомобільна
мореплавство /водонепроникний корпус із захистом від УФ-променів і солі/
Типкомпонентнакоаксіальна
Типорозмір6.5" (16.5 см)5.25" (13 см)
Кількість смуг22
Технічні хар-ки
Номінальна потужність75 Вт75 Вт
Максимальна потужність
300 Вт /Peak/
150 Вт
Частотний діапазон55 – 23000 Гц120—18000 Гц
Імпеданс4 Ом
Чутливість94 дБ90 дБ
Розміри
Діаметр ВЧ-динаміка25 мм25 мм
Діаметр НЧ-динаміка165 мм133 мм
Дата додавання на E-Katalogлютий 2017вересень 2012

Область застосування

Автомобільна. Класичні акустичні системи, розраховані на використання в авто. Характеристики і функціонал можуть сильно відрізнятися від моделі до моделі, однак спільним є те, що всі вони розраховані насамперед на салони, які не піддаються впливу негоди, і не мають спеціального захисту від несприятливих впливів (наприклад, бризок).

Мореплавство. Акустичні системи, розраховані насамперед на установку у водні транспортні засоби (катери і яхти). Для таких моделей характерна підвищена захищеність корпусу (як мінімум, захист від вологи), зазвичай їх можна встановлювати у відкриті рубки, не боячись попадання бризок. Технічно більшість моделей можна встановлювати і в авто, однак це не завжди має сенс, оскільки захищений корпус зазвичай відчутно впливає на ціну, а окупається він тільки в окремих випадках (наприклад, на позашляховиках в екстремальних експедиціях).

Мототехніка. Акустика, призначена для мотоциклів, квадроциклів та іншого аналогічного транспорту. Подібне застосування пов'язане з двома моментами: по-перше, в мототехніки не так багато місця під додаткове обладнання, по-друге, це обладнання працює, по суті, під відкритим небом. Відповідно, ключовими особливостями мотоакустики є невеликі розміри і підвищений рівень пиловологозахисту.

Тип

Широкосмугова АС. Найпростіший тип акустики: для відтворення всього діапазону частот використовується один динамік. Перевагами таких АС є простота конструкції (як наслідок — низька вартість) і легкість монтажу. З іншого боку, якість звуку широкосмугових динаміків значно нижче, ніж у спеціалізованих (див. нижче).

Компонентна АС. Найбільш прогресивний тип акустики: вона має окремі динаміки для кожної смуги частот (див. «Кількість смуг»), що дозволяє налаштувати звучання кожного динаміка по своєму бажанню і забезпечує високу якість звуку. Якщо останнє для Вас є головним фактором при виборі автоакустики, варто звернути увагу саме на компонентні АС. Правда, і коштують такі системи недешево, а їх монтаж може виявитися досить складним внаслідок великої кількості динаміків.

Коаксіальна АС. Своєрідний компроміс між компонентними та широкосмуговими АС: у таких системах високо - і середньочастотні динаміки невеликого розміру розміщені прямо перед дифузором більш великого низькочастотного, на одній осі з ним. Така конструкція спрощує монтаж, знижує вартість і дає змогу досягти більш якісного звучання, ніж у широкосмугових АС. Правда, це якість все одно нижче, ніж у компонентних систем, а тому «коаксиалки» застосовуються зазвичай або в ролі тилових динаміків, або тоді, коли з якихось причин (наприклад, через обмежених умов) встановити компонентну АС неможливо....

— Корпусні АС. Динаміки таких акустичних систем розміщуються в окремому корпусі (корпусах). Це значно спрощує установку — Вам не доведеться шукати динаміки під розмір існуючих ніш або навіть прорізати ці ніші спеціально, як в інших типах АС. З іншого боку, і місця в салоні така акустика займає більше.

— Середньочастотна АС. Як випливає з назви, така АС відтворює тільки середню смугу частот, «підрізаючи» найвищі і найнижчі. Технічно може використовуватися як окрема АС, проте зазвичай це не виправдано. А тому на практиці середньочастотна акустика зазвичай встановлюється як частина більш прогресивної системи компонентного типу (див. вище).

— Твітер. Динамік, призначений для відтворення високих частот. Через спеціалізації окремо не використовується, застосовується у поєднанні з середньочастотної АС для побудови систем компонентного типу (див. вище).

Типорозмір

Розмір динаміків акустичної системи; в АС з різними розмірами динаміків (компонентних і коаксіальних, див. «Тип») типорозмір визначається за діаметром самого великого (низькочастотного) динаміка. Розмір динаміка визначає насамперед її можливості по роботі з низькими частотами. Вважається, що акустика до 4" практично не підходить для низьких частот (незалежно від частотного діапазону), 5-6" належить до середнього рівня, а динаміки 6" і більше дають змогу навіть обійтися без сабвуфера. Також типорозмір впливає на можливості встановлення. Так, в деяких автомобілях можуть передбачатися посадкові місця під акустику певного типорозміру — це обмежує можливості вибору. А під велику акустику не завжди може знайтися місце в машинах з тісними салонами.

Максимальна потужність

Максимальна потужність короткочасного (до декількох секунд) вхідного сигналу, який АС може витримати без фізичних ушкоджень. Так само, як і номінальна потужність, має значення для підбору акустики під підсилювач (або навпаки): вважається, що максимальна потужність АС повинна бути вище максимальної потужності джерела сигналу хоча б в 2 рази.

Частотний діапазон

Загальний діапазон звукових частот, відтворений усіма динаміками АС.

Очевидно, що цей діапазон не повинен бути занадто вузьким, щоб акустика не зрізала нижній та/або верхня межа частот відтвореного звуку. Водночас людське вухо сприймає звук в межах 16 Гц – 22 кГц, і передбачати в колонках більш широкий діапазон частот просто не має сенсу. Також нагадаємо, що в середньочастотної акустиці і твіттер, частоти обмежені спеціалізації (докладніше див. «Тип»). А загальну якість звучання буде залежати не тільки від даного показника, але й від цілого ряду інших особливостей.

Імпеданс

Терміном «імпеданс» позначають електричне опір систем змінного струму, чиє опір постійному струму дуже мало — таких, як динаміки АС. У сучасній автоакустике найчастіше зустрічається в імпеданс 2, 4 або 8 Ом. На якість звучання цей параметр практично не впливає — він служить для вибору оптимального поєднання акустики і зовнішнього підсилювача. Якщо імпеданс АС буде вище, ніж той, на який розрахований підсилювач, звук буде тихіше, ніж потрібно, а якщо імпеданс буде нижче — можливі викривлення звучання.

Чутливість

Цей параметр визначає гучність звучання тієї чи іншої АС при подачі на неї певного стандартного сигналу. Зазвичай таким вважається сигнал на 1 Вт з частотою 1000 Гц. Чим вище чутливість, тим менше АС вимоглива до потужності підсилювача. Так, вважається, що для акустики, яка підключається безпосередньо до автомагнітоли, чутливість повинна складати 80 дБ і вище; для менш чутливих систем рекомендується використовувати окремий підсилювач.

Діаметр НЧ-динаміка

Діаметр низькочастотного динаміка (динаміків), передбаченого АС.

Цей розмір вказується лише для моделей, що мають окремі басові динаміки. У такій акустиці саме НЧ-випромінювач є найбільшим (це пов'язано з фізичними особливостями басового діапазону). Відповідно, місце, яке займає всієї системи, визначається в основному саме діаметром НЧ-динаміка. А оскільки потужність і насиченість басів також залежить від розміру випромінювача, то при виборі доводиться виходити з компромісу між можливостями акустики і доступним простором в авто.
Динаміка цін
Hertz Uno K 165 часто порівнюють