Україна
Каталог   /   Спорт і активний відпочинок   /   Активний відпочинок та електротранспорт   /   Самокати

Порівняння Native Stem Pro L vs iTrike SR 2-067-4

Додати до порівняння
Native Stem Pro L
iTrike SR 2-067-4
Native Stem Pro LiTrike SR 2-067-4
Порівняти ціни 5Порівняти ціни 115
ТОП продавці
Типтрюковий самокаттрюковий самокат
Максимальне навантаження100 кг100 кг
Вікова група, від7 років8 років
Рекомендований зріст160 – 185 см
Конструкція
К-ть коліс2-колісний2-колісний
Тип кермакласичнийкласичний
Матеріал кермасталь
Матеріал декиалюмінійалюміній
Хомут4 болти4 болти
КомпресіяSCSHIC
Діаметр переднього колеса11.5 см11 см
Діаметр заднього колеса11.5 см11 см
Жорсткість коліс88A
Колесаполіуретанові
ПідшипникABEC 9
Заднє гальмоножненожне
Інше
Максимальна висота92 см83 см
Розмір деки56х13 см
Вага3.9 кг2.5 кг
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogквітень 2023червень 2021

Вікова група, від

Мінімальний вік, з якого дитині можна довірити самокат. Ці рекомендації є досить приблизними, проте відступати від них украй не рекомендується: занадто «дорослий» самокат може виявитися незручним, а то й небезпечним для малюка. А у разі електросамокатів (див. «Тип») варто врахувати, що в деяких країнах для керування такими апаратами потрібні права, які отримуються з певного віку; наприклад що при покупці такої моделі не завадить уточнити вимоги правил дорожнього руху.

Від вікової групи залежить допустиме навантаження; за цим критерієм сучасні самокати можна поділити на дитячі(допустиме навантаження до 50 кг), підліткові(від 50 до 80 кг), та дорослі(80 кг і більше).

Рекомендований зріст

Рекомендований зріст – оптимальна висота райдера, на яку розрахований самокат. Чим точніше відповідність фактичного зросту райдера рекомендованому, тим зручніше і безпечніше буде користуватися самокатом. Як правило, рекомендований зріст вказується певним діапазоном значень. Цілком допустимо замовляти самокат на виріст, але при цьому різниця між фактичним і рекомендованим зростом повинна бути мінімальною. При виборі самоката слід орієнтуватися і на інші параметри, такі як вікова група, вага райдера та інші характеристики.

Матеріал керма

Матеріал керма несе чи не основну інформацію про міцність самоката, оскільки саме на нього спирається користувач під час їзди. Відповідно даний елемент конструкції в більшості ситуацій виконаний з металу, а саме:

Алюміній. Ключовою перевагою алюмінію є легка вага. Кермові колонки з алюмінію набагато легше сталевих аналогів, що розширює їх область застосування. Самокат з алюмінієвим кермом може послужити хорошим вибором для трюкової їзди. Але щоб зробити алюмінієве кермо досить міцним, виробникам доводиться збільшувати діаметр і товщину стінки кермової колонки. Як правило, алюмінієві рулі мають нестандартний збільшений діаметр труби 34,9 мм. Додатково алюмінієві керма коштують дорожче сталевих аналогів.

Сталь. Основною перевагою сталі є підвищена міцність – таке кермо легко витримує високі механічні навантаження. А ось серед недоліків можна відзначити високу вагу. Сталеві керма мають високу масу, що дещо обмежує їх область застосування, особливо в плані трюкової їзди.

Компресія

Компресія-спеціальний пристрій, який пов'язує між собою вилку з рульовою колонкою. Завдяки компресії забезпечується жорсткість і надійність підключення рульової колонки до вилки.

IHC. Підходить для самокатів з кермом стандартного діаметру: 31,8 мм або 1¼". Цей тип компресії відрізняється простою конструкцією і високою надійністю. Система IHC представлена стяжним болтом і якорем. Болт вкручується зверху вниз. Поверх система захищена кришкою. Для компресії IHC необхідний кермо з пропилом. Кермо підключається до компресії за допомогою хомута.

HIC (Hidden Compression System) — цей різновид компресії зустрічається в самокатах з кермом збільшеного діаметру: 34,9 мм або 1⅜". Компресія HIC набула широкого поширення за рахунок надійності і простоти конструктивного рішення. Стяжний болт вкручується в напрямку зверху вниз. Сила затягування болта визначає силу притиску якоря. Рульова колонка використовується з пропилом. Рульове управління притягується хомутом. Компресія HIC повністю повторює конструкцію IHC. Різниця між ними полягає лише в діаметрі керма. HIC розрахована на кермові колонки діаметром 34,9 мм, а IHC застосовна до рульових колонок діаметром 31,8 мм.

SCS (Standart Compression System) - компресія просунутого класу. Для використання SCS потрібен самокат з рульовою колонкою без пропилу. Відмінною особливістю компресії SCS є...використання стяжного хомута на 4 болта. Стяжний болт компресії вкручується в напрямку зверху вниз. Рульова колонка одягається зверху. Компресія SCS створюється під рулі різного діаметру: 34,9 або 31,8 мм.Конструктивно компресія SCS влаштована аналогічно HIC. Ключова відмінність між цими типами компресії полягає здебільшого лише в пропилі на рульовій колонці. У SCS пропил відсутній, а в HIC він є.

ICS (Inverted Compression System) - проста і надійна компресія. Система представлена стяжним болтом, який вкручується в напрямку знизу вгору, через передні колеса. Якір зазвичай вбудовується в вилку на заводі. Але в деяких випадках якір необхідно забивати в вилку самостійно. При роботі з компресією зазвичай виникає кілька складнощів. Перша полягає в тому, що для роботи з кріпленням потрібен спеціальний довгий ключ. Друга заковирка виражається в необхідності знімати передні колеса кожен раз, коли проводиться підтяжка компресії.

— Різьблення. Різьба-найпростіший метод з'єднання рульової колонки з виделкою. Цей різновид компресії характерна для самокатів початкового класу. Самокати з різьбовою компресією позиціонуються в якості міських прогулянкових моделей. Такі самокати фізично не пристосовані для впливу високих механічних навантажень.

Діаметр переднього колеса

Діаметр переднього колеса (коліс) самоката.

Даний параметр вибирається виробником залежно від типу, вікової категорії та загального призначення самоката. Якщо ж порівнювати схожі моделі з різним діаметром коліс, то варто врахувати, що чим більші колеса — тим краще вони відпрацьовують нерівності дороги, тим вище виходить прохідність. А невеликі колеса, зі свого боку, відмінно підходять для рівного асфальту і динамічної їзди, вони легко розганяються і дають змогу здійснювати різкі повороти.

Діаметр заднього колеса

Діаметр заднього колеса (коліс) самоката. Про значення цього параметра докладніше див. «Діаметр переднього колеса».

Жорсткість коліс

Жорсткість коліс, які штатно поставляються в самокаті

Чим більше число, наведене в даному параметрі — тим твердіші матеріали використовуються в конструкції коліс і тим вони жорсткіше. Жорсткі колеса «більш охоче» котяться по різним поверхням, на них легше розганятися, вони дають змогу точніше відчувати поверхню під ногами і не так швидко стираються, як м'які; з іншого боку, зчеплення з дорогою у таких коліс гірше, вони більше піддаються вібраціям і поштовхам і вимагають особливої обережності при проходженні поворотів. Тому колеса з високою жорсткістю характерні в основному для професійних моделей, а початківцям ролерам рекомендуються м'які варіанти.

Зазначимо, що більшість самокатів допускає заміну коліс; ця процедура є обов'язковою час від часу, оскільки колеса схильні стиратися, однак при необхідності можна поміняти і цілком придатний для їзди комплект — на більш жорсткий, або навпаки, більш м'який

– 82A. Колеса жорсткістю 82А є оптимальними для міських прогулянкових самокатів. Даний рівень жорсткості забезпечує колесам непогану міцність, при цьому колеса чіпко контактують з поверхнею накату. Такі самокати слабо підходять для трюкової їзди.

– 84A. Колеса жорсткістю 84А вважаються універсальними. Такі можна зустріти як в прогулянкових (міських) самокатах, так і в моделях для трюкової їзди. Жорсткість на рівні 84А надає колесам непоганий рівень міцності. Такі самокати все ще здатні «м'яко» контактувати з поверхнею накату, але ра...йдер вже буде відчувати «жорстку віддачу» при наїзді на купини.

– 85A Колеса жорсткістю 85А більше належать до трюкових самокатів. Цей рівень жорсткості забезпечує колесам непоганий рівень міцності, але через підвищену жорсткість втрачається м'який контакт коліс з поверхнею накату. Якщо в самокаті відсутня своя амортизація, жорсткість коліс буде віддачею бити в платформу і кермову стійку при наїзді на купини.

– 86A. Колеса жорсткістю 86А використовуються в самокатах для спортивної і трюкової їзди. Жорсткість на рівні 86А вважається підвищеною. Самокати з такими колесами зазвичай розраховуються на досить високі навантаження. Подібні колеса передають на самокат ударну віддачу і вібрацію. Самокати без власної амортизації роблять їзду на таких жорстких колесах менш комфортною. Але разом з тим підвищуються міцнісні характеристики коліс, шасі стає більш надійним і довговічним.

– 88A. Колеса жорсткістю 88А зустрічаються в трюкових самокатах. Вони характеризуються підвищеними характеристиками міцності. Завдяки високій жорсткості колеса легко витримують їзду по будь-яким видам накатної поверхні. З іншого боку, їзда на колесах 88А забезпечує досить сильну віддачу в платформу і рульову колонку. Такі колеса рекомендуються для самокатів з вбудованою системою амортизації.

Колеса

Поліуретанові. Колеса з суцільною шиною з поліуретану. Цей матеріал забезпечує хорошу амортизацію, якісне зчеплення з дорогою і водночас непогану накатистость; він стійкий до перепадів температур і пошкоджень, довговічний, при цьому коштує недорого. Завдяки цьому поліуретанові колеса в наш час найбільш популярні, вони можуть встановлюватися навіть у досить прогресивні моделі самокатів, зокрема, спортивні (див. «Тип»).

Гумові. В даному випадку маються на увазі колеса з суцільною шиною з гуми (надувні колеса винесені в окремий пункт підбору). За основними характеристиками гума схожа з описаним вище поліуретаном, а в деяких моментах навіть перевершує його. Так, подібні шини не шумлять, добре згладжують нерівності асфальту, мають відмінне зчеплення і забезпечують високу ефективність гальмування. З іншого боку, даний матеріал менш довговічний і погано переносить перепади температур, а тому і використовується значно рідше.

Силіконові.Колеса з суцільною шиною з силікону. Такі шини досить м'які; це, з одного боку, погіршує «накатистость» у порівнянні з тим же поліуретаном, з іншого — забезпечує відмінну амортизацію. Водночас силікон недовговічний і швидко зношується, особливо при високих навантаженнях; тому колеса з цього матеріалу зустрічаються досить рідко і вважаються придатними в основному для дитячих самокатів.

Пластикові. Пластик відрізняється невисокою вартістю, до того ж йому можна надати практично будь-який колір. З іншого боку, тверді пластикові колеса не забезпечують амортизації, сильно шумлять і в принципі не підходять для швидкої їзди. Тому даний матеріал зустрічається виключно в моделях для найменших; при цьому загальна якість і надійність пластику сильно залежать від цінової категорії.

Надувні. Найбільш прогресивний різновид коліс, що зустрічається в сучасних самокатах. Колеса цього типу мають надувну шину (як у велосипедах), яка забезпечує відмінну амортизацію, щільне зчеплення з дорогою і високу прохідність. Недоліками надувних шин, крім ціни, можна назвати чутливість до проколів і підвищену складність в обслуговуванні: потрібно стежити за тиском і при необхідності підкачувати шину.

Підшипник

Підшипники, якими штатно укомплектований самокат. В даному пункті зазвичай вказують не модель/марку, а клас підшипників за стандартом ABEC. Стандартними варіантами для сучасних самокатів є ABEC 5, ABEC 7 і ABEC 9; чим більше цифра — чим вище якість і точність виготовлення деталі.

Існує думка, що більш якісні підшипники дають змогу краще розганятися і швидше їхати. Почасти це вірно, однак розгін і швидкість сильно залежать від ряду інших моментів — розміру і матеріалу коліс, ваги самоката і т. ін. Так що моделі з підшипниками одного класу можуть помітно відрізнятися за швидкісними характеристиками. А ось на що цей показник впливає однозначно — так це на довговічність та ціну: висока точність позначається на вартості, зате і служать такі підшипники довше, і навантаження переносять краще.

Також відзначимо, що для порівняно нескладного використання цілком вистачає підшипники класу ABEC 5. Спеціально ж шукати модель з ABEC 7 або ABEC 9 має сенс лише в тому випадку, якщо вам потрібно самокат для прогресивних трюків або професійної швидкісної їзди. Втім, якщо у вибраній моделі виявилися висококласні підшипники — гірше від них у будь-якому разі не буде.
Динаміка цін
Native Stem Pro L часто порівнюють
iTrike SR 2-067-4 часто порівнюють