Україна
Каталог   /   Фототехніка   /   Фотоспалахи

Порівняння Godox AD200Pro vs Godox AD100Pro

Додати до порівняння
Godox AD200Pro
Godox AD100Pro
Godox AD200ProGodox AD100Pro
Порівняти ціни 9Порівняти ціни 10
ТОП продавці
Головне
Потужність 200 Вт
Типзвичайнийнакамерне світло / відеоспалах
LED
Сумісність з камерами
Canon
Fuji
Leica
Nikon
Olympus
Panasonic
Pentax
Samsung
Sigma
Sony
Canon
Fuji
 
Nikon
Olympus
 
Pentax
 
 
Sony
Характеристики
Час перезарядки1.8 с
Кількість імпульсів360
Тривалість імпульсу1/100 - 1/13000 c1/8000 c
Підтримка TTLE-TTL II, E-TTL, i-TTL, A-TTLE-TTL, I-TTL, TTL
Управління потужністю
 /1/1 - 1/256/
 /1/1 - 1/128/
Потужність, що розсіюється200 Вт
Поворотна головка
Функції та можливості
 
 
 
 
бездротове управління
робота в режимі провідної
робота в режимі веденої
 
підсвічування автофокусу
на камері управління
автоматичний zoom
ручний zoom
бездротове управління
робота в режимі провідної
робота в режимі веденої
стробоскоп
Інше
Дисплей
Підсвічування дисплея
Джерело живлення
акумулятор /2900 мАгод/
акумулятор /2600 мАгод/
Габарити172х75х54 мм120x76x76 мм
Вага590 г524 г
Дата додавання на E-Katalogтравень 2021квітень 2021

Тип

— Звичайний. Класичний зовнішній спалах. Зазвичай, встановлюється в «гарячий черевик» фотокамери. Це універсальний тип спалахів, який підходить для різноманітних видів зйомки, починаючи від портретів і закінчуючи зйомкою об'єктів на довгих фокусних відстанях.

Для макрозйомки. Спеціальні спалахи призначені для використання при фотозйомці об'єктів на малій дистанції (макрозйомка). Такі спалахи, зазвичай виконані у формі кільця і кріпляться на передню частину об'єктива, що дозволяє добитися рівномірного освітлення об'єкта зйомки. Підключення відбувається через «гарячий черевик» камери. Варто звернути увагу, що такі спалахи не призначені для звичайної зйомки в силу своєї низької потужності.

Комбінований. Рішення з даної категорії зазвичай являють собою комплекти, що включають одночасно два види спалахів — звичайний і для макрозйомки. Детальніше про кожен з цих різновидів див. відповідні пункти. А ключовою відмінністю такого комплекту від двох окремих спалахів є те, що обидві лампи, зазвичай, підключаються через один «гарячий черевик» — найчастіше в цей роз'єм кріпиться звичайний спалах, і вже до нього підключається лампа для макрозйомки.

Накамерне світло можна описати як аналог фотоспалаху, застосовуваний в основному при зйомці відео. Звідси й інша популярна назва таких пристроїв — «відеос...палахи». Втім, ця назва не зовсім вірна з огляду на те, що накамерне світло працює не імпульсами, а в постійному режимі. Простіше кажучи, це спеціалізований прожектор, який закріплюється на камері.

LED

Спалахи цього типу використовують в якості джерела світла один або кілька діодів. Зазвичай, LED-світло істотно поступається ксеноновим підсвічуванню по інтенсивності світлового потоку, але при цьому може похвалитися високою енергоефективністю і надійністю. LED-спалаху в основному використовуються в якості стаціонарної підсвічування і зустрічаються в макрозйомці (кільцеві LED спалах) і в накамерном виконанні.

Сумісність з камерами

Моделі камер, з якими може працювати спалах. Відзначимо, що зазвичай в характеристиках цей параметр вказується досить приблизно — називаються тільки виробники камер, про моделях ж як таких не йдеться. А тому перед придбанням спалаху має сенс окремо уточнити, чи буде вона нормально працювати з камерою, наприклад, з сайту виробника або тематичних форумах. Особливо це актуально для пристроїв сторонніх виробників — у таких моделей ймовірність виникнення проблем дещо вище, ніж у «рідних» для камери спалахів.Водночас апарати однієї фірми зазвичай мають однакові вимоги по підключенню спалахів, а тому даний параметр з досить високим ступенем точності дозволяє оцінити сполучуваність.

Якщо в характеристиках спалаху вказана сумісність з декількома марками камер, це зазвичай означає, що дана модель випускається в декількох варіаціях, кожна з яких розрахована на відповідного виробника.

Варто відзначити, що «нерідні» камера і спалах можуть виявитися цілком сумісні і нормально працювати на більшості режимів зйомки. Тим не менш, про підтримку TTL (див. нижче) і низки інших специфічних функцій в цьому випадку зазвичай не йдеться, та й загалом надійність і ефективність такого поєднання нижче, ніж у камери з «рідної» спалахом. Тому вибирати краще все-таки аксесуари з прямо заявленою сумісністю.

З сумісних камер зараз використовуються: Canon, Fuji, Leica,...Nikon, Olympus, Panasonic, Pentax, Samsung, Sigma, Sony.

Час перезарядки

Час, необхідний спалаху або генератора (для студійних спалахів), для підготовки до наступного імпульсу. Чим воно менше, тим краще. Особливо цей параметр важливий для серійної зйомки, коли інтервал між кадрами невеликий: якщо Вам доводиться часто знімати в такому режимі, варто підшукати спалах з якомога меншим часом перезарядки. Також відзначимо, що в характеристиках зазвичай вказується найменший час перезарядки; на деяких режимах роботи воно може бути відчутно більше заявленого.

Кількість імпульсів

Кількість імпульсів, що спалах здатна видати без перезарядки акумулятора або зміни батарей (див. «Живлення»). Даний параметр є досить приблизними, оскільки на практиці він сильно залежить від ряду факторів: тривалості імпульсу, використання дисплея і його підсвічування (за наявності таких, див. нижче), підсвічування автофокуса (див. «Функції і можливості») тощо, а при змінних батарейках — ще й від їх якості. Часто виробники вказують у характеристиках «ідеальне», максимально можлива кількість імпульсів — тобто при їх мінімальної тривалості, невикористання додаткових функцій і навіть оптимальному для акумулятора температурному режимі. В реальності цей показник може бути нижче. Тим не менш, зазначені в характеристиках дані цілком дають змогу оцінити автономність спалаху і навіть порівнювати різні моделі між собою.

Тривалість імпульсу

Тривалість імпульсу світла, яке забезпечується спалахом. Цей показник може становити від тисячних до стотисячних часток секунди; звичайно він виражається дробовим числом з одиницею в чисельнику, наприклад 1/880 с. Людське око не помічає різниці, однак на деяких режимах зйомки вона може стати критичною. Наприклад, для чіткої зйомки сцен, які швидко рухаються (таких, як бризки води, політ комахи або рух деталей механізму) необхідно вибирати спалах з якомога меншою тривалістю імпульсу — інакше зображення може виявитися не дуже вдалим.

Найбільша тривалість імпульсу в сучасних фотоспалахах становить близько 1/800 с; мінімальне значення може досягати 1/30 000 і навіть менше.

Підтримка TTL

Фотоспалахи з підтримкою формату TTL. TTL — це абревіатура від «through the lens», тобто «через об'єктив»; так називають спосіб виміру експозиції за кількістю світла, яке проходить безпосередньо через об'єктив фотоапарата.

У цифровій фотографії TTL працює за принципом передспалаху: перед основною експозицією спалах видає один або кілька пробних імпульсів. Кількість світла, що надходить від об'єкта, що знімається заміряється спеціальними датчиками, на основі цих даних електроніка виставляє параметри зйомки, після чого й відбувається власне експозиція. Це дозволяє досить точно налаштувати камеру і отримати зображення оптимальної якості. Інтервал між пробним і робочим імпульсом настільки малий, що може бути взагалі непомітний для неозброєного ока (особливо при синхронізації спалаху по передній шторці або невеликій витримці).

Зазвичай сучасні виробники фотокамер мають власні розробки і різновиди технології TTL, відповідно вони розрізняються за назвою: наприклад, у Canon це E-TTL, E-TTL II, у Nikon — D-TTL (у ранніх моделях) і i-TTL (в пізніх), у Pentax — P-TTL і т. ін. Підтримка того чи іншого різновиду безпосередньо пов'язана з сумісністю спалаху з камерами (див. вище), і різні формати зазвичай між собою не сумісні.

Потужність, що розсіюється

Розсіюється потужність джерела накамерного світла (див. «Тип»). Для традиційних імпульсних спалахів даний параметр не вказується через неактуальність.

Потужність, що розсіюється описує кількість енергії, яке під час роботи світильника не йде на світлове випромінювання, а розсіюється в навколишньому повітрі у вигляді тепла. Простіше кажучи, мова йде про тепловиділення пристрою. Хоча більшість сучасних світлодіодів дуже енергоефективними, стовідсоткового ККД досягти у них все одно неможливо — якась частина енергії неминуче йде на нагрівання; а враховуючи, що число LED в сучасних джерелах накамерного світла може досягати декількох сотень, то і тепловиділення може виходити досить помітним — на рівні десятків ватів.

Від цього показника залежить передусім загальна ефективність пристрою: при рівних значеннях яскравості (див. вище) модель з більшою розсіюваною потужністю неминуче буде споживати більше енергії. Крім того, високе тепловиділення може вимагати спеціальних систем охолодження — в тому числі активних, з використанням вентиляторів; а це ще більше підвищує енергоспоживання, а також позначається на ціні, вазі, габаритах і рівні шуму, створюваного світильником. Втім, здебільшого ці моменти не грають особливої ролі, і спеціально шукати накамерне світильник з мінімальною розсіюваною потужністю варто в тому випадку, якщо економічність і низьке тепловиділення є для вас принциповими.

Поворотна головка

Можливість повернути головку (лампу) фотоспалахи в бік.

Зйомка зі спалахом, спрямованої прямо на сцену, «в лоб», далеко не завжди є оптимальним варіантом: зокрема, такий режим дає різкі неприємні тіні, а при портретної зйомки призводить до ефекту «червоних очей». Водночас, розгорнувши голівку до стелі, можна отримати м'яке розсіяне світло. Є й інші варіанти застосування поворотних головок.

Найбільш прості моделі спалахів з цією функцією зазвичай можуть повертатися тільки у вертикальній площині. Більш прогресивні варіанти передбачають поворот і по горизонталі. Тут же відзначимо, що чим більше кут, тим більше можливостей по налаштуванню розташування голівки дає спалах. По вертикалі він зазвичай не перевищує 90°, а в горизонтальній площині може досягати повних 360°.
Динаміка цін
Godox AD100Pro часто порівнюють