Україна
Каталог   /   Авто та мото   /   Автозвук і електроніка   /   Парктроніки

Порівняння Convoy PAS-41D vs Convoy PTS410M20

Додати до порівняння
Convoy PAS-41D
Convoy PTS410M20
Convoy PAS-41DConvoy PTS410M20
Порівняти ціни 11
від 2 076 грн.
Товар застарів
ТОП продавці
Зона скануваннятільки ззадутільки ззаду
Підключеннядротоведротове
Характеристики
Задніх датчиків4 шт4 шт
Відстань сканування0.3 – 2.5 м
ІндикаціяLED-лампочкиLED-лампочки
Самодіагностика
Колір внутрішнього блокачорний, сірийчорний
Діаметр датчиків18.5 мм18.5 мм
Додатково
Функції та можливості
цифровий індикатор відстані
 
пам'ять виносних елементів
цифровий індикатор відстані
голосове сповіщення
пам'ять виносних елементів
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogберезень 2019жовтень 2016

Відстань сканування

Робочий діапазон відстаней парктроніка; іншими словами, це проміжок від порога спрацьовування до того найменшої відстані, на якому пристрій ще здатне видати достатньо достовірні дані про дистанцію до перешкоди.

Поріг спрацьовування сучасних пристроїв зазвичай не перевищує 3 м, а частіше перебуває в межах 1,5 – 2,5 м; самі датчики здатні забезпечувати і велику дальність, однак на практиці користі від цього було б небагато, а ось приводів для зайвих переживань — предостатньо. Мінімальне ж відстань, зазвичай, становить 0,1-0,3 м (10-30 см); під'їзд ближче зазвичай сприймається пристроєм як наближення впритул, з відповідною індикацією (наприклад, переходом звукового сигналу в безперервний). І якщо поріг спрацьовування має швидше довідкове значення, то на мінімальну відстань варто звернути більш пильну увагу, особливо якщо Вам доводиться часто стикатися з обмеженою обстановкою (наприклад, маневрувати на складному в'їзді в невеликий гараж). Адже в подібних випадках важливо, щоб парктронік максимально довго зберігав можливість точної індикації відстані, без переходу в режим «впритул».

Самодіагностика

Парктроніки з функцією самодіагностики здатні самостійно виявляти несправності в виносних датчиках: пристрій «опитує» датчики і за наявності несправностей — попереджає водія. Це знижує ризик залишитися без паркувального радару в найнесподіваніший момент. Зазвичай, самодіагностика здійснюється кожного разу при включенні запалювання.

Колір внутрішнього блока

В даному випадку під внутрішнім блоком мається на увазі блок індикації — частина парктроніка, яка відповідає за інформування водія. Цей блок зазвичай розміщується в салоні, на самому увазі — відповідно, він повинен підходити за кольором до загального оформлення автомобіля. Більшість сучасних моделей оснащується внутрішніми блоками чорного кольору — цей колір дуже поширений в оформленні приладових панелей і, як наслідок, досить універсальний. Однак є й варіанти інших забарвлень.

Функції та можливості

Цифровий індикатор відстані. За наявності цієї функції парктронік не просто сигналізує про приблизний відстані до перешкоди, а відображає на дисплеї конкретне значення цієї відстані у вигляді цифр (зазвичай в метрах). Така інформація набагато точніше і наочніше, ніж дані зі світлодіодним панелі і, тим більше, від звукового сигналізатора.

Голосове сповіщення. Ця функція розширює можливості звукової сигналізації: пристрій може видавати не тільки якісь умовні сигнали, але і озвучувати різну інформацію в голосовому форматі. Конкретні ж можливості можуть бути різними, залежно від моделі: одні парктроніки проговорюють інформацію про відстані через певні проміжки, інші уточнюють, з якого саме боку спрацювали датчики (причому не тільки спереду або ззаду, але і праворуч або ліворуч) і багато іншого.

Регулювання гучності звуку. Можливість змінювати гучність звукових сигналів парктроніка на свій розсуд: наприклад, при парковці на галасливій вулиці збільшити її, щоб гарантовано не пропустити жодного попередження, а в тихому підземному гаражі — зменшити, щоб звуки «не били по вухах». Крім того, у різних людей сприйняття звуків може розрізнятися, і один і той самий сигнал комусь може виявитися нормальним, комусь- надто гучним, комусь- навпаки, надмірно тихим.

Пам'ять виносних елементів. Під виносними...елементами розуміються різні зовнішні деталі авто, розташовані в районі бамперів: «запаски», фаркопи, решітки-«кенгурятники» і т. ін. Їх розташування буває різним, і не виключена ситуація, коли подібна деталь потрапляє в зону дії датчиків парктроніка і сприймається як зовнішня перешкода. Щоб уникнути таких помилкових спрацьовувань і передбачається функція пам'яті: пристрій «запам'ятовує» малюнок відбитого сигналу від виносних елементів, і видає попередження тільки тоді, коли на відстані виявлення виявляються справжні перешкоди.

Відеовхід (на камеру ЗВ). Роз'єм, що дозволяє підключити до парктроніку камеру заднього виду. Це забезпечує дуже високий ступінь контролю за обстановкою: якщо сам парктронік в кращому випадку сигналізує про приблизне розташування перешкод, то камера дозволяє бачити, що саме знаходиться на шляху (причому в «мертвій зоні» прямо за бампером, не перекритої дзеркалами заднього виду). Зрозуміло, для перегляду даних з камери потрібен повноцінний дисплей: в одних парктроніках він власний (див. «Індикація»), в інших передбачається підключення зовнішнього монітора через відеовихід (див. нижче).

Відеовихід (на монітор). Роз'єм для підключення до парктроніку повнофункціонального зовнішнього екрану — наприклад, автомобільного телевізора або GPS-навігатора. Зазвичай зустрічається серед пристроїв з LED-лампочками або звуковим сигналом (див. «Індикація»): на зовнішній екран можна вивести набагато більше інформації, ніж на штатні індикатори. Втім, навіть в моделях з власним дисплеєм ця функція може виявитися зайвою, адже можливості цього дисплея можуть бути значно скромніше, ніж у повноцінного екрану.

Камера заднього виду в комплекті. Сенс даної особливості зрозумілий вже з назви: купивши такий комплект, водій отримує відразу і парктроник, і камеру заднього виду, причому обидва ці пристрої взаємно сумісні (тоді як при купівлі окремо можуть виникнути проблеми). Камери заднього виду використовуються для того, щоб водій міг бачити мертві зони — насамперед за автомобілем (звідси і назва), однак випускаються «вічка» і для переднього/бічного огляду.
Динаміка цін