Україна
Каталог   /   Комп'ютерна техніка   /   Комплектуючі   /   Відеокарти

Порівняння Arktek Radeon RX 580 AKR580D5S8GH1 vs Asus Radeon RX 580 ROG-STRIX-RX580-O8G-GAMING

Додати до порівняння
Arktek Radeon RX 580 AKR580D5S8GH1
Asus Radeon RX 580 ROG-STRIX-RX580-O8G-GAMING
Arktek Radeon RX 580 AKR580D5S8GH1Asus Radeon RX 580 ROG-STRIX-RX580-O8G-GAMING
Порівняти ціни 11
від 4 437 грн.
Очікується у продажу
Відгуки
ТОП продавці
Головне
Оснащена RGB-підсвічуванням.
ПідключенняPCI-E v3.0PCI-E v3.0
Графічний процесор
Модель GPUAMD Radeon RX 580AMD Radeon RX 580
Об'єм пам'яті8 ГБ8 ГБ
Тип пам’ятіGDDR5GDDR5
Розрядність шини256 біт256 біт
Частота роботи GPU1244 МГц
1380 МГц /GPU Boost/
Частота роботи пам’яті7000 МГц8000 МГц
Техпроцес14 нм14 нм
Макс. роздільна здатність3840x2160 пікс7680x4320 пікс
Результати бенчмарка8443 бал(ів)8443 бал(ів)
Роз'єми підключення
DVI-D1 шт1 шт
HDMI1 шт2 шт
DisplayPort3 шт2 шт
Програмна частина
Версія DirectX1212
Версія OpenGL4.44.5
Підтримка VR
Потокових процесорів23042304
Версія потокових процесорів55
Текстурних блоків144144
Інше
Макс. моніторів, що підключаються54
Підтримка CrossFire/SLI
Охолодженняактивне (кулер)активне (кулер)
Кількість вентиляторів2 шт3 шт
Підсвічування
Синхронізація підсвіткиAsus Aura Sync
Споживана потужність125 Вт185 Вт
Додаткове живлення6 pin8 pin
Рекомендована потужність БЖ від550 Вт
Займаних слотів22
Довжина відеокарти260 мм298 мм
Дата додавання на E-Katalogжовтень 2023квітень 2017

Частота роботи GPU

Частота роботи графічного процесора відеокарти. За загальним правилом, чим більше частота роботи GPU — тим вище продуктивність відеокарти, однак цей варіант є не єдиним — багато чого також залежить і від конструктивних особливостей відеокарти, зокрема типу і об'єму відеопам'яті (див. відповідні пункти глосарію). Внаслідок цього не є незвичайною ситуація, коли з двох відеокарт більш продуктивною може виявитися модель з нижчою частотою процесора. Крім цього варто відзначити, що високочастотні процесори мають також високе тепловиділення, що потребує застосування потужних систем охолодження.

Частота роботи пам’яті

Швидкість, з якою відеокарта може обробляти дані, що зберігаються у відеопам'яті. Фактично показник визначає максимальну кількість операцій із прийому чи передачі даних модулем пам'яті за одиницю часу. Виражається така частота в мегагерцях (МГц) – мільйонах операцій за секунду. Висока частота роботи відеопам'яті сприяє покращенню продуктивності при виконанні ресурсомістких завдань на кшталт обробки текстур, рендерингу графіки та інших графічних операцій. Однак параметр є аж ніяк не єдиним фактором, що впливає на загальну продуктивність відеокарти – важливо враховувати архітектуру GPU, кількість ядер, частоту ядер та інші характеристики.

Макс. роздільна здатність

Максимальна роздільна здатність, підтримуване відеокартою — тобто найбільший розмір зображення (у пікселях), яке вона може виводити на зовнішній екран.

Чим вище роздільна здатність, тим більше чіткої та якісної виходить картинка. З іншого боку, з підвищенням числа пікселів зростають вимоги до обчислювальної потужності і, відповідно, вартість відеокарти. Крім того, не варто забувати, що оцінити всі переваги високих роздільних здатностей можна тільки на моніторах з відповідними характеристиками. З іншого боку, в налаштуваннях графіки можна виставити і більш низькі роздільній здатності, ніж максимальна; а хороший запас по вирішенню означає і хороший запас по загальній продуктивності.

Що стосується конкретних значень, то фактичним мінімумом для сучасних відеокарт є 1600х1200, однак набагато частіше зустрічаються більш високі показники — аж до Ultra HD 4K і Ultra HD 8K.

HDMI

Кількість виходів HDMI, передбачених у відеокарті.

На сьогодні HDMI є найбільш популярним інтерфейсом для роботи з зображенням високої роздільної здатності і багатоканальним звуком (він може використовуватися одночасно для відео та аудіо). Такий роз'єм є практично стандартним для сучасних моніторів, крім того, він широко використовується в інших видах екранів — телевізорах, плазмових панелей, проекторів і т. ін.

Наявність кількох виходів дозволяє підключати до відеокарти одночасно кілька екранів — наприклад, пару моніторів для організації розширеного робочого простору. Втім, портів HDMI у відеокартах не буває більше 2 — з низки причин для декількох екранів відразу в даному випадку простіше використовувати інші роз'єми, насамперед DisplayPort.

DisplayPort

Кількість виходів DisplayPort, передбачених у відеокарті.

DisplayPort являє собою цифровий мультимедійний інтерфейс, багато в чому схожий з HDMI, який проте застосовується в основному в комп'ютерній техніці. Конкретні можливості цього інтерфейсу залежать від версії (див. нижче), однак навіть у найскромнішій сучасній версії DisplayPort дає змогу як мінімум працювати з роздільною здатністю 4K на 60 кадрах в секунду і 5K — на 30 к/с. Ще однією цікавою особливістю даного стандарту є можливість послідовного підключення декількох екранів до одного порту (формат «daisy chain»).

У світлі останнього можна сказати, що кількість виходів DisplayPort відповідає кількості екранів, які можна підключати до відеокарти напряму, без застосування daisy chain. Таке підключення може знадобитися, зокрема, для моніторів, які не підтримують роботу в режимі «ланцюжка». Якщо ж такий режим підтримується — максимальна кількість екранів буде як мінімум удвічі вище, ніж кількість роз'ємів. Однак варто врахувати, що роздільні здатності, підтримувані самим відеоадаптером, можуть не дотягувати до граничних можливостей використовуваної версії DisplayPort.

Версія OpenGL

Найбільш пізня версія OpenGL, підтримувана відеокартою. OpenGL — стандарт комп'ютерної графіки, в т. ч. тривимірною. Один час досить широко застосовувався в іграх, проте зараз все більше витісняється DirectX, внаслідок чого основний областю застосування OpenGL на сьогоднішній день є спеціалізоване графічне програмне забезпечення. Найбільш нова з сучасних версій OpenGL — 4.6; випущена вона була в 2017 році, а її повноцінна підтримка у відеокартах найбільших брендів була введена в 2018 2019 роках.

Макс. моніторів, що підключаються

Максимальна кількість моніторів, які можна одночасно підключити до відеокарти і використовувати спільно.

Одночасне підключення декількох екранів дозволяє розширити доступний користувачеві візуальний простір. Наприклад, дизайнерам і верстальникам це може стати в нагоді під час роботи з великоформатними матеріалами, програмістам — для поділу завдань (один монітор для написання коду, другий-для пошуку потрібної інформації та інших допоміжних цілей), а геймерам-ентузіастам — для забезпечення максимального ефекту занурення. Завдяки розвитку технологій у наш час навіть недорогі відеокарти здатні зазвичай працювати мінімум з трьома моніторами, а прогресивні моделі можуть підтримувати чотири екрани і більше.

Підтримка CrossFire/SLI

Підтримка відеокартою технології Crossfirex або SLI.

CrossFire і SLI — технології розробки відповідно ATI і nVidia, що дозволяють використовувати дві відеокарти на одному комп'ютері. Їх потужності поєднується, що дозволяє добитися високої графічної продуктивності системи. При цьому мається на увазі об'єднання на апаратному рівні, із з'єднанням відеокарт за допомогою спеціальних конекторів-«містків».

Встановити дві відеокарти має сенс на високопродуктивних комп'ютерах, розрахованих на роботу з «важкою» графікою — наприклад, прогресивних геймерських ПК або робочих станціях, що використовуються для 3D-рендеринга. Для використання CrossFire/SLI відповідну технологію повинні підтримувати не тільки встановлені відеокарти, але і материнська плата; для встановлення відеокарт потрібні роз'єми PCI-E однієї версії. Самі відеокарти у разі SLI повинні бути повністю однаковими; вимоги CrossFire трохи м'якше — в цьому випадку потрібно, щоб хоч одна з них належала до сімейства ATI CrossFire Edition.

Кількість вентиляторів

Кількість окремих вентиляторів, передбачених в системі охолодження відеокарти (при їх наявності — див. «Охолодження»).

Загалом чим потужніший відеоадаптер — тим більш ефективне охолодження йому потрібно. Так що один вентилятор характерний переважно для пристроїв початкового і недорогого середнього класу, два — від середнього до прогресивного, а три і більше є практично однозначною ознакою вирішення преміумрівня. Водночас суворої залежності тут немає, і схожі за характеристиками моделі можуть мати різне число вентиляторів (тим більше що ефективність охолодження визначається не тільки кількістю вентиляторів, але і їх діаметром). А ось на що цей параметр впливає однозначно — так це на довжину відеокарти і, відповідно, кількість місця, необхідне для її установки.
Динаміка цін
Arktek Radeon RX 580 AKR580D5S8GH1 часто порівнюють
Asus Radeon RX 580 ROG-STRIX-RX580-O8G-GAMING часто порівнюють