Україна
Каталог   /   Аудіотехніка   /   Портативна аудіотехніка   /   MP3-плеєри

Порівняння FiiO M5 vs Cayin N3

Додати до порівняння
FiiO M5
Cayin N3
FiiO M5Cayin N3
від 640 грн.
Очікується у продажу
від 7 841 грн.
Товар застарів
Відгуки
1
0
0
1
Головне
Bluetooth AptX. Вібрування клавіш. USB ЦАП. USB Type C. Підтримка OTG. Підтримка навушників до 200 Ом. Чохол.
ТипHi-Fi плеєрHi-Fi плеєр
Тип карт пам'ятіmicroSDmicroSD
Макс. об'єм картки2000 ГБ256 ГБ
Технічні характеристики
ЦАПАКМ AK4377AKM AK4490EN
Частота дискретизації384 кГц192 кГц
Розрядність32 біт24 біт
Частотний діапазон5 – 90000 Гц
20 – 20000 Гц /±0.3 дБ/
Співвідношення сигнал/шум118 дБ108 дБ
Потужність
130 мВт /32 Ом/
Опір навушників16 – 100 Ом16 – 200 Ом
Коеф. гармонійних спотворень0.003 %0.03 %
Функції та можливості
Підтримує аудіоформатиDSF, DFF, APE, FLAC, WAV, AIFF, WMA, ALAC, MP3, OGG, AACMP3, DSF, DIFF, SACD-ISO, WAV, AIFF, ALAC, APE, WMA, OGG, DSD, FLAC, APE
Функції та можливості
 
робота в режимі ЦАП
 
підтримка aptX
диктофон
підтримка CUE
робота в режимі ЦАП
еквалайзер
підтримка aptX
 
Роз'єми підключення
Bluetoothv 4.2v 4.0
Виходи
mini-Jack (3.5 мм)
коаксіальний
mini-Jack (3.5 мм)
коаксіальний /адаптер/
Дисплей
Дисплей
кольоровий
1.54 "
240x240 пікс
IPS
сенсорний екран
кольоровий
2.4 "
400x360 пікс
TFT
 
Інше
Ємність акумулятора550 мАгод
Час роботи (аудіо)10.5 год12 год
Роз'єм для зарядкиUSB C
Оновлення прошивки
Сенсорне управління
Кліпса для носіння
Матеріал корпусапластикметал
Розміри (ВхШхТ)45.3x42x13.7 мм100x54x13 мм
Вага38 г100 г
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogлистопад 2019травень 2017

Макс. об'єм картки

Максимальний об'єм карти пам'яті, яку можна використовувати в плеєрі. Цей параметр безпосередньо пов'язаний з типом карти (див. вище): для кожного типу є свої обмеження за об'ємом. Водночас можливості по роботі з ємними носіями обмежуються не тільки типом карти, але і апаратною частиною плеєра. Тому чимало моделей мають більш низький обмеження за обсягом, ніж передбачається картою пам'яті — наприклад, 128 ГБ моделі з підтримкою формату SDXC (теоретичний максимум по якому складає 2 ТБ).

Зазначимо, що зустрічається і зворотна ситуація — наприклад, коли в пристрої з максимальним об'ємом до 16 ГБ заявлена підтримка тільки карт microSD (теоретичний максимум 4 ГБ). Це зазвичай означає, що плеєр може працювати і з більш новими форматами (у нашому прикладі — як мінімум microSDHC), проте з якоїсь причини в офіційних характеристиках цей момент не згадано (наприклад, виробник міг помилитися в документації).

ЦАП

Модель цифро-аналогового перетворювача, встановленого в пристрої.

ЦАП є одним з ключових компонентів будь-якого плеєра: він перетворює цифрові дані, записані в звуковому файлі, в аналоговий звук, який через підсилювач подається на навушники. Від якості ЦАП безпосередньо залежить, наскільки точно звук на виході буде відповідати первинним сигналом, а також те, чи зможе плеєр працювати з сучасними форматами цифрового сигналу: багато з них вимагають високої обчислювальної потужності, яка є далеко не у всякому ЦАП.

Відзначимо, що модель ЦАП зазначається лише в тому разі, якщо це висококласний перетворювач з якістю звуку вище середнього. На сучасному ринку представлені, зокрема, ЦАП таких виробників: AKM, Cirrus Logic, ESS Sabre, Texas Instruments, Wolfson. А плеєри з таким оснащенням зазвичай належать до Hi-Fi пристроїв (див. «Тип»).

Також варто сказати, що кількість ЦАП може бути різним. Найпростіший варіант — один модуль на обидва канали звуку, однак зустрічаються плеєри, оснащені відразу двома перетворювачами — по одному на канал. Таке «поділ праці» позначається на вартості, зате знижує навантаження на кожен окремий ЦАП, що позитивно позначається на якості і достовірності звучання.

Частота дискретизації

Частота дискретизації цифро-аналогового перетворювача, встановленого в плеєрі (див. «ЦАП»).

Частота дискретизації та розрядність є двома ключовими характеристиками цифрового аудіосигналу; чим вони вищі — тим якісніше звук, за інших рівних умов. Не вдаючись у технічні подробиці, сенс даного параметра можна описати так: для нормального відтворення звуку необхідно, щоб частота дискретизації у ЦАП плеєра була не нижче, ніж у відтворному файлі. В іншому випадку програвання виявиться неможливим, навіть якщо формат звуку підтримується плеєром. (Певний виняток становить сигнал DSD, докладніше про нього див. «Підтримує аудіоформати»).

Зазначимо, що в більшості популярних аудіоформатів застосовується частота дискретизації 44,1 кГц, і її гарантовано підтримують всі сучасні портативні плеєри. Так що цей параметр актуальне в основному для Hi-Fi моделей (див. «Тип»), що працюють з сучасними форматами цифрового звуку.

Розрядність

Розрядність цифро-аналогового перетворювача, встановленого в плеєрі (див. «ЦАП»).

Розрядність, поряд з частотою дискретизації, є однією з ключових характеристик цифрового аудіосигналу; чим вона вища — тим якісніше звук, за інших рівних умов. Не вдаючись у технічні подробиці, в даному випадку значення цього параметра можна описати так: для нормального відтворення звуку необхідно, щоб розрядність у ЦАП плеєра була не нижче, ніж розрядність відтвореного цифрового звуку, інакше програвання виявиться неможливим.

Варто відзначити, що розрядність, використовувана в більшості популярних музичних форматів зразок MP3, підтримується всіма сучасними плеєрами. Так що цей параметр актуальне в основному для Hi-Fi плеєрів (див. «Тип»), що працюють з сучасними стандартами цифрового звуку.

Частотний діапазон

Діапазон звукових частот, які здатний відтворювати плеєр. Чим ширше цей діапазон, тим повніше картина звуку, тим менша ймовірність, що пристрій «відріже» частина звукового спектру. Водночас при виборі за цим параметром варто враховувати кілька моментів.

По-перше, середньостатистична людське вухо здатне чути звуки приблизно від 16 Гц до 20 кГц; відхилення від цих цифр невеликі, а з віком діапазон ще більше звужується. На практиці це означає, що для нормальної чутності достатньо всього лише охопити цей проміжок. А більш широкі межі, зазначені в характеристиках плеєра, будуть скоріше маркетинговим ходом, ніж реально значущим моментом. По-друге, не варто забувати, що якість звуку визначається не тільки діапазоном, але і рядом інших характеристик плеєра — співвідношення сигнал/шум, амплітудно-частотною характеристикою і т. ін.; тому широкий діапазон сам по собі не гарантує приємного звуку. І по-третє, особливості чутного звуку багато в чому залежать також від застосовуваних навушників і їх частотного діапазону: всі переваги плеєра з широким частотним діапазоном можуть зійти нанівець, якщо частоти «обрізаються» навушниками.

Співвідношення сигнал/шум

Співвідношення між рівнем корисного сигналу (чистого звуку) і сторонніми шумами, що видається плеєром на виході. Цей параметр безпосередньо характеризує якість вбудованого підсилювача: він враховує в основному власні шуми електронних схем, і вище співвідношення сигнал/шум — тим менше цих шумів і тим чистіший звук.

Зазначимо, що у разі плеєрів дана характеристика часто є не особливо критичною: шум підсилювача може губитися на тлі навколишніх звуків, особливо в міській обстановці, і для таких ситуацій буває достатньо навіть найскромніших показників, на рівні 70 – 80 дБ. Водночас для Hi-Fi моделей (див. «Тип») цей момент є одним з найбільш важливих; у найбільш прогресивних пристроях співвідношення сигнал/шум може перевищувати 120 дБ.

Потужність

Чим вище потужність, тим більш гучний звук можна отримати на навушниках, за інших рівних умов. Крім того, більш висока потужність дозволяє підключати до пристрою «вуха» з більш високим опором (хоча жорсткої залежності тут немає, і моделі з однаковою вихідною потужністю можуть мати різні обмеження по опору навушників). Однак у випадку звичайних (не Hi-Fi) плеєрів даний параметр є скоріше довідковим, ніж практично значущим: зазвичай, потужності підсилювача в таких моделях цілком достатньо, щоб «розгойдати» більшість навушників споживчого рівня. А ось для Hi-Fi пристроїв (див. «Тип») моделей вихідна потужність має ключове значення: вона визначає сумісність з високоомними «вухами» студійного класу. Докладну довідку щодо цього питання можна знайти в спеціальних джерелах.

Опір навушників

Номінальний опір (імпеданс) навушників, з якими може нормально працювати плеєр.

Більшість навушників споживчого класу має опір 16 або 32 Ом, його підтримують майже всі сучасні плеєри. Тому звертати увагу на цей параметр варто лише в тому випадку, якщо ви плануєте використовувати пристрій з високоякісними «вухами» студійного або аудіофільского класу. Характерною особливістю таких навушників є високий опір, який обчислюється вже сотнями ом, і для них підійде не будь-плеєр.

Також уточнити допустимий опір навушників не завадить, якщо ви купуєте пристрій Hi-Fi класу (див. «Тип»). Деякі з таких моделей мають досить високу мінімальний опір і не сумісні зі стандартними 16-омними (а іноді і 32-омними) «вухами».

Коеф. гармонійних спотворень

Коефіцієнт гармонійних спотворень, які видаються плеєром.

Даний параметр безпосередньо характеризує кількість спотворень, що вноситься пристроєм в оригінальний звук: чим нижче коефіцієнт — тим чистіше звук, тим менше таких спотворень. Повністю усунути їх неможливо, однак їх можна знизити до рівня, практично не сприймається людиною. Так, вважається, що викривлення на рівні 0,5 % вже непомітні навіть для досвідченого слухача. Водночас у сучасній аудіотехніці зустрічаються і набагато більш низькі значення — аж до десятитисячних доль відсотка. У разі плеєрів такі показники грають в основному рекламну роль — вони є ознакою високого рівня пристрої.

Зазначимо, що коефіцієнт гармонійних спотворень вказується в основному для Hi-Fi плеєрів (див. «Тип»), для яких критична максимальна чистота звуку; у звичайних моделях він має другорядне значення.
Динаміка цін
FiiO M5 часто порівнюють
Cayin N3 часто порівнюють