Україна

Мотоблок Forte 1050 DIF (91096)

Фото - Мотоблок / культиватор Forte 1050 DIF
Відео 23
32 605 грн.
  
Купити!
Asg-grup.prom.ua

Forte Культиватор дизельний FORTE 1050DIF

Asg-grup.prom.ua
Новий магазин
(Київ)
Поскаржитись
в списокмої списки
Forte 1050 DIF
Тип двигуна:дизель
Ширина обробки:105 см
Глибина обробки:30 см
Потужність:6 л.с., 4400 Вт
Кількість передач:2 вперед / 1 назад
Тип запуску:ручне
Діаметр коліс поставляються в комплекті може відрізнятися.
Всі характеристики
Характеристики 1050 DIF
Основне
Тип двигунадизель
Обробка землі
Ширина обробки105 см
Глибина обробки30 см
Кількість фрез8 шт
Характеристики конструкції
Конструкціявал відбору потужності
задній хід
блокування диференціалу
огородження для рослин
регулювання ручки по висоті
бічний поворот рукоятки
Редукторшестерний
Кількість передач2 вперед / 1 назад
Двигун
Тип ДВЗ4-тактний
Модель двигуна170FD
Об'єм двигуна296 см³
Потужність двигуна6 к.с.
Потужність двигуна4400 Вт
Тип запускуручне
Витрати палива0.6 л/год
Об'єм паливного бака3.5 л
Об'єм масла в картері1.65 л
Охолодження двигунаповітряне
Інше
Габарити101x58x78 см
Вага145
Дата додавання на E-Katalogберезень 2020
Маркування виробника
91096

Інформація в описі моделі носить довідковий характер.
Завжди перед покупкою уточнюйте у менеджера інтернет-магазину характеристики і комплектацію товару
Каталог Forte 2024 - новинки, хіти продажів і найактуальніші моделі Forte.
хороша модель, сподобалося
  
Ось такий середній потужності мотоблок допомагає зорати 20-25 соток землі, розпушити і навіть проборонити таку площу за кілька днів. У принципі, якщо впоратися в роботу безпосередньо, то можна всі три операції за день зробити.
У нього не маленька, але й не велика маса в 150 з лишком кілограмів. З одного боку, це добре для оранки, тому що легші моделі з плугом працюють набагато гірше, стабільності не вистачає. А з іншого він добре самозакопується в землю при фрезеруванні, тобто розпушуванні. Культиватор з комплекту широкий, робоча ширина близько метра, тому швидкість обробки виходить пристойною. Крутить фрезу середньої потужності дизель. ІМХО, для земляних робіт дизель набагато кращий за бензиновий чотири- і тим більше двотактиніка. Потужність на одиницю об'єму приблизно та ж, але гарний крутний момент виходить вже на низьких оборотах. Та й економічніший дизельний двигун, ніж бензиновий. Охолодження повітряне, у спеку працює нормально, не прогрівається. Зручності додає запуск від стартера, який оснащений власною акумуляторною батареєю. Для додаткового обладнання є вал відбору потужності. Думаю спробувати встановити туди конус для колки дров, корисна штука.
Після покупки вимагає огляду та підтяжки всіх кріплень, хомутів та всього іншого. Без цього розпочинати експлуатацію не раджу. У мене, наприклад, паливо на фільтрі підтікало. Передач лише три, а цього, на мій погляд, обмаль.
Вимагає вдумливої перевірки та підтяжки більшості різьбових кріплень
  
Сам я виріс у селі, але після навчання в інституті залишився у місті, знайшов хорошу роботу, одружився, обзавівся квартирою та виховую двох дітей. Але коріння дається взнаки, до землі тягне. Квартира це добре, але свій будинок набагато кращий. Діти вже самі в університетах навчаються, настав час і про себе було подумати. Порадився з дружиною і купив недобудований будинок у передмісті, за 20 хвилин машиною від кінцевої станції метро. Проєкт будинку переробив, тепер це двоповерховий красень із гаражем. Окрім будинку на ділянці ще є невеликий садок та майже 16 соток городу. Дружина з тестем і тещею городом займаються, але копати або культивувати такий великий шматок землі вручну неможливо. Тому я купив цей мотоблок.
Низькообертовий, але тяговитий і потужний дизель, це найкращий вид двигуна для мотоблоку. Зусилля він розвиває добрий. Широка фреза (більше метра шириною) без проблем проорює землю приблизно на глибину 20-25 сантиметрів. Швидкості три: дві передні і одна повільна задня. На більшій швидкості ступінь розпушування збільшується, але й балансувати культиватором стає складніше. На менше працювати легше, але швидкість падає відсотків на 30. Загалом праця виходить фізично непростою, жінка не впорається (за рідкісним винятком).
Те, що це Китай одразу видно за якістю обробки металу, а воно дуже різне. Місцями поверхні погано шліфовані, місцями використано грубе лиття. Але, чесно кажучи, найбільше претензій не до китайців, і наших горе-збирачів, які не змогли в викруткову збірку. Це криворуке муд@ачіе навіть хомути на трубках паливного насоса затягнути не змогло як слід. Втім, до самих хомутів теж є питання, їх все одно міняти довелося. Існує досить сильна вібрація.
Додати відгук
anonim
15 листопада 2019, 21:44
Сколько заливать масла в редуктор? #
anonim
10 травня 2018, 19:32
Как завести #
anonim
30 жовтня 2017, 08:39
Собрали , не заводится #
Показано 3 із 7 запитань
ще 4 запитання
Відеоогляди

Динаміка цін на Forte 1050 DIF

Підбір за параметрами