Україна
Каталог   /   ТВ та відеотехніка   /   Телевізори

Порівняння Skyworth 55Q4 55 " vs Skyworth 55G7 55 "

Додати до порівняння
Skyworth 55Q4 55 "
Skyworth 55G7 55 "
Skyworth 55Q4 55 "Skyworth 55G7 55 "
від 14 999 грн.
Товар застарів
від 8 640 грн.
Товар застарів
Відгуки
0
1
0
0
0
0
0
1
Розмір діагоналі55 "55 "
Операційна системаAndroid TVAndroid TV
Дисплей
Покриття екранаглянцеве (антивідблискове)глянцеве (антивідблискове)
Роздільна здатність3840x2160 пікс3840x2160 пікс
Upscaling до 4K
Яскравість480 кд/м²500 кд/м²
Статична контрастність1 500:11 800:1
Час відгуку8 мс5 мс
Частота зміни кадрів100 Гц60 Гц
Індекс динамічних сцен
1400 к/с /PMI/
2500 к/с
Підтримка HDRHDR10HDR10
Мультимедіа
Потужність звуку25 Вт25 Вт
Кількість динаміків2 шт4 шт
Саундбар
АудіодекодериDolby Digital, Dolby Atmos, DTS
Цифровий тюнер
DVB-T2 (ефірне)
DVB-C (кабельне)
DVB-S (супутникове)
DVB-S2 (супутникове)
DVB-T2 (ефірне)
DVB-C (кабельне)
 
 
Телетекст
Функції та можливості
Функції та можливості
Wi-Fi
запис телепередач
 
підтримка DLNA
керування голосом
мультимедійний (аеропульт)
Google Assistant
Wi-Fi
запис телепередач
Miracast
підтримка DLNA
керування голосом
мультимедійний (аеропульт)
 
Підтримка форматів файлів USB
MKV, MPEG-1, MPEG2, MPEG-4, DivX, Xvid /AVI, WMV, MOV, VOB, FLV, 3GP, HTML5, H.264, H.265/
Роз'єми
Входи
USB
LAN
композитний
USB
LAN
композитний
HDMI3 шт3 шт
Виходи
 
оптичний
mini-Jack (3.5 мм) навушники
оптичний
Інше
Настінне кріпленняVESA 300x200 ммVESA 400x300 мм
Габарити (ШхВхГ)1236x753x217 мм
Габарити без підставки (ШхВхГ)1236x743x70 мм
Вага17.7 кг
Дата додавання на E-Katalogжовтень 2019грудень 2017

Upscaling до 4K

Підтримка телевізором функції Upscaling до 4K.

Дана функція зустрічається тільки в моделях з екранною роздільною здатністю 4K і вище (див. «Роздільна здатність»). Вона дозволяє збільшити роздільна здатність вихідної «картинки» до 4K (3840х2160), якщо воно нижче — наприклад, проглядати в 4K фільм, першопочатково записаний в Full HD (1920х1080). При цьому мова йде не просто про «розтягуванні» зображення на весь екран (це здатні робити все телевізори), а про спеціальній обробці, завдяки якій збільшується реальна роздільна здатність відео. Зрозуміло, таке відео все одно буде поступатися контенту, першопочатково записаному в 4K; тим не менш, апскейлінг забезпечує помітне поліпшення якості порівняно з необробленим сигналом.

Яскравість

Максимальна яскравість зображення, забезпечувана екраном телевізора.

Зображення на екрані повинно бути досить яскравим для того, щоб для його розгляду не доводилося надмірно напружувати очі. Однак і занадто висока яскравість небажана — вона теж буде призводити до стомлення. При цьому оптимальний рівень яскравості залежить від навколишніх умов: чим інтенсивніше навколишнє світло — тим яскравіше повинен бути і екран телевізора. Так, у сонячний день екран, можливо, доведеться «викрутити» на максимум, а ввечері, при приглушеному світлі, більш комфортним буде порівняно тьмяне зображення. Крім того, зазначимо, що для великих екранів вимагається більш висока яскравість, оскільки вони розраховані на більшу відстань до глядача.

Таким чином, чим вище число в даному пункті — тим більший запас по яскравості має дана модель, тим краще вона покаже себе при інтенсивному зовнішньому освітленні. Найменшим показником, достатнім для більш-менш комфортного перегляду в будь-яких умовах, вважається 300 кд/м² для моделей з діагоналлю до 32", 400 кд/м² для моделей в діапазоні 32 – 55" і 600 кд/м² для великих екранів на 60" і більше. При цьому запас по яскравості в будь-якому разі зайвим не буде. А ось при менших показниках, можливо, для комфортного перегляду доведеться кілька затемнювати кімнату.

Статична контрастність

Рівень статичної контрастності, забезпечуваною екраном телевізора.

Контрастність у загальному значенні — це співвідношення яскравості між максимально яскравим білим і максимально темним чорним кольором, який здатний видати екран. За інших рівних умов чим вище контрастність екрану — тим краще якість передачі кольору і деталізація, тим менша ймовірність, що на занадто яскравих або занадто темних ділянках зображення неможливо буде розглянути деталі. Статична ж контрастність описує максимальну різницю яскравості, досяжну в межах одного кадру, без зміни яскравості зображення — в цьому полягає її відмінність від динамічної контрастності (див. нижче).

Значення статичної контрастності значно нижче, ніж у динамічної, однак ця характеристика є найбільш «чесною». Саме від неї залежать властивості зображення, видимого на екрані в конкретний момент, саме вона описує базові властивості екрану, без урахування програмних засобів, передбачених виробником у «начинці» телевізора.

Час відгуку

Час відгуку можна описати як максимальний час, необхідний кожному пікселю екрана для зміни яскравості, іншими словами — найбільший час від надходження на піксель управляючого сигналу до перемикання його в заданий режим. Фактичний час перемикання може бути і менше, якщо яскравість змінюється незначно, він може обчислюватися мікросекундами. Однак значення має саме найбільший час — він описує гарантовану швидкість спрацьовування кожного пікселя.

З часом відгуку безпосередньо пов'язана насамперед частота зміни кадрів (див. відповідний пункт): чим менше час відгуку – тим більшу частоту кадрів можна забезпечити на цій матриці. Втім, фактична швидкість зміни кадрів може бути і менше теоретичного максимуму, все залежить від «начинки» телевізора. Також відзначимо, що загальна якість зображення в динамічних сценах залежить передусім від частоти кадрів. Тому можна сказати, що час відгуку є допоміжним параметром: звичайному користувачеві ці дані потрібні вкрай рідко, а в характеристиках вони наводяться в основному в рекламних цілях.

Частота зміни кадрів

Найбільша частота зміни кадрів, що підтримується телевізором.

Зазначимо, що в даному разі мова йде саме про власну частоту кадрів екрану, без додаткового оброблення зображення (див. «Індекс динамічних сцен»). Ця частота має бути не нижче, ніж швидкість зміни кадрів у відтворюваному відео — інакше можливі ривки, перешкоди та інші неприємні явища, що погіршують якість картинки. Крім того, чим вище частота кадрів — тим більш плавним і згладженим буде виглядати рух в кадрі, тим краще буде деталізація рухомих предметів. Проте тут варто відзначити, що швидкість відтворення нерідко обмежується властивостями контенту, а не характеристиками екрану. Приміром, фільми нерідко записуються з частотою 30 к/с, а то і 24 – 25 к/с, тоді як більшість сучасних телевізорів підтримує частоти 50 або 60 Гц. Цього достатньо навіть для перегляду висококласного контенту в роздільній здатності HD (швидкості вище 60 к/с у такому відео зустрічаються вкрай рідко), проте на ринку зустрічаються і більш «швидкі» екрани: на 100 Гц, 120 Гц і 144 Гц. Подібні швидкості, зазвичай, свідчать про досить високий клас екрана, також вони нерідко передбачають застосування різних технологій, покликаних поліпшити якість динамічних сцен.

Індекс динамічних сцен

Індекс динамічних сцен (ІДС), забезпечуваний екраном телевізора.

ІДС — досить специфічний параметр, який можна назвати «видима частота кадрів». Його поява пов'язана з тим, що для динамічних сцен вкрай бажана висока швидкість зміни кадрів — вона забезпечує плавність зображення і хорошу деталізацію рухомих об'єктів. Однак з технічних причин у більшості екранів неможливо досягти показників вище 200 Гц. Для того, щоб виправити ситуацію, виробники застосовують спеціальні технології, що створюють ефект збільшення частоти кадрів.

Такі технології можуть мати різні назви, проте принцип роботи у них один — вставка додаткових кадрів між «власними» кадрами відео, що відтворюється. А індекс динамічних сцен описує загальну ефективність такої технології, використовуваної в телевізорі. Приміром, ІДС 200 Гц означає, що якість зображення на екрані приблизно відповідає частоті кадрів 200 Гц, хоча реальна швидкість зміни кадрів нерідко становить 50 – 60 Гц.

У найбільш прогресивних моделях індекс динамічних сцен може становити до 3000 Гц, а телевізорами з високим індексом динамічних сцен вважаються варіанти з показником понад 3000 Гц. Проте варто відзначити, що подібні характеристики є скоріше рекламним ходом, ніж реальною перевагою: фактично порогом для людського сприйняття є 400 – 500 Гц, подальше підвищення ІДС не дає явно видимого поліпшення зображення.

Кількість динаміків

Кількість динаміків, встановлених в телевізорі.

Теоретично для роботи зі звуком достатньо одного динаміка, однак у більшості моделей початкового і середнього рівня (а також багатьох пристроях преміумкласу) динаміків передбачається два — для роботи у форматі стерео, дозволяє добитися деякої об'ємності звучання. А кількість динаміків більше двох зазвичай означає, що телевізор має розширені можливості аудіо — наприклад, такі, як сабвуфер або саундбар (див. нижче).

Саундбар

Наявність саундбара — звукового проєктора — у конструкції чи в комплекті поставки телевізора.

Саундбар являє собою корпус великої ширини (і, зазвичай, невеликої висоти), в якому розміщено декілька динаміків. Працюють вони так, що користувач сприймає не тільки прямий звук, але і відбитий від стін, підлоги та стелі; при правильному налаштуванні акустики такий відбитий звук створює ефект об'ємного звучання. Іншими словами, саундбар здатний до певної міри замінити багатоканальну акустичну систему домашнього кінотеатру; при цьому він не забезпечує такого чіткого об'ємного звуку, як повноцінний комплект колонок, однак помітно перевершує за якістю звучання традиційні стереодинаміки. Саундбарами оснащуються переважно висококласні телевізори з великою діагоналлю і прогресивним загальним функціоналом.

Аудіодекодери

Декодер загалом можна описати як стандарт, у якому записаний цифровий звук (нерідко — багатоканальний). Для нормального відтворення такого звуку необхідно, щоб відповідний декодер підтримувався пристроєм. Першими ластівками багатоканального декодування були Dolby Digital і DTS, поступово поліпшуючись і додаючи нові фішки. Завершальною стадією у 2020 році стали декодери Dolby Atmos і DTS X.

Dolby Atmos. Декодер, який використовує не жорсткий розподіл звуку по каналах, а обробку аудіооб'єктів, завдяки чому може використовуватися практично з будь-якою кількістю каналів на відтворювальній системі — звук буде розподілений між каналами з таким розрахунком, щоб кожен аудіооб'єкт було чути максимально близько до визначеного для нього місця. При використанні Dolby Atmos вкрай бажаною вважається наявність стельових колонок (або динаміків, спрямованих у стелю). Утім, у крайньому разі можна обійтися і без них.

— DTS X. Аналог описаного вище Dolby Atmos, коли звук розподіляється не за окремими каналами, а через аудіооб'єкти. У цифровому сигналі міститься інформація про те, де (за задумом режисера) повинен знаходитися об'єкт, який добре чує користувач, і як він повинен переміщуватися, а процесор відтворювального пристрою обробляє цю інформацію та визначає, як саме потрібно розподілити звук по наявних каналах, щоб досягти необхідної локалізації. Завдяки цьому DTS X не прив'язаний до конкретної кількості звукових каналів — їх мож...е бути скільки завгодно, система автоматично розподілить звук по них, досягаючи потрібного звучання. Також відзначимо, що даний декодер дає змогу окремо регулювати гучність діалогів.
Skyworth 55Q4 часто порівнюють
Skyworth 55G7 часто порівнюють