Україна
Каталог   /   Авто та мото   /   Автозвук і електроніка   /   Радар-детектори

Порівняння Inspector RD Tau S vs SilverStone F1 Monaco GS

Додати до порівняння
Inspector RD Tau S
SilverStone F1 Monaco GS
Inspector RD Tau SSilverStone F1 Monaco GS
Порівняти ціни 1Порівняти ціни 1
ТОП продавці
Головне
Впевнено ловить сигнали всіх діапазонів. Модуль GPS. Оновлювана база стаціонарних камер. Захист від VG-2. Голосова озвучка.
Робочі діапазони
Діапазони роботи
K
Ka
 
X
K
Ka
Ku
X
Довжина хвилі лазера800 – 1100 нм
Імпульсні сигнали
Підтримка імпульсних сигналів
Instant-On
POP
Ultra-K (K-Pulse)
Ultra-X
 
POP
Ultra-K (K-Pulse)
 
Визначення радарів
Визначення радарів
 
Стрілка
Робот
Автодорія
ЛІСД
Кречет
Кріс
Арена
Візир
 
Автоураган
Стрілка
Робот
Автодорія
ЛІСД
Кречет
Кріс
Арена
Візир
Кордон, АМАТА
Функції та можливості
Функції
захист від VG-2
фільтр помилкових спрацьовувань
сигнатурне розпізнавання
режим Авто
режим Траса
режим Місто
встановлення ліміту швидкості
регулювання яскравості дисплея
відключення звуку
голосове сповіщення
відключення діапазонів
захист від VG-2
фільтр помилкових спрацьовувань
сигнатурне розпізнавання
режим Авто
режим Траса
режим Місто /3 режими/
встановлення ліміту швидкості
регулювання яскравості дисплея
відключення звуку
голосове сповіщення
відключення діапазонів
Приймач
Тип приймачасупергетеродинсупергетеродин
Обробка сигналуцифровацифрова
GPS
Цифровий компас
Інше
Споживаний струм225 мА
Вага121 г
Дата додавання на E-Katalogквітень 2020лютий 2019

Діапазони роботи

Діапазони радіочастот, що фіксуються радар детектором. Сучасні радари використовують переважно радіохвилі, лише відносно недавно з'явилися моделі з лазерним принципом роботи (див. «Довжина хвилі лазера»).

Діапазон K (24,05-24,25 ГГц). Найбільш популярний діапазон поліцейських радарів в країнах СНД. Так само, як і X, є практично обов'язковим для радар-детекторів.

Діапазон Ka (33,4-36,0 ГГц). Відносно новий і досить перспективний діапазон, що забезпечує дальність визначення швидкості близько 1,5 км при поліпшеній точності. У просторіччі називається також «американським», оскільки в країнах Європи практично не зустрічається поліцейських радарів на Ka.

Діапазон Ku (12-18 ГГц). Діапазон, що зустрічається у деяких країнах Східної Європи та Прибалтики. Деякий час широко використовувався в Європі, однак поступово сходить зі сцени через конфлікту по частотах із супутниковим телебаченням.

Діапазон X (10,5-10,55 ГГц). Перший діапазон частот, виділений в свій час для реєструють швидкість радарів (у всьому світі використовується ще з середини минулого століття). Приймачі під таке випромінювання прості і недорогі, а тому підтримка діапазону X зустрічається практично у всіх сучасних радар-детектори. Водночас на сьогоднішній день він вважається застарілим і в багатьох країнах взагалі не використовується....

Зазначимо, що велика кількість підтримуваних діапазонів далеко не завжди є перевагою. У кожному з них є досить велика кількість перешкод, що призводять до помилкових спрацьовувань — притому що радари даного діапазону місцевою поліцією можуть взагалі не використовуватися. Тому перед покупкою варто уточнити, які саме діапазони актуальні у вашій місцевості, а в ідеалі — вибрати прилад з можливістю відключення окремих діапазонів.

Довжина хвилі лазера

Довжина хвилі лазерного випромінювання, яке здатний фіксувати радар-детектор. Лазерні радари (лідари) все частіше використовуються поряд зі звичайними, і можливість роботи з ними дуже бажана для радар-детектора. Сучасні детектори можуть бути розраховані як на конкретну довжину хвилі, так і на певний діапазон; другий варіант є більш прогресивним, оскільки дає більше гарантій, однак і коштує дорожче.

Підтримка імпульсних сигналів

Типи імпульсних сигналів, які здатний виявляти радар-детектор. Сучасні поліцейські радари, зазвичай, використовують не постійний режим опромінення, а короткі (тривалістю в частки секунди) імпульси, і навіть підтримка детектором відповідного діапазону не означає, що він зможе виявити імпульсний сигнал в цьому діапазоні.

Ось основні типи подібних сигналів, актуальні для сучасних радар-детекторів:

Instant-On. Назва для загального режиму роботи, який використовується в більшості сучасних поліцейських радарів. Радар, який працює в такому режимі, випромінює радіохвилі тільки безпосередньо при вимірюванні швидкості, протягом дуже короткого періоду (менше секунди).

POP. Режим роботи, що застосовується переважно в радарах під діапазони K і Ka (див. вище). Передбачає одиничний імпульс надзвичайно малої довжини — близько 0,07 с.

Ultra-K (K-Pulse). Стандартний імпульсний режим роботи радара в діапазоні K. На відміну від POP, передбачає вимір за допомогою декількох імпульсів і велику загальну тривалість виміру — до 0,4 с. Таким чином, вимоги до детекторів під Ultra-K дещо м'якше, ніж під POP, проте для коректного розпізнавання підтримка даного режиму все одно повинна бути заявлена прямо.

Ultra-Ka. Стандартний імпульсний режим роботи радара в діапазоні Ka. З основних особливостей повністю ана...логічний описаному вище Ultra-K, відрізняючись лише робочими частотами.

— Ultra-Ku. Стандартний імпульсний режим роботи радара в діапазоні Ku. З основних особливостей повністю аналогічний описаному вище Ultra-K, відрізняючись лише робочими частотами. Зустрічається дуже рідко, в зв'язку з поступовим виходом самого діапазону Ku з ужитку (докладніше див. «Діапазони роботи»).

— Ultra-X. Стандартний імпульсний режим роботи радара в діапазоні X. Як і власне діапазон X, даний режим вважається застарілим і передбачається швидше «на всяк випадок» і як данину традиції, ніж з практичних міркувань.

Визначення радарів

Моделі поліцейських радарів, які гарантовано здатний розпізнати детектор.

Крім загальних характеристик (діапазон, довжина і конфігурація імпульсу тощо), різні моделі радарів можуть мати різні специфічні особливості, що утрудняють виявлення. Крім того, даний параметр виробники вказують з маркетингових міркувань: вибирати радар-детектор по сумісності з конкретними радарами простіше, ніж вникати у подробиці діапазонів і імпульсних режимів.

Ось деякі найбільш популярні моделі сучасних поліцейських радарів:

Автоураган. Автоматизована система, основним компонентом якої є відеокамери — за даними з них «Автоураган» може навіть розпізнавати швидкість і фіксувати порушення швидкісного режиму. Власне радар в системах «Автоураган» використовується опціонально, тому навіть якщо для детектора заявлена сумісність — це не є гарантією виявлення (комплекс може працювати і без радара). У деяких моделях може передбачатися база даних з координатами «Автоураганов» і автоматичне попередження на основі даних GPS (див. нижче), однак цей спосіб також не є ідеальним.

Стрілка. Досить прогресивний автоматизований комплекс з дальністю виявлення близько 1 км. Саме цей комплекс часто пов'язують з «листами щастя» — письмовими повідомленнями про порушення і штраф, які почали надсилати водіям в деяких країнах. «Стрілка» може працювати на частотах, відмінних від стандартних, що ускладнює виявлення...традиційними радар-детекторами; для гарантованої реакції на «Стрілку» така можливість повинна бути прямо заявлена в характеристиках.

— Робот. Автоматизовані пристрої, першопочатково з'явилися в країнах ЄС. У народі іменуються «шпаківнями» за характерну форму і установку переважно на стовпах. Як і описана вище «Стрілка», радар «Робот» працює у власному діапазоні, не відноситься до стандартних.

— Автодория. Комплексна система отримання автодорожньої інформації, що забезпечує, в тому числі, і контроль швидкісного режиму. При вимірі швидкості автомобіль фіксують камери двох датчиків — на початку і в кінці контрольного ділянки; швидкість руху обчислюється по часу проходження цієї ділянки, а відео дозволяє розпізнавати номери. Система «Автодория» не використовує радарів, тому єдиний спосіб «протистояти» їй — використовувати бази даних з координатами контрольних ділянок. У деяких детекторах такі бази можуть автоматично оновлюватися, у т. ч. за даними з міток, поставлених на карті іншими водіями.

— ЛІСД. Радари, які працюють в лазерному діапазоні («лазерні вимірювачі швидкості і дальності»), з довжиною хвилі в діапазоні 800 – 1100 нм. Можуть доповнюватися блоками фотофіксації. Зазначимо, що у багатьох детекторів, для яких заявлена сумісність з ЛІСД, розпізнаваний діапазон довжини хвиль може бути більш вузьким; тому навіть такі пристрої не дають абсолютної гарантії від лазерного вимірювача.

— Кречет. Комплексні системи (зазвичай, стаціонарні), що поєднують відеокамеру і радар діапазону K. Зазвичай, кріпляться на стовпи або інші аналогічні опори, на висоті декількох метрів.

— Кріс. Фоторадарний комплекс, що включає радар діапазону K. Зазвичай використовується зі штатива, встановлюваного на узбіччі дороги.

— Арена. Фоторадарний комплекс, застосовуваний як стаціонарно, так і мобільно — з триноги або навіть з рук. Працює в K-діапазоні. Можлива установка на відстані до 1,5 км від основного посту, з передачею даних по бездротовому каналу.

— Візир. Один з найпопулярніших комплексів вимірювання швидкості і фотофіксації в країнах колишнього СРСР. Використовує радар K-діапазону.

— Іскра. Ручний радар характерної форми («фен»), що працює в імпульсному режимі в K-діапазоні; одна з небагатьох моделей на території СНД, що працюють в режимі POP (див. «Підтримка імпульсних сигналів»). Дальність дії — близько 800 м, однак на практиці вона обмежується точністю наведення приладу.

— Сокіл. Застарілий ручний радар діапазону X, знятий з виробництва в 2008 році, але все ще застосовується в деяких країнах. Дальність — до 600 м.

— Беркут, Радіс. Популярні ручні радари K-діапазону, з радіусом дії до 800 м.

— Бінар. Ручний прилад, який поєднує радар з фотофіксатором на дві камери — ширококутної і «далекобійної». Радарний модуль працює в K-діапазоні.

— Рапіра. Стаціонарний прилад, застосовуваний як окремо, так як компонент інших систем. Оснащений камерою і вузьконаправленим радаром K-діапазону.

— Амата. Лазерний вимірювач швидкості з фотофіксатором, аналогічний описаному вище ЛІСД, але переважаючий його по «далекобійності» (до 700 м).

Цифровий компас

Наявність в радар-детекторі власного компаса дозволяє використовувати прилад для орієнтування по сторонах світу. Це може стати в нагоді, як в цілях навігації, так і для деяких специфічних завдань (наприклад, у темний час доби визначити, яка сторона вулиці з ранку освітлена сонцем, щоб заздалегідь поставити машину в тіні).

Споживаний струм

Струм, номінально споживаний антирадаром під час роботи. Зазвичай, при штатному підключення до гнізда прикурювача при працюючому двигуні цей параметр особливої ролі не грає — навіть найбільш прогресивні моделі «їдять» не так багато, щоб це помітно позначилося на роботі бортової мережі. На практиці дані про споживаному струмі можуть стати в нагоді хіба що в деяких специфічних ситуаціях — наприклад, роботі від акумулятора.
Динаміка цін
Inspector RD Tau S часто порівнюють
SilverStone F1 Monaco GS часто порівнюють