Україна
Каталог   /   Авто та мото   /   Автозвук і електроніка   /   Автоакустика

Порівняння Alpine SPG-17CS vs Alpine SPG-17C2

Додати до порівняння
Alpine SPG-17CS
Alpine SPG-17C2
Alpine SPG-17CSAlpine SPG-17C2
Порівняти ціни 13Порівняти ціни 1
Відгуки
0
0
33
0
0
21
ТОП продавці
Область застосуванняавтомобільнаавтомобільна
Типкомпонентнакоаксіальна
Типорозмір6.5" (16.5 см)6.5" (16.5 см)
Кількість смуг22
Технічні хар-ки
Номінальна потужність70 Вт60 Вт
Максимальна потужність280 Вт240 Вт
Частотний діапазон68 – 20000 Гц68 – 20000 Гц
Імпеданс4 Ом4 Ом
Чутливість89 дБ88 дБ
Зовнішній кросовер
Розміри
Діаметр ВЧ-динаміка20 мм20 мм
Діаметр НЧ-динаміка165 мм170 мм
Монтажна глибина61 мм61 мм
Дата додавання на E-Katalogквітень 2012квітень 2012

Тип

Широкосмугова АС. Найпростіший тип акустики: для відтворення всього діапазону частот використовується один динамік. Перевагами таких АС є простота конструкції (як наслідок — низька вартість) і легкість монтажу. З іншого боку, якість звуку широкосмугових динаміків значно нижче, ніж у спеціалізованих (див. нижче).

Компонентна АС. Найбільш прогресивний тип акустики: вона має окремі динаміки для кожної смуги частот (див. «Кількість смуг»), що дозволяє налаштувати звучання кожного динаміка по своєму бажанню і забезпечує високу якість звуку. Якщо останнє для Вас є головним фактором при виборі автоакустики, варто звернути увагу саме на компонентні АС. Правда, і коштують такі системи недешево, а їх монтаж може виявитися досить складним внаслідок великої кількості динаміків.

Коаксіальна АС. Своєрідний компроміс між компонентними та широкосмуговими АС: у таких системах високо - і середньочастотні динаміки невеликого розміру розміщені прямо перед дифузором більш великого низькочастотного, на одній осі з ним. Така конструкція спрощує монтаж, знижує вартість і дає змогу досягти більш якісного звучання, ніж у широкосмугових АС. Правда, це якість все одно нижче, ніж у компонентних систем, а тому «коаксиалки» застосовуються зазвичай або в ролі тилових динаміків, або тоді, коли з якихось причин (наприклад, через обмежених умов) встановити компонентну АС неможливо....

— Корпусні АС. Динаміки таких акустичних систем розміщуються в окремому корпусі (корпусах). Це значно спрощує установку — Вам не доведеться шукати динаміки під розмір існуючих ніш або навіть прорізати ці ніші спеціально, як в інших типах АС. З іншого боку, і місця в салоні така акустика займає більше.

— Середньочастотна АС. Як випливає з назви, така АС відтворює тільки середню смугу частот, «підрізаючи» найвищі і найнижчі. Технічно може використовуватися як окрема АС, проте зазвичай це не виправдано. А тому на практиці середньочастотна акустика зазвичай встановлюється як частина більш прогресивної системи компонентного типу (див. вище).

— Твітер. Динамік, призначений для відтворення високих частот. Через спеціалізації окремо не використовується, застосовується у поєднанні з середньочастотної АС для побудови систем компонентного типу (див. вище).

Номінальна потужність

Номінальна потужність акустичної системи. Найчастіше як номінальну вказують середню (середньоквадратичну) потужність звуку.

Найочевидніший момент, пов'язаний з цією характеристикою - гучність звучання: чим потужніша акустика, тим голосніше звук вона здатна видати, за інших рівних. Крім того, від цього показника залежить сумісність із зовнішнім підсилювачем: його потужність не повинна перевищувати потужності акустики, інакше можливі навантаження та пошкодження динаміків.

Максимальна потужність

Максимальна потужність короткочасного (до декількох секунд) вхідного сигналу, який АС може витримати без фізичних ушкоджень. Так само, як і номінальна потужність, має значення для підбору акустики під підсилювач (або навпаки): вважається, що максимальна потужність АС повинна бути вище максимальної потужності джерела сигналу хоча б в 2 рази.

Чутливість

Цей параметр визначає гучність звучання тієї чи іншої АС при подачі на неї певного стандартного сигналу. Зазвичай таким вважається сигнал на 1 Вт з частотою 1000 Гц. Чим вище чутливість, тим менше АС вимоглива до потужності підсилювача. Так, вважається, що для акустики, яка підключається безпосередньо до автомагнітоли, чутливість повинна складати 80 дБ і вище; для менш чутливих систем рекомендується використовувати окремий підсилювач.

Зовнішній кросовер

Кросовером називають частину акустичної системи, яка розділяє загальний сигнал на окремі смуги частот, які подаються на відповідні динаміки (докладніше див. «Кількість смуг»). Власний кросовер мають всі багатосмугові АС (компонентні і коаксіальні, див. «Тип»); зазвичай він розміщується безпосередньо в корпусі динаміка. Проте в деяких моделях, зазвичай найбільш прогресивних, кросовер може бути виконаний у вигляді окремого пристрою, у власному корпусі. Вважається, що такі кросовери забезпечують більш якісне звучання і вносять у нього менше спотворень; крім того, у них часто передбачається можливість тонкого налаштування звучання.

Діаметр НЧ-динаміка

Діаметр низькочастотного динаміка (динаміків), передбаченого АС.

Цей розмір вказується лише для моделей, що мають окремі басові динаміки. У такій акустиці саме НЧ-випромінювач є найбільшим (це пов'язано з фізичними особливостями басового діапазону). Відповідно, місце, яке займає всієї системи, визначається в основному саме діаметром НЧ-динаміка. А оскільки потужність і насиченість басів також залежить від розміру випромінювача, то при виборі доводиться виходити з компромісу між можливостями акустики і доступним простором в авто.
Динаміка цін
Alpine SPG-17CS часто порівнюють
Alpine SPG-17C2 часто порівнюють