Україна
Каталог   /   Спорт і активний відпочинок   /   Велосипеди та аксесуари   /   Велосипеди

Порівняння Giant Momentum PakAway 1 2022 vs Comanche Lago S3

Додати до порівняння
Giant Momentum PakAway 1 2022
Comanche Lago S3
Giant Momentum PakAway 1 2022Comanche Lago S3
Порівняти ціни 2Порівняти ціни 2
Відгуки
0
0
0
2
ТОП продавці
Модельний рік2022
Тип
міський
міський
Рама і амортизація
Розмір рами11"
Матеріал рамиалюміній
алюміній /6061/
Амортизаціябез амортизаціїбез амортизації
Матеріал вилкисталь
Складаний
Колеса і гальма
Діаметр коліс20 "20 "
Покришка
CST /1.75"/
Innova /2.0"/
Матеріал ободаалюміній
алюміній /HJC DA-16/
Обідподвійнийподвійний
Передні гальмаобідній механічний (V-brake)обідній механічний (V-brake)
Задні гальмаобідній механічний (V-brake)обідній механічний (V-brake)
Модель передньої втулкиJoytech JY-751
Модель задньої втулкиShimano Nexus 3C41
Кермо і трансмісія
Швидкостей7 шт3 шт
Планетарна втулка
Зірок системи11
Зірок касети71
Модель касетиShimano Tourney TZ500, 14-28T
Модель кареткиVP-BС73
Задній перемикачShimano TourneyShimano Nexus
Тип манеткиgrip shiftgrip shift
Модель манеткиShimano TourneyShimano Nexus 3S35E
Модель ланцюгаKMC Z7КМС 510
Форма кермапрямийпрямий
Інше
Комплектація
крила
щиток на ланцюг
підніжка
багажник
крила
щиток на ланцюг
підніжка
багажник
Модель сидінняMomentum ComfortComfort CSC
Модель педалейWellgo PF 7
Вага12.9 кг
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogчервень 2022квітень 2016

Модельний рік

Рік, до якого виробник відносить велосипед (точніше, модельний ряд, куди входить і дана модель).

Значення цього параметра полягає в тому, що модельний ряд оновлюється щороку, і два велосипеди з однаковою назвою, але різних років можуть відчутно відрізнятися за характеристиками і оснащенню. При цьому нові моделі (2024 року, 2023 року) зазвичай коштують дорожче, а старіші (2022 року, 2021 року тощо) продаються за зниженими цінами.

Варто враховувати, що пізніший рік випуску сам по собі не обов'язково означає прогресивніші характеристики — виробники можуть міняти їх і в бік спрощення. Так що модель минулих років може анітрохи не поступатися новим велосипедам.

Розмір рами

Під розміром рами мають на увазі відстань від точки кріплення сідла до точки кріплення каретки (осі з шестернями та педалями). Основними параметрами, що визначають вибір велосипеда за розміром рами, є зростання користувача, призначення велосипеда та передбачуваний стиль їзди. Варто також враховувати жіночу раму, яка відрізняється заниженою, що дає змогу з комфортом кататися навіть у спідниці чи сукні.

Зростання користувача є найбільш значущим фактором. Загалом що вищий користувач — то більше має бути рама. Універсальна формула, що дає змогу розрахувати конкретний розмір, має такий вигляд: довжину ноги від паху до п'яти в сантиметрах потрібно помножити на 0,6, а потім розділити на 2,5 — вийде приблизний розмір рами в дюймах. Але в характеристиках брендів рама може також вказуватися у звичному для вимірювання розміру вигляді XXS, XS, S, M, L, XL та XXL.

Однак слід враховувати, що це значення дуже умовне і приблизно, його можна використовувати тільки для простих велосипедів, не призначених для екстремальної їзди (наприклад, міських, див. «Призначення»). Якщо Ви вибираєте більше спеціалізовану модель (гірський, шосейний, BMX) — краще звернутися до таблиць для відпові...дного типу, т.к. розміри під одне зростання можуть відчутно відрізнятися залежно від призначення. Крім того, у різних виробників геометрія рами та методи виміру також бувають різними, а тому для максимально точного підбору рекомендується використовувати власні таблиці самих виробників.

Зазначимо, що оптимальний розмір рами не є абсолютним - у більшості випадків для одного і того ж зростання цілком підійдуть "сусідні" розміри. І тут варто звернути увагу на імовірний стиль їзди. Вважається, що для екстремального варіанта краще підходять невеликі, добре керовані рами, а для тривалого спокійного руху – більші та стійкіші.

Матеріал вилки

— Алюміній. У цьому разі алюміній є найбільш простим і простим варіантом. В його переваги можна записати невелику вагу; з іншого боку, за відсутності амортизації кермо з такою вилкою сильно схильне до вібрацій, а за довговічністю алюміній дещо поступається сталі.

— Сталь. Ще один порівняно простий варіант, який водночас вважається більш прогресивним, ніж описаний вище алюміній, і зустрічається навіть у досить дорогих велосипедах професійного рівня. Це пов'язано з тим, що сталь помітно міцніше і довговічніше, оскільки не так схильна до «втоми металу». Правда, і важать такі вилки дещо більше алюмінієвих.

— Хромомолібденова сталь. Різновид сталі, що відрізняється більш прогресивними характеристиками, ніж більш традиційні сорти. Серед основних переваг таких сплавів — висока міцність і надійність; при цьому, завдяки таким властивостям, окремі елементи вилок можна зробити більш тонкими, а самі вилки — більш легкими, ніж звичайні сталеві. Головний недолік Cro-Mo сталі — досить висока вартість.

— Карбон. Легкі та високоміцні вилки з вуглецевого волокна ефективно гасять дрібні нерівності дорожнього полотна під колесами байка і трохи пружинять на невеликих ямах, забезпечуючи тим самим амортизацію на вибоїстих дорогах. Вилка з карбону полегшує конструкцію передньої частини велосипеда. Найчастіше вона зустрічається на борту «шосерів» та «гравійників», рідше встановлюється у позашляхових фетбайках. Вразливе місце – карбонові вилки...ламаються під впливом сильних точкових ударів.

Покришка

Модель покришок, що поставляються з велосипедом у штатній комплектації. Різні покришки мають різне призначення і особливості характеристик; знаючи модель покришки, Ви можете уточнити ці моменти і перевірити, наскільки вони відповідають Вашим побажанням. Особливо це важливо при виборі машини для серйозних занять велоспортом.

Модель передньої втулки

Модель втулки, використовуваної в передньому колесі велосипеда.

Втулка — це центральна деталь в колесі, через яку проходить вісь обертання. Від її характеристик залежать особливості поведінки велосипеда, зокрема, «накатистость» (здатність рухатись за інерцією, без педалювання). Знаючи модель передньої втулки, можна уточнити її характеристики щодо документації виробника, знайти відгуки інших користувачів і т. ін., щоб визначитися, наскільки Вам підходить ця модель.

Модель задньої втулки

Модель втулки, використовуваної в задньому колесі велосипеда. Детальніше див. «Модель передньої втулки».

Швидкостей

Кількість швидкостей (передач), передбачених у конструкції велосипеда. Кожна передача має своє т. зв. передаточне число — його в даному випадку можна описати як кількість оборотів, яке робить ведена шестерня (задня, на колесі) за один оборот провідної (пов'язаної з педалями).

Різні значення передавальних чисел будуть оптимальними для різних умов: так, наприклад, високі передачі забезпечують хорошу швидкість, проте слабо підходять для подолання перешкод, оскільки зусилля на педалях значно зростає і падає частота їх обертання. Науково ж доведено, що велосипедист розвиває максимальну потужність при частоті обертання педалей порядку 80-100 об/хв. Таким чином, наявність у велосипеді декількох швидкостей дозволяє оптимально підстроювати його під різні режими руху і особливості трас, щоб забезпечувати оптимальне зусилля на педалях і частоту їх обертання. Наприклад, по рівному асфальту краще всього їхати на високій передачі, а при подоланні підйому або виїзді на грунтовку можна знизити її, щоб ефективно подолати опір.

Кількість передач в класичних системах безпосередньо пов'язане з кількістю зірок системи (на каретці з педалями) та касети (на задньому колесі); його можна отримати, перемноживши два числа — наприклад, 3 зірки системи і 6 на касеті дають 18 передач. Однак є й т. зв. планетарні втулки — там зірок по одній, а перемикання передач здійснюється механізмом, вбудованим в задню втулку.

Зазначимо, що оптимальна кількість передач залежи...ть від призначення велосипеда (див. вище), і далеко не завжди потрібно мати їх кілька. Так, у гірських моделях, залежно від спеціалізації, може бути від 8 до 30 передач, в шосейних — в межах 20-30, а деякі недорогі міські велосипеди і більшість BMX взагалі не мають системи перемикання передач.

Планетарна втулка

Наявність планетарні втулки в конструкції велосипеда, якщо точніше — заднього колеса велосипеда.

Така втулка встановлюється прямо на осі колеса; назва «планетарна» описує тип механізму, розташованого всередині. Призначення такої втулки те ж, що і в касети (див. нижче) з кількома зірочками: вона забезпечує перемикання швидкостей. При цьому сама касета найчастіше має одну зірочку і в перемиканні передач не бере участь (хоча є і виключення, де «планетарка» доповнюється касетою з кількома зірочками).

Планетарна втулка порівняно з класичною многозвездочной касетою має як переваги, так і недоліки. Одним з ключових переваг є закритість механізму: він не схильний до впливу вологи та забруднень, практично не потребує обслуговування і при дотриманні правил користування може прослужити досить довго. Якщо перемикання швидкостей здійснюється тільки за рахунок «планетарки», велосипеда не потрібні додаткові ролики для ланцюга і вона менше зношується. Також ланцюг в таких моделях постійно знаходиться в одному положенні, що дозволяє встановлювати на неї повну захист (а вона захищає не тільки ланцюг, але і одяг велосипедиста). Крім того, з переваг планетарних втулок можна відзначити простоту регулювання, стійкість до падінь на бік, легкість в регулюванні, простоту в перемиканні (достатньо одного перемикача) і відсутність близьких і протилежних» передач.

З іншого боку, такі системи значно дорожче і важче, ніж аналогічні за якіс...тю класичні перемикачі; вони складніше у ремонті, ускладнюють заміну колеса і регулювання передавальних чисел, якщо початкове значення останніх чомусь не влаштовує велосипедиста. Так і передавальне відношення (різниця в швидкості між найнижчою та найвищою передачею) у «планетарок» помітно нижче; винятком є хіба що дорогі професійні втулки, і то не всі. Це ускладнює як підйоми на круті схили (передача може виявитися недостатньо низькій), так і швидку їзду, де необхідні високі передачі, в т. ч. при спусках. Відповідно, планетарні втулки слабо підходять для горбистій або пересіченій місцевості. Втім, передавальне відношення можна збільшити, доповнивши велосипед класичним перемикачем швидкості (з многозвездочной касетою) — однак при такому доповненні пропадають багато оригінальні гідності «планетарки», як-от нечутливість до забруднень і постійне положення ланцюга.

Зірок касети

Кількість зірок (шестернею) різного розміру у касеті велосипеда. Касета — це частина задньої втулки, безпосередньо взаємодіє з ланцюгом, простіше кажучи — шестерня або набір шестерень з кріпленням на втулку. У класичних системах перемикання швидкостей від кількості зірок касети безпосередньо залежить кількість передач (докладніше див. «Швидкостей»); одна зірка використовується або у велосипедах з однією швидкістю, або в планетарних втулках (докладніше про них див. «Зірок системи»).
Динаміка цін
Comanche Lago S3 часто порівнюють