Україна
Каталог   /   Авто та мото   /   Автозвук і електроніка   /   GPS-навігатори

Порівняння Coyote 1090 DVR Maximus PRO vs Garmin Drive 61LMT-S

Додати до порівняння
Coyote 1090 DVR Maximus PRO
Garmin Drive 61LMT-S
Coyote 1090 DVR Maximus PROGarmin Drive 61LMT-S
Порівняти ціни 11Порівняти ціни 3
Відгуки
1
0
0
0
ТОП продавці
Головне
Облік часу відпочинку водія. Даний пристрій може працювати від мережі 12/24 В.
Область застосуваннядля легкових автодля легкових авто
Програмна частина
Встановлена програмаIgo/NavitelНавіком
Довічне оновлення карт
Кількість шляхових точок1000
Функції навігації (асистенти)
обмеження швидкості
 
 
 
 
обмеження швидкості
пробки у реальному часі
вибір смуги руху
паркування в реальному часі
"Де я?"
Приймач
Кількість каналів66
TMC-приймач
Характеристики дисплея
Дисплей
9 "
800х480 пікс
сенсорний
6.1 "
800х480 пікс
сенсорний
Вбудований відеореєстратор
Роздільна здатність відео1920х1080 пікс
Кут огляду170 °
Додаткове оснащення
Додатково
цифрова камера
відеопрогравач
відтворення зображень
MP3-плеєр
FM-трансмітер
 
 
 
 
 
Частота процесора1300 МГц
Оперативна пам'ять1 ГБ
Вбудована пам'ять16 ГБ
Інтерфейси підключення
Інтерфейси
Wi-Fi
USB
слот для карт пам’яті
вихід на навушники
Bluetooth
AV-вхід
 
USB
слот для карт пам’яті
 
Bluetooth
 
Макс. об'єм карти пам'яті / флешки128 ГБ
Інше
Живленняакумуляторакумулятор
Час роботи1 год
Ємність акумулятора2000 мАгод
Розміри (ВхШхТ)140x235x13 мм94x170x21 мм
Вага490 г241 г
Дата додавання на E-Katalogквітень 2021січень 2018

Встановлена програма

Навігаційна програма, першопочатково встановлена в навігатор і продається разом з ним, простіше кажучи — набір карт, доступний користувачеві «з коробки».

Такими програмами оснащується більшість сучасних навігаторів (хоча далеко не для всіх моделей вказується назва встановлених карт). Зазначимо, що функціонал комплектних програм у різних моделях може змінюватися. Найчастіше це найпростіші картки світу чи того регіону, в якому продається даний пристрій. Однак зустрічаються і винятки: є моделі з докладними картами, програмами з розширеним функціоналом і т. ін. Особливо часто такі винятки зустрічаються серед висококласних спеціалізованих пристроїв, зокрема морських і авіаційних (див. «Область застосування»). А для деяких навігаторів може передбачатися кілька варіантів з передвстановленим програмами і навіть можливість вибору таких програм за бажанням користувача. Всі ці подробиці варто в кожному випадку уточнювати за даними виробника або продавця.

Також варто враховувати, що в характеристиках нерідко вказується лише загальна назва карт. При цьому одна і та сама карта може бути доступний в декількох версіях, які розрізняються по функціоналу і, іноді, умовам використання (платна/безкоштовна). Однак основні особливості — базові можливості, пристрій інтерфейсу і т. ін. — зазвичай, є загальними для всіх версій. Тому за назвою комплектної програми, зазвичай, можна досить точно визначити загальні можливості і особливості функціоналу карти.

Довічне оновлення карт

Наявність довічного оновлення карт в даній моделі навігатора.

Купуючи навігатор з такою особливістю, що користувач набуває ще й підписку на оновлення карт, поставляються в комплекті. Подібна підписка, по суті, є безстроковою: оновлення доступні всі час, поки навігатор взагалі працює. Таким чином, дана послуга дозволяє постійно мати у своєму розпорядженні найсвіжіші карти. Зустрічається переважно в автомобільних і мотоциклетних моделях: саме для цих областей застосування регулярні оновлення найбільш актуальні, оскільки дорожня обстановка може змінюватися дуже швидко. Правда, варто враховувати, що вартість підписки на оновлення закладається в ціну пристрою і позначається на ній, іноді — досить помітно.

Кількість шляхових точок

Максимальна кількість шляхових точок, які можна зберегти в навігаторі.

Колійна точка — це точка на карті з певними координатами, заданими користувачем. Такі точки можна використовувати як для позначення окремих важливих місць (роботи вдома, регулярно відвідуваних закладів у місті, табори або джерела на природі тощо), так і при прокладці маршрутів (точками зручно позначати проміжні пункти, через які обов'язково повинен проходити маршрут). Чим більше точок здатний «запам'ятати» навігатор — тим ширше його можливості; в найбільш прогресивних моделях ця кількість може досягати 10 000 і навіть більше. З іншого боку, велика пам'ять і коштувати буде дорожче.

Функції навігації (асистенти)

Спеціальні навігаційні функції передбачені в приладі.

- Обмеження швидкості. Функція дає змогу використовувати навігатор для отримання даних про обмеження швидкісного режиму на тій чи іншій дорозі. Найчастіше обмеження швидкості застосовується у режимі оперативних підказок: прилад заздалегідь попереджає водія про наближення до ділянки дороги, у якому швидкісний режим відрізняється від поточного, і навіть видає попередження у разі, якщо водій розганяється понад допустимого краю. Це може запобігти не лише неприємній розмові з дорожньою поліцією, а й серйозній ДТП.

- Пробки в реальному часі. Функція, що дає змогу водієві бачити на екрані приладу дані про дорожній трафік у реальному часі. Як правило, у моделях з функцією відстеження пробок видається докладна інформація про інтенсивність дорожнього руху загалом. Причому ця інформація відстежується і оновлюється постійно, в режимі реального часу, і відразу враховується навігатором — аж до того, що при виникненні труднощів на маршруті, що заздалегідь прокладено, пристрій може автоматично перепрокласти його в об'їзд заторів. У той же час варто врахувати, що дані про пробки в реальному часі передаються зазвичай через мережу TMC (див. TMC-приймач), а вона є далеко не скрізь.

- GPS-інформатор. Функція для забезпечення водія різною корисною інформацією, пов'язаною з поточним місцезнаходженням....Відповідно до назви координати при цьому визначаються за допомогою GPS. Один з найбільш поширених способів застосування інформатора - попередження про наближення до дорожніх камер, стаціонарних постів дорожньої поліції та систем контролю швидкісного режиму. Крім цього, можуть передбачатися й інші функції, наприклад, інформування про виїзд на ділянку дороги з підвищеною аварійністю або окрему велику яму на дорожньому полотні. Для роботи GPS-інформатора в пам'ять приладу вноситься база даних відповідних об'єктів. При покупці навігатора не завадить уточнити, що саме містить ця база, наскільки вона свіжа і чи дозволяється її оновлення.

- Вибір смуги руху. Функція, що надає водієві підказки щодо вибору смуги руху. Такі підказки роблять рух зручнішим та безпечнішим: навігатор заздалегідь попереджає водія про необхідність змінити смугу для повороту/розвороту (або навпаки, для того, щоб проїхати повз поворот прямо). Це дає змогу уникнути «промахів» на дорозі та екстрених перебудов, які нерідко створюють аварійні ситуації. Особливо актуальною є ця функція для складних розв'язок на багатосмугових трасах.

- Паркування в реальному часі. Відповідно до назви, ця функція дає змогу визначати наявність поблизу можливостей для паркування транспортного засобу. Крім того, навігатори за допомогою функції паркування в реальному часі здатні виводити ще й різну допоміжну інформацію, наприклад, тип паркування, вартість стоянки, способи оплати тощо.

- Зворотний шлях. Функція використання запису пройденого шляху як маршруту для повернення від фінішу до точки старту. Завдяки їй користувач може повернутися назад тим самим шляхом, яким він дістався до поточної точки. Подібна можливість особливо важлива в умовах складної місцевості та відсутності доріг — наприклад, під час туристичних походів чи поїздок на джипах бездоріжжям: повертатися вже розвіданим шляхом нерідко буває простіше і безпечніше, ніж шукати новий маршрут. Власне, зворотний шлях зустрічається в основному серед універсальних кишенькових навігаторів (див. «Область застосування»), хоча бувають і винятки, наприклад, ті самі автомобільні моделі.

- "Де я?". Функція, яка допомагає користувачеві визначити своє місцезнаходження. При цьому йдеться не лише про точку на карті та географічні координати — крім цих даних навігатор при включенні функції «Де я?» виводить різну додаткову інформацію: адресу найближчої будівлі, дані про найближче перехрестя, що знаходяться поблизу важливих об'єктів (заправки, лікарні, відділення поліції тощо).

Ціни на АЗС у реальному часі. Функція, що надає інформацію про поточні ціни палива на різних заправних станціях за маршрутом поїздки. Вона може виявитися корисною для водіїв, оскільки дає змогу знаходити найвигідніші або найближчі АЗС для заправки та економії грошей.

- Погода в реальному часі. Функція, що дає змогу навігатору отримувати дані про погоду в реальному часі. Це може бути як інформація про поточні погодні умови в тому чи іншому місці на карті, наприклад і прогноз на певний термін. Крім базової інформації про погоду (температура, опади, вітер, вологість, туман і т.п.), в рамках даного сервісу можуть підтримуватися розширені дані - штормові попередження, повідомлення про повені або зсуви. Необхідні дані можуть надходити у різний спосіб — найчастіше через супутник або спеціальний радіоканал. Ці подробиці варто уточнювати окремо.

- Спостереження за дітьми. Функція, що дає змогу водію за допомогою екрана навігатора спостерігати за заднім сидінням машини, не обертаючись та не відволікаючись від дороги. Найчастіше вона використовується для спостереження за дитиною, яка знаходиться на задньому сидінні. Зрозуміло, для використання функції спостереження за дітьми знадобиться не тільки навігатор, а й сумісна камера.

Кількість каналів

Кількість каналів зв'язку, підтримуване навігатором.

Один канал зв'язку дозволяє пристрою приймати одну робочу частоту з одного супутника. Не вдаючись у зайві подробиці, можна сказати, що чим більше кількість каналів — тим ефективніше працює навігатор (у тому числі в щільній міській забудові та інших несприятливих умовах) і тим менше часу йому потрібно на «холодний» старт. З іншого боку, велика кількість підтримуваних частот ускладнює приймач і підвищує його вартість.

Що стосується конкретної кількості, то для ефективної роботи з GPS необхідно 12 каналів, однак на сьогодні такі приймачі вважаються застарілими і майже не застосовуються. Більшість бюджетних приймачів підтримує близько 20 каналів (зустрічаються і більш скромні рішення, на 16 або навіть 14 частот), рішення середнього рівня мають близько 30 – 40 каналів, а в прогресивних моделях це кількість найчастіше становить 64 або 66 (хоча буває і більше).

TMC-приймач

Наявність TMC-приймача в конструкції навігатора.

TMC (Traffic Message Channel) — це технологія передачі інформації про несприятливих ситуаціях на дорогах пробки, аварії, погодних умовах і т. ін. Передачі найчастіше здійснюються в FM-діапазоні аналогічно звичайному радіомовлення; таким чином, для отримання важливої дорожньої інформації не потрібно заходити в Інтернет, хоча деякі послуги TMC і можуть бути платними.

Варто мати на увазі, що для використання TMC необхідна мережа відповідних станцій. Такі мережі існують у багатьох європейських державах, однак на пострадянському просторі їх розвиток почався порівняно недавно. Тому перед покупкою навігатора з даною функцією потрібно уточнити, чи є TMC-покриття у вашому регіоні.

Дисплей

Параметри дисплея, встановленого у навігаторі.

- Діагональ дисплея. Розмір екрана по діагоналі у дюймах. Чим більший екран — тим більше інформації на нього можна вивести і докладніше буде представлена ця інформація. З іншого боку, розміри дисплея помітно позначаються на габаритах приладу, та й коштують великі екрани дорожче.

— Роздільна здатність дисплея. Розмір дисплея у точках (пікселях) по горизонталі та вертикалі. Чим вище роздільна здатність (при тій же діагоналі) - тим більше детальне і чітке зображення здатне видати екран. До того ж на дисплеях високої роздільної здатності краще видно дрібні деталі, що підвищує комфорт перегляду інформації. Занадто високої роздільної здатності для дисплеїв GPS-навігаторів зазвичай не потрібно: наприклад, скромні за мірками смартфонів або планшетів 800х480 пікселів при розмірах екрану по діагоналі порядку 6” вважаються цілком достатніми навіть для просунутого пристрою.

- Тип матриці. Цей параметр вказується в основному для випадків, коли екран використовує висококласну матрицю типу IPS. Дана технологія забезпечує високу якість передачі кольорів, гарну яскравість і великі кути огляду, до того ж IPS-екрани відносно недорого обходяться у виробництві.

- Сенсорний. Підтримка сенсорного керування екраном. Віддавати команди пристрою можна дотиками до значків на самому дисплеї – аналогічно тому, як це робиться у смартфонах та планшетах. Сенсорне керування відкр...иває набагато більше можливостей, ніж класичне, та забезпечує гнучкість роботи з навігатором. Зокрема, дотиками до екрану можна задавати точки на маршруті, наближати чи віддаляти карту тощо.

- Кольоровість. Даний параметр визначає, чи відноситься екран до кольорових або монохромних (чорно-білих). Чорно-білі дисплеї прості, недорогі, споживають трохи енергії та цілком підходять для відображення базової навігаційної інформації. У той же час кольорові екрани більше функціональні: на картах нерідко використовується виділення окремих об'єктів за допомогою різних кольорів, що недоступне на монохромних дисплеях. Як наслідок, чорно-білі екрани серед сучасних навігаторів зустрічаються досить рідко — здебільшого серед компактних і недорогих моделей.

- Підсвічування. Наявність у екрані власної системи підсвічування. Ця функція робить пристрій незалежним від зовнішнього освітлення: підсвічене зображення буде нормально видно як у сутінках, наприклад і навіть у темряві. Також варто відзначити, що в багатьох РК-екранах підсвічування є за замовчуванням, активується воно разом із включенням самого екрану і працює незалежно від зовнішнього освітлення - без нього зображення на матриці просто неможливо було б розглянути. Зокрема, такій принцип роботи використовується в матрицях типу IPS, які набули популярності в сучасній портативній електроніці (включаючи навігатори).

Роздільна здатність відео

Роздільна здатність відео, що знімається вбудованим відеореєстратором навігатора

Чим вище роздільна здатність відеозйомки, за інших рівних умов — тим більш детальним виходить відео, тим краще на ньому видно дрібні деталі того, що відбувається. Це буває особливо важливо при розборі ДТП або неоднозначних ситуацій, а також опознавании людей, фіксації автомобільних номерів і т. ін. З іншого боку, більш висока роздільна здатність потребує більш потужної апаратної частини і більш ємких накопичувачів для зберігання знятих матеріалів — все це відповідним чином позначається на ціні пристрою.

Кут огляду

Кут огляду вбудованого відеореєстратора, встановленого в навігаторі.

Від кута огляду безпосередньо залежить розмір простору, охоплюваного камерою: чим ширший кут — тим більше розмір області, що потрапляє в кадр, і тим менше ймовірність упустити об'єкт або подія, перебуває на периферії кадру. З іншого боку, за інших рівних умов збільшення кута огляду дає ефект зменшення картинки — окремі деталі виглядають більш дрібними і видно менш чітко. А при занадто широких кутах на зображенні з'являються помітні спотворення по краях.

Говорячи про конкретних значеннях кутів, варто зазначити, що мінімальний показник, що зустрічається серед реєстраторів, становить близько 50° — це порівнянно з полем зору і ступенем збільшення людського ока (без урахування бокового зору). Максимальний кут огляду теоретично може досягати 180°, однак на практиці в навігаторах використовуються камери з більш скромними характеристиками — в основному до 120°.
Динаміка цін
Coyote 1090 DVR Maximus PRO часто порівнюють
Garmin Drive 61LMT-S часто порівнюють