Нечисленні параметри та ціни моделей з добірки доступні для наочного порівняння у зведеній таблиці недорогих зимових покришок R17 для авто класу SUV. Самостійно підібрати автогуму пропонується у повному каталозі шин.

+5 фото
+3 відео
Передбачувана керованість, гарна тяга на засніжених дорогах, доступна вартість.
Слабкі зчіпні властивості на обледенілих покриттях.

Останніми роками китайська промисловість добре наростила мускулатуру у багатьох галузях. Візьмемо, наприклад, зимову гуму з Піднебесної Triangle TRIN PL01, яка може нав'язати гідну конкуренцію європейським шинам міцної середньої ланки.

Випуск автопокришки налагоджено як у легкових, так і у позашляхових розмірностях. Зовнішній вигляд моделі сформований V-подібним малюнком протектора із потужним центральним ребром. З боків від нього розходяться «ялинкою» гострокутні блоки з глибокими ламелями. Краєчками прорізів шина буквально вгризається в слизькі покриття, демонструючи гарну тягу на засніжених дорогах і передбачувану керованість.

Приблизно половину площі контактної плями автошини займають масивні «плечі». Їх потужний розмір сприяє гарній маневреності в зимових погодних умовах пересування на машині. Також у моделі все в повному порядку з евакуацією надлишків водних мас із поверхні бігової доріжки. Явища аквапланування і слешпленінга їй не загрожують.

Зі зледенілими дорожніми покриттями у Triangle TRIN PL01 не склалося – по льоду зчіпні якості у гуми відверто слабкі. Вона є підходящим варіантом для поїздок розчищеними зимовими трасами та в міських умовах пересування на машині. До того ж, досить доступним у плані вартості.

Надійне зчеплення на снігу та обледенілих покриттях, чутливі реакції на кермові команди, покращена опірність акваплануванню, великий пробіг.
Істотних мінусів немає.
Ціна від 4 631 грн.

Шина турецької породи Lassa Competus Winter 2 заточена під використання на колесах великих паркетників, кросоверів та міських позашляховиків. Експлуатувати її передбачається в холодну пору року.

При розробці другого покоління моделі не стали винаходити велосипед і запозичили протекторний малюнок у легкової візаві Lassa Snoways 3. Блоки в центральній зоні бігової доріжки шини розосереджені по черзі. Вони утворюють собою монолітну гряду, яка відповідає за відмінну курсову стійкість та оперативні реакції на обертання керма. У блоках протектора вирізані зигзагоподібні ламелі, націлені на підвищення кромкового ефекту та «слизьких» зчіпних властивостей.

Широкі окружні дренажні канали разом із перпендикулярними канавками водовідведення виконують функцію швидкого самоочищення протектора від води та талого снігу. Шина впевнено чинить опір акваплануванню та слешпленінгу. Не підкачає вона і на сухому асфальті – ефективність гальмування у моделі оцінюється на «відмінно».

Шинний коктейль Lassa Competus Winter 2 характеризується підвищеним вмістом присадок, доданих для забезпечення морозостійкості. Гума адекватно реагує на коливання ртутного стовпчика термометра, а також модель підкуповує тривалою ходимістю. Напередодні зимового сезону 2021-2022 турецькі шиноділи випустили вдосконалену версію покришки з приставкою Plus. Її дизайн практично не зазнав змін, а зміни торкнулися складу гумосуміші з метою помітного покращення зчіпних властивостей.

Відмінні тягово-зчіпні характеристики, висока чутливість на кермові команди, підвищена опірність до аквапланування, високий рівень їздового комфорту.
Не найкраще тримає дорогу на льоду і по сніговій каші.

Модельний ряд зимової автогуми WinterCraft від Kumho об'єднує під крилом шини для «залізних» коней медіумсегменту та преміального рівня. Спеціально для машин класу SUV та міських позашляховиків південнокорейські шинники випустили модель Kumho WinterCraft SUV Ice WS51.

Робоча поверхня автопокришки виконана у симетричному вигляді з яскраво вираженою зимовою спрямованістю. У її центрі пущено монолітне ребро жорсткості, яке підвищує точність реакцій на кермові команди та курсову стійкість авто на високих швидкостях пересування. Зі свого боку великі плечові блоки знижують ризик бокових заносів при закладанні віражів по зимових дорогах.

Дренажну систему моделі формують канавки поздовжньої спрямованості і поперечні пази, що їх перетинають. З видаленням надлишку вологи з контактної плями шина справляється на тверду «п'ятірку». Як належить зимовим «липучкам», блоки протектора Kumho WinterCraft SUV Ice WS51 щедро усіяні хвилеподібними прорізами. Щільна ламелізація шашок сприяє більш чіпкому хвату покришки за дорожнє полотно.

До розряду переваг моделі зараховують малошумність та м'який хід. А єдина претензія до неї — не найчутливіша поведінка на льоду та сніговій каші. Втім, для суворих зимових умов краще придивитися до спеціалізованої шипованої гуми. Kumho WinterCraft SUV Ice WS51 більше підійде для міського ритму поїздок та м'яких зим.

Динамічне керування на снігу, стабільні зчіпні властивості, короткий гальмівний шлях, покращена опірність акваплануванню, рівномірне зношування та великий пробіг.
Істотних мінусів немає.

Продукція шинного бренду Fulda випускається під егідою маститої материнської корпорації Goodyear. Впевнений контроль керування на засніжених зимових дорогах забезпечує модель Kristall Control Snow.

Шину спроєктували з урахуванням «анатомічних» особливостей кросоверів та позашляховиків, які мають високий центр ваги та великий дорожній просвіт. Протектор моделі характеризується вираженою спрямованістю та симетрією. За відточені реакції на кермові команди відповідають блоки бігової доріжки. Вони утворюють численні кромки за рахунок гострих граней та ламелів Bubble Blades, що гарантує надійне зчеплення із зимовою дорогою.

У біговій частині протектора шини вирізані спеціальні канавки SnowCatcher. Крім дренажної функції, вони також виступають в амплуа снігоуловлювачів. Fulda Kristall Control Snow забезпечує динамічне керування машиною на снігу та ефективну передачу тягових зусиль. Потужні гальмівні властивості автошини – запорука використання посилених плечових елементів із великокаліберними блоками. Ну а «горби» між шашками в центральному сегменті протектора збільшують безпеку руху сухим асфальтом.

Покришка має легковажну конструкцію, а в її гумову формулу додали підвищений відсоток силіки. Як результат, досягається нижчий опір коченню та знижується витрати палива. У міру експлуатації шина поступово зношується, в цілому для неї характерний великий пробіг до стирання протектора.

Динамічне керування на снігу, стабільні зчіпні властивості, короткий гальмівний шлях, покращена опірність акваплануванню, рівномірне зношування та великий пробіг.
Істотних мінусів немає.

Toyo Snowprox S954 SUV – фрикційна автогума для важких легкових машин з великим дорожнім просвітом. На тлі колег по цеху модель вирізняється однією цікавою особливістю.

У дизайні протекторного малюнка шини зроблено акцент на асиметричну схему розміщення функціональних блоків. Також у моделі скомбіновані товсті та тонкі ламелі, робота яких спрямована на покращення «мокрих» зчіпних властивостей та збереження експлуатаційних характеристик гуми на снігу. Ноу-хау в конструкції протектора – додаткові похилі прорізи у плечових блоках для збільшення розгінно-гальмівної динаміки на слизьких дорогах.

Дренажна система Toyo Snowprox S954 SUV складається з двох радіальних каналів та великої кількості діагональних канавок. По ним миттєво відводяться вода і талий сніг, що зроблено для швидкого самоочищення протектора. Шина впевнено чинить опір акваплануванню і слешпленінгу, не буксує зі старту і практично не схильна до бокових зносів.

Важлива перевага автогуми – високий рівень їздового комфорту, що підкріплюється паливною економічністю моделі. А ось у плані шумності при коченні шина трохи поступається аналогам зі спрямованим симетричним малюнком протектора. Втім, це єдина претензія до моделі – по всіх інших аспектам покришка є міцним середнячком із збалансованими їздовими якостями.