Україна
Каталог   /   Авто та мото   /   Автохімія та мастила   /   Моторні мастила

Порівняння Liqui Moly ATV 4T Motoroil 10W-40 4 л vs ELF Evolution 700 STI 10W-40 4 л

Додати до порівняння
Liqui Moly ATV 4T Motoroil 10W-40 4 л
ELF Evolution 700 STI 10W-40 4 л
Liqui Moly ATV 4T Motoroil 10W-40 4 лELF Evolution 700 STI 10W-40 4 л
від 1 713 грн.
Товар застарів
Порівняти ціни 35
Відгуки
0
0
1
0
0
0
1
0
ТОП продавці
Типсинтетичненапівсинтетичне
Призначеннямотоцикли, моторолери, снігоходилегкові авто
Двигун
бензиновий
 
бензиновий
дизельний
Об'єм4 л4 л
SAE10w-4010w-40
Відповідність стандартамJASO MA-2; API SLACEA A3/B3/B4; API SL/CF
Дата додавання на E-Katalogсічень 2016червень 2014

Тип

- Мінеральне. Назва цього обумовлена тим, що олія має повністю «копалинне» походження — його складовими є вуглеводні, одержувані під час перегонки нафти. Цей тип олії з'явився першим і використовується досі, проте він поступово поступається позицією синтетики та напівсинтетики. Пов'язано це з тим, що чисті мінеральні олії значно програють за характеристиками цих двох типів. Зокрема, вони погано переносять як високі, наприклад і низькі температури - можуть загуснути і навіть замерзнути вже при -15...-20 °С, а при скипанні сильно засмічують двигун. Окислення такого олії відбувається швидше, що потребує більше частої його заміни. Крім того, багато сучасних двигунів висувають досить жорсткі вимоги до якості ПММ, в які мінеральні олії просто не вписуються. З іншого боку, марки цього прості у виробництві і коштують недорого.

- Синтетика. Подібні олії виробляються штучним шляхом за допомогою хімічного синтезу (звідси і назва). Вони виникли як подолання недоліків мінеральних різновидів і чудово зарекомендували себе у ролі, т.к. технологія виробництва синтетичних масел дає змогу створювати рідини практично з будь-якими характеристиками - стійкі до холоду, не схильні до окислення, певної в'язкості тощо. З іншого боку, ця технологія досить складна і дорога, що позначається і на ціні продукту.

- Напівсинтетика. Такі марки олії є сумішами мінеральних і син...тетичних компонентів і, відповідно, є чимось середнім між двома вищеописаними типами. Вони коштують значно дешевше суто синтетичних масел, і хоч і поступаються їм за характеристиками, проте багато в чому перевершують суто мінеральні продукти. Напівсинтетика вважається оптимальним варіантом для тих випадків, коли витрата олії велика, проте використовувати мінеральні різновиди не можна - наприклад, якщо Вам часто доводиться їздити на далекі відстані в холодну погоду, або якщо двигун в авто для далеких поїздок має високі вимоги до якості змащення.

Призначення

Тип транспортного засобу або іншого агрегата, на який розрахована олія. Різні види машин мають різні особливості, що і враховується при розробці моторних масел:

- Легкові авто. Для легкових машин характерні високі швидкості при невеликих навантаженнях, що зумовило застосування двигунів з відносно невеликим моментом, що крутить.

- Вантажні авто. Для вантажних автомобілів висока швидкість має другорядне значення, проте їм доводиться мати справу з великими навантаженнями, і двигуни повинні тягнути відповідно.

- Мотоцикли, моторолери, снігоходи. Серед двоколісного транспорту дуже популярні двотактні двигуни (див. «Двигун»), у яких вимоги до характеристик олії відрізняються від чотиритактних. Крім того, мотоциклетні двигуни (і чотиритактні в тому числі) здебільшого оснащуються т.зв. «мокрим зчепленням» (на відмінність сухого, застосовуваного в авто), і навіть працюють більше високих оборотах.

- Водний транспорт. Більшість двигунів, що встановлюються на моторні човни, катери та яхти, відносяться до двотактних. Однак працюють в інших режимах, ніж мотоциклетні (зокрема, використовують водне охолодження замість повітряного), що зумовило необхідність застосування спеціалізованих масел.

- Сільгосптехніка. Сільськогосподарська техніка використовує...переважно дизельні двигуни; при цьому швидкість пересування для таких агрегатів некритична, а ось висока тяга та стійкість до навантажень, навпаки, мають вирішальне значення.

- Бензоінструмент. Двигуни для бензоінструменту багато в чому аналогічні описаним вище мотоциклетним - зокрема вони нерідко робляться двотактними.

- Промивний. Малов'язкі моторні олії з особливим пакетом миючих присадок на основі сильнодіючих хімікатів, що застосовуються для підтримки внутрішніх вузлів силового агрегата в належній чистоті, видалення лакових відкладень, бруду і шлаку, що накопичився, нейтралізації утворюються в двигуні кислот. Промивні склади рекомендується застосовувати при переході з однієї олії на іншу (за основою, в'язкості або виробнику), при купівлі б/в автомобіля з невідомою історією сервісного обслуговування, за наявності видимих вуглецевих відкладень під клапанною кришкою, при важких умовах експлуатації мотора.

Зазначимо, що рекомендації щодо призначення не є категоричними: наприклад, деякі бензопили допускають використання мотоциклетних або навіть автомобільних масел, а для вантажного транспорту може виявитися відповідним олія «сільськогосподарського» застосування. З іншого боку, відповідність за загальним призначенням ще не гарантує того, що олія виявиться придатним для конкретного агрегата: наприклад, в дизельне легкове авто не можна заливати склади для бензинових двигунів. Наприклад що цей параметр є не остаточним, а лише попереднім: визначившись із призначенням, потрібно вибрати конкретну олію за більше докладними характеристиками (типу двигуна, показниками SAE, допусками виробника - див. нижче).

Двигун

Тип двигуна, на який розрахована моторна олива. Якщо сумісність з вашим типом двигуна прямо не зазначена в характеристиках оливи — не варто використовувати цю марку. Річ у тім, що всі типи сучасних двигунів мають свої особливості, і не розрахована на ці особливості змазка може посилити знос, знизити потужність, а то й взагалі привести до поломки. Сучасні моторні оливи можуть випускатися під такі варіанти:

Бензиновий. Мається на увазі чотиритактний двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ), що працює на бензині. Основний тип двигуна для сучасних легкових авто, також досить часто зустрічається в мотоциклах середньої і високої потужності.

Дизельний. ДВЗ на дизельному паливі, з традиційним атмосферних забором повітря.

Газ-бензин. Бензиновий двигун (див. вище), доповнений газобалонним обладнанням і здатний використовувати в якості палива також природний газ. Однією з головних особливостей роботи на газу є висока робоча температура.

Гібрид. Найчастіше гібридні авто поєднують бензиновий або дизельний ДВЗ з електромотором і можуть працювати як від того, так і від іншого. І конструкція самих «гібридів», і їхні двигуни можуть мати істотні відмінності від класичних авто.

2-х тактний. Двотактні двигуни внутрішнього згоряння широко застосовують...ся в мототехніці — зокрема, саме такими моторами оснащені майже всі скутери, багато мотоцикли початкового і середнього рівня, а також інструменти на зразок бензопил. Головною їх особливістю є використання паливно-оливної суміші замість окремої заправки бензину і оливи.

Є марки оливи, сумісні відразу з кількома типами двигунів.

Відповідність стандартам

Міжнародні стандарти, відповідність яким заявлена в характеристиках даної марки оливи. В сучасних марках олив можуть зустрічатися такі варіанти:

— API — стандарт, розроблений в США Американським інститутом нафти. Передбачає дві роздільні класифікації — для бензинових (API SG, SH, SJ, SL, SM, SN, SN Plus) і для дизельних двигунів (API CI-4, CH-4, CG-4, CF, CE, CD); у першому варіанті в позначенні стандарту першою йде літера S (наприклад, API SL), у другому C (наприклад, API CI-4). Якщо олива підходить для обох типів двигунів, застосовується подвійне позначення — наприклад, API SL/CI-4; при цьому першим ставиться індекс того типу, для якого олива підходить найкраще (у нашому прикладі це бензиновий). Також стандарт включає і класифікацію двотактних двигунів— TA, TB, TC, TC+, TD.

— ACEA — стандарт, що використовується однойменним об'єднанням європейських автовиробників, альт...ернатива американському API. Включає три класи: A/B — всі розроблені до 2004 року оливи для різних типів двигунів. Власне, до 2004 року класів тут було два — A для бензинових моторів і B для дизельних; потім їх об'єднали (A1/B1, A3/B3, A3/B4 і A5/B5). Втім, роздільні позначення можуть застосовуватися і до цих пір. C — оливи для всіх типів двигунів, що відповідають екологічному стандарту Euro-4 і сумісні з додатковим оснащенням на зразок каталізаторів і сажових фільтрів. Зустрічаються APEA C1, C2, C3, C4 і C5. E — окремий клас для дизельних двигунів важкої техніки, включаючи спеціальну. Має маркування APEA E4, E6, E7 і E9.

— JASO — розроблений Японською асоціацією автостандартів. Є одним з основних сучасних стандартів для олив під бензинові мотоциклетні двигуни, в межах цього призначення має два класи — F для двотактних двигунів, а саме FA, FB, FC, FD і M для чотиритактних (підклас MA для мокрого зчеплення MA-1 і MA-2, MB для сухого). А також новий допуск GLV-1 для ультраефективних бензинових моторів та гібридних силових установок.

— ILSAC — стандарт, створений спільно Американською та Японською асоціаціями виробників автомобілів. Застосовується для олив, розрахованих на легкові авто з бензиновими двигунами. Категорій ILSAC всього п'ять (GF-2, GF-3, GF-4, GF-5, GF-6A), загалом вони схожі з певними категоріями API (див. вище), проте відрізняються підвищеними вимогами щодо енергозбереження та обмеження шкідливих викидів.

Перелік конкретних стандартів оливи, рекомендованих виробником для того чи іншого двигуна, зазвичай вказується в офіційних характеристиках транспортного засобу. Відзначимо, що багато стандартів є взаємозамінними; дані про сумісність (як і опис кожної окремої категорії) можна знайти в спеціалізованих джерелах.
Динаміка цін
ELF Evolution 700 STI 10W-40 часто порівнюють