Україна
Каталог   /   Комп'ютерна техніка   /   Маніпулятори   /   Ігрові маніпулятори

Порівняння Nintendo Switch Joy-Con Controllers vs Nintendo Switch Pro Controller

Додати до порівняння
Nintendo Switch Joy-Con Controllers
Nintendo Switch Pro Controller
Nintendo Switch Joy-Con ControllersNintendo Switch Pro Controller
Порівняти ціни 121Порівняти ціни 27
Відгуки
0
0
0
1
0
0
11
ТОП продавці
Головне
Зарядка через порт USB Type-C. Прогумовані ручки. Інтеграція з ПК і Switch. 40 годин автономної роботи.
Тип пристроюдва геймпадигеймпад
Сумісність з платформами
ПК (Windows)
Switch
ПК (Windows)
Switch
ПідключенняBluetooth
Bluetooth /3.0/
Технічні хар-ки
Загальна кількість кнопок
16 /або 10+10 на кожному/
12
Зворотний зв'язоквібраціявібрація
Маніпулятор D-pad4-позиційний4-позиційний
Стіки
2 шт
асиметричне
2 шт
асиметричне
Бампери (шифти)22
Тригери (курки)
2
2
Загальні дані
Матеріал виконанняпластикпластик
Джерело живленняакумулятор
акумулятор /1300 мАгод/
Час роботи
6 год /максимум/
40 год
Порт для зарядкифірмовийUSB C
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogберезень 2017березень 2017

Тип пристрою

Загальний тип маніпулятора.

Класичними типами ігрових маніпуляторів можна назвати джойстик, геймпад ( в одиночній або парної комплектації) і кермо > (в т.ч. додаткове кермо (без бази)). Також досить великою популярністю користуються контролери рухів, накладні геймпади , тригери. Однак, окрім цього, в наш час можна зустріти безліч більш специфічних різновидів: авіаційні штурвали та прилади, педалі (для авто або для авіа), контролери в стилі аркадних ігрових автоматів, зброя віртуальної реальності та накладні геймпади для смартфонів. Ось більш докладний опис кожного з цих різновидів:

— Геймпад. Стандартний тип маніпулятора для сучасних ігрових приставок настільного формату; втім, нерідко застосовується і для інших ігрових платформ, в тому числі мобільних. Власне, в наш час можна виділити два різновиди геймпадів - для настільних консолей і для мобільних гаджетів. Перший різновид - це невеликі пульти управління з набором кнопок, важелів та інших аналогічних елементів. Такий «пульт» при використанні утримується обома руками, а органи управл...іння розміщуються таким чином, щоб до них можна було діставати, не змінюючи (або майже не змінюючи) хвата. Зі свого боку, геймпади для мобільних гаджетів відрізняються наявністю в конструкції кріплення під такий гаджет; докладніше про способи монтажу див. «Кріплення смартфона», також відзначимо, що найпростіші накладні геймпади в дану категорію не належать, вони в нашому каталозі винесені окремо (див. нижче).
У будь-якому випадку, незалежно від спеціалізації, геймпади в наш час є найпопулярнішим різновидом ігрових маніпуляторів. Це пов'язано перш за все з універсальністю: подібні контролери можна використовувати для найрізноманітніших жанрів ігор. Але ось особливості оснащення і функціоналу різних моделей варто все ж уточнювати окремо.

— Два геймпада. Два ідентичних (або майже ідентичних) за функціоналом геймпада, що постачаються в одному комплекті. Про геймпади в цілому див. вище; а подібна комплектація буває зручна з тих міркувань, що багато ігор (особливо консольних) допускають одночасну участь двох гравців, а то і зовсім розраховані на такий формат першопочатково. З іншого боку, необхідність окремо купувати відразу два маніпулятори виникає досить рідко, тому даний варіант в наш час не особливо популярний. Парні геймпади найчастіше підключаються дротовим послідовним способом, через один кабель (див. «Підключення»), хоча зустрічаються і більш традиційні варіанти (окремі кабелі, радіо, Bluetooth). Також відзначимо, що досить специфічним варіантом даного різновиду є штатний контролер Joy-Con для Nintendo Switch: він відноситься до цієї категорії, проте може застосовуватися і як єдиний пристрій (докладніше див. «Сумісність з платформами»), до того ж має функціонал контролера руху (див. нижче).

— Джойстик. Ігровий контролер, схожий за конструкцією з ручкою керування літака: являє собою характерний важіль під одну руку, доповнений кнопками та іншими елементами керування (як мінімум на самому важелі, а нерідко — ще й на основі). Власне, більшість сучасних джойстиків розрахована в основному на авіасимулятори та інші аналогічні жанри (космічні літалки тощо); застосовувати такі маніпулятори в інших видах ігор не дуже зручно, хоча, в багатьох випадках, технічно можливо. Для додаткового реалізму джойстик може доповнюватися окремою ручкою управління двигуном (див. «Регулятор тяги»), а в найбільш прогресивних моделях - також педалями. При цьому відзначимо, що якщо важіль управління і регулятор тяги мають широкі можливості, їх можуть відносити вже не до джойстиків, а до штурвалів (також див. нижче).

— Кермо. Традиційні круглі керма на кшталт автомобільних, призначені в основному для гонок та інших автосимуляторів. Теоретично в такому контролері можна передбачити і «авіаційний» режим, з можливістю застосування аналогічно штурвалу (див. нижче); проте практично, з низки причин, подібні комбіновані пристрої майже зустрічаються. Кермо, навіть відносно просте, поставляється в комплекті з базою — «мозковим» центром ігрового маніпулятора. Для максимального реалізму варто вибирати моделі, для яких заявлено кут повороту не менше 900° (докладніше див. «Поворот кермового колеса»). Втім, гравцям-початківцям і невимогливим гравцям цілком підійдуть і простіші рішення.

— Додаткове кермо (без бази). Рулі, що постачаються без педалей та системи перемикання передач. Подібний варіант прийде до речі тим, кому додаткове обладнання не потрібно або хто хотів би вибрати його на власний розсуд.

— Контролер рухів. Маніпулятори, призначені для управління ігровим процесом за рахунок рухів користувача. Вони зазвичай мають кнопки і інші традиційні елементи управління, проте важливу роль відіграють насамперед рухи, що відстежуються маніпулятором. Сучасний контролер рухів зазвичай являє собою пульт, що утримується в руці; цього цілком достатньо, щоб імітувати велику різноманітність ігрових дій: удари і блоки в рукопашних сутичках, рухи тенісної ракетки, помах ключки для гольфу, кидок кулі для боулінгу тощо. Подібне управління робить ігровий процес не тільки цікавим і різноманітним, але і більш корисним для здоров'я — замість того, щоб сидіти нерухомо, гравці досить активно рухаються. Дія контролера рухів зазвичай заснована на використанні механічних датчиків — акселерометра і гіроскопа; в деяких моделях може передбачатися додаткове оснащення, що сприяє підвищенню точності — таке, як куля, що світиться, в Sony Move Motion Controller для PlayStation.
Також варто відзначити, що до контролерів рухів прийнято відносити Move Navigation Controller від тієї ж Sony: він не відслідковує рухів руки, однак від початку призначений для використання разом з Move Motion Controller і не передбачає самостійного застосування.

— Контролер для аркад. Спеціалізований маніпулятор, що імітує панель управління «аркадного» ігрового автомата. Як правило, такий маніпулятор поєднує в собі джойстик (точніше, найпростіший важіль без кнопок) для управління переміщеннями та ігрові кнопки для різних дій персонажа. Основних кнопок зазвичай передбачається від шести до восьми — це дає змогу справлятися навіть з досить складними іграми. Згідно з назвою, пристрої цього типу призначені насамперед для ігор, портованих з автоматів (і інших платформ, аналогічних за механікою управління), однак при певних хитрощах подібний контролер можна використовувати і в інших жанрах.

— Зброя віртуальної реальності. Маніпулятори, що імітують ручну зброю — найчастіше пістолети, іноді автомати або гвинтівки. В цілому серед таких моделей можна виділити два різновиди. Перший— це контролери, які застосовуються разом з VR-окулярами в іграх-стрілялках: вони дають змогу підсилити ефект занурення. Другий різновид — моделі для смартфонів і мобільних ігор, у тому числі з використанням доповненої реальності (AR). Смартфон, встановлений на спеціальну підставку, грає в такій зброї роль ігрового екрана; повороти і нахили фіксуються датчиками смартфона, а сам контролер відповідає за стрільбу, а також, в більшості випадків — за навігацію і додаткові дії. Для цього прямо на «зброї» нерідко передбачаються відповідні органи управління — важелі, D-Pad'и тощо.

— Штурвал. Штурвалами найчастіше називають прогресивні контролери, призначені для використання в авіасимуляторах. Подібні пристрої конструюються з розрахунком на максимальний реалізм, в деяких випадках вони навіть прямо копіюють органи керування конкретних моделей літаків; а використовуються штурвали як захопленими ентузіастами, так і професійними пілотами — для тренувань на прогресивних симуляторах. Відзначимо, що в основі такого контролера може лежати як власне штурвал (характерні «роги»), так і ручка; останній варіант відрізняється від звичайних джойстиків (див. вище) більш широким функціоналом. Та й в цілому для пристроїв з даної категорії характерне досить сучасне оснащення. Так, навіть у найпростіших моделях воно включає як мінімум регулятор тяги (який може складатися з декількох важелів — під кілька двигунів або кілька різних параметрів двигуна) і розширений набір кнопок і перемикачів — як на штурвалі/ручці, так і на регуляторі тяги. До комплекту поставки також можуть входити педалі. А от дисплеї і панелі приладів, що дають змогу зібрати максимально повну імітацію пілотської кабіни, в основному продаються окремо; докладніше див. «Прилад для авіасимуляторів».

— Прилад для авіасимуляторів. Додаткові прилади і органи керування, призначені для використання спільно зі штурвалами або джойстиками (див. вище) висококласних авіасимуляторах. Такі пристрої можуть імітувати приладову панель з різними циферблатами, цифровими і сигнальними індикаторами, важелі для керування тягою, кроком гвинта і сумішшю, панелі тумблерів тощо. Доповнивши штурвал або джойстик потрібними приладами, можна створити досить точну імітацію кабіни літака. З іншого боку, таке оснащення відрізняється високою вартістю, підтримується обмеженим числом симуляторів і може помітно ускладнити керування. Тому воно розраховане в основному на умілих і вимогливих користувачів — професійних пілотів і досвічених любителів.

— Накладний геймпад. Особливий різновид геймпадів (див. вище), що призначений для застосування з мобільними пристроями (перш за все смартфонами) і має максимально просту конструкцію. Такі контролери навіть не підключаються до ігрового гаджету - вони взаємодіють з ним в чисто механічному форматі, за рахунок взаємодії з сенсорним екраном. Для цього в накладному геймпаді зазвичай передбачаються два курка, кожен з яких з'єднаний з особливою рухомий деталлю над екраном смартфона; при натисканні на курок відповідна деталь опускається до екрану, імітуючи дотик пальця. Це дозволяє гравцеві використовувати відразу 4 незалежні точки дотику - дві під великими пальцями, дві під механічною «гойдалкою», що працює від курків. А окремі моделі і зовсім представляють собою тримачі для смартфонів, які не мають навіть механіки. І навіть в більш прогресивних рішеннях будь-яка електронна начинка або зовсім відсутня, або виконує допоміжні функції: наприклад, зустрічаються накладні геймпади з вбудованими вентиляторами охолодження і/або з режимом повербанка для підзарядки смартфона.
Відзначимо, що застосовувати подібні маніпулятори можна тільки в іграх, які або першопочатково розраховані на подібне управління (характерний приклад - PUBG Mobile), або дозволяють змінювати розташування елементів управління на екрані і розміщувати окремі екранні кнопки під механічними «пальцями» геймпада.

– Тригери. Контролери для використання разом із сенсорними екранами смартфонів або планшетів. Кріпляться до торця корпусу мобільного пристрою, забезпечують комфортне положення рук під час занурення в геймплей. Тригери часто обладнані механізмами куркового типу та чутливими до сенсорного шару екрана рухомими контактами, які стосуються певної області дисплея при натисканні курків. Залежно від розкладки у грі, на тригери можна призначити функції стрільби, прицілювання, допомоги у пересування тощо.

— Педалі. Педалі, які продаються окремо, що призначені для автомобільних або авіаційних симуляторів і застосовуються, відповідно, в комплекті з кермами або джойстиками/штурвалами (див. вище). В «автомобільних» моделях самих педалей може бути як дві (газ і гальма), так і три (повний комплект, включаючи зчеплення), вони можуть відрізнятися за розміром; зі свого боку, авіаційні педалі за визначенням парні і симетричні. Як правило, конкретна спеціалізація і сумісність з тими чи іншими основними контролерами прописується в офіційних даних на подібний пристрій; цю інформацію варто обов'язково уточнювати перед покупкою.

Загальна кількість кнопок

Загальна кількість кнопок, передбачене в конструкції маніпулятора.

Чим більше кнопок — тим більше додаткових можливостей можна «підв'язати» на маніпулятор, тим нижче ймовірність, що в процесі гри доведеться звертатися до інших органів управління (наприклад, клавіатурі ПК). При цьому багато ігрові приставки (див. «Сумісність з платформами») передбачають певну мінімальну кількість кнопок для сумісного геймпада — менша кількість просто не дало змогу б повноцінно використовувати всі функції приставки. Наприклад, у штатному контролер для PlayStation 4 11 кнопок.

Зазначимо, що маніпулятор D-Pad (див. нижче) при даному підрахунку не враховується: він вважається специфічним органом управління, хоча і заснований на кнопках.

Час роботи

Час безперервної роботи контролера з автономним живленням (див. вище) без підзарядки або заміни елементів живлення. При виборі за цим показником варто враховувати, що він є досить приблизними, оскільки на практиці час роботи залежить від інтенсивності гри, частоти спрацьовувань зворотного зв'язку тощо, а в моделях з живленням від змінних батарей — ще й від якості цих батарейок. Тому фактична автономність може бути менше, а іноді — і більше заявленої. Тим не менш, різні моделі контролерів цілком можна порівнювати з наведеним у характеристиках часу роботи на заряді.

Порт для зарядки

Наявність стандартного роз'єму для заряджання.

- MicroUSB. Одна з мініатюрних версій роз'єму USB, досі популярна в гаджетах, незважаючи на появу більше просунутого USB З. Має порівняно скромні можливості (зокрема поступається USB З за максимально можливою потужністю зарядки), проте цей момент рідко виявляється критичним. При цьому кабелів та зарядників під microUSB існує безліч.

- USB З. Відносно новий тип USB роз'єму, що активно набирає обертів. Як і microUSB, має мініатюрні розміри, проте відрізняється зручнішою двосторонньою конструкцією та розширеними можливостями, зокрема здатністю передавати вищу потужність, що сприятливо позначається на часі зарядки.
Динаміка цін
Nintendo Switch Joy-Con Controllers часто порівнюють
Nintendo Switch Pro Controller часто порівнюють