Україна
Каталог   /   Комп'ютерна техніка   /   Монітори

Порівняння Gigabyte G27Q 27 " чорний vs Acer Nitro XV272UPbmiiprzx 27 " чорний

Додати до порівняння
Gigabyte G27Q 27 "  чорний
Acer Nitro XV272UPbmiiprzx 27 "  чорний
Gigabyte G27Q 27 " чорнийAcer Nitro XV272UPbmiiprzx 27 " чорний
Порівняти ціни 24
від 11 999 грн.
Очікується у продажу
Відгуки
0
0
1
0
0
0
12
ТОП продавці
Головне
27 дюймовий WQHD монітор з підтримкою HDR і FreeSync.
Типігровий моніторігровий монітор
Діагональ27 "27 "
Дисплей
Тип матриціIPSIPS
Покриття екранаглянцеве (антивідблискове)матове
Роздільна здатність2560x1440 (16:9)2560x1440 (16:9)
Розмір пікселя0.23 мм0.23 мм
Час відгуку (GtG)4 мс5 мс
Частота зміни кадрів144 Гц144 Гц
Частота розгортки (верт.)48 – 144 Гц
Частота розгортки (гор.)24 – 222 кГц
Кут огляду по вертикалі178 °178 °
Кут огляду по горизонталі178 °178 °
Яскравість350 кд/м²
350 кд/м² /власна, 400 кд/м пікова (в режимі HDR)/
Статична контрастність1 000:1
Динамічна контрастність12 000 000:1100 000 000:1
Глибина кольору8 біт8 біт + FRC
Колірне охоплення (sRGB)120 %
Колірне охоплення (DCI P3)92 %95 %
Підтримка HDRDisplayHDR 400DisplayHDR 400
Підключення
Передача відео
DisplayPort v 1.2
HDMI 2 шт
v 2.0
DisplayPort v 1.2
HDMI 2 шт
v 2.0
Роз'єми (додатково)
вихід mini-Jack (3.5 мм)
вихід mini-Jack (3.5 мм)
Функції та можливості
Функції та можливості
Flicker-Free
AMD FreeSync Premium Pro
Flicker-Free
AMD FreeSync
Портретний режим
Регулювання висоти
Вбудовані динаміки
Потужність звуку
4 Вт /2x2 Вт/
4 Вт /2x2 Вт/
USB-хаб 3.x
 /2 шт/
 /4 шт/
Швидка зарядка
Ігрові функції
приціл
висвітлення темних ділянок /Black Equalizer/
 
 
Інше
Настінне кріпленняVESA 100x100 ммVESA 100x100 мм
Споживана потужність60 Вт33 Вт
Габарити (ШхВхТ)620x519x203 мм
614x521x233 мм /з підставкою/
Вага7.3 кг
6.46 кг /з підставкою/
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogчервень 2020червень 2019

Покриття екрана

В сучасних моніторах можуть використовуватися дисплеї як з глянсовою, так і з матовою поверхнею екрана. Матова поверхня в деяких випадках більш краща за рахунок того, що на глянсовому екрані при попаданні яскравого світла з'являються помітні відблиски, іноді заважають перегляду. З іншого боку, глянцеві екрани відрізняються більш високою якістю картинки, забезпечують більш високу яскравість і насичені кольори.
Внаслідок розвитку технологій на ринку з'явилися монітори зі спеціальним покриттям антивідблиску, яке, при збереженні всіх переваг глянцевого екрану, створює значно менше видимих відблисків при яскравому зовнішньому освітленні.

Час відгуку (GtG)

Час, що витрачається кожною окремою точкою на моніторі перемикання з одного стану в інший. Чим менший час відгуку — тим швидше матриця реагує на сигнал, що управляє, тим менша затримка і тим краще буде якість зображення в динамічних сценах.

Зазначимо, що у цьому випадку використовується метод gray-to-gray (час включення від 10% до сірого до 90%). Звертати увагу на цей параметр варто у тому випадку, якщо монітор спеціально купується для динамічних ігор, перегляду кіно та іншого застосування, пов'язаного зі швидким рухом на екрані. І навіть у таких випадках швидкості реакції на рівні 8 мс цілком достатньо; подальше зменшення часу відгуку не впливає на якість зображення, що сприймається.

Частота розгортки (верт.)

Частота вертикальної розгортки, підтримувана монітором.

Першопочатково термін «частота розгортки» використовувався в характеристиках ЕПТ-моніторів, які працюють з аналоговим сигналом. За традицією його продовжують застосовувати і для РК-матриць, однак для таких екранів частота розгортки — це фактично частота зміни кадрів. Детальніше про частоту кадрів див. вище; тут же відзначимо, що в даному випадку не вказується максимальна частота, а діапазон частот, підтримуваних монітором — від мінімальної до максимальної. Це дозволяє оцінити сумісність з певними відеокартами і режимами роботи: частота кадрів відеосигналу повинна відповідати частоті кадрів монітора (або хоча б бути кратною їй), інакше можливі посмикування і інші неприємні явища.

Варто відзначити, що монітор зазвичай не підтримує будь-яку частоту розгортки з наведеного в характеристиках діапазону, а тільки певні стандартні значення — наприклад, 50 Гц, 60 Гц і 75 Гц для моделі 50 – 75 Гц.

Частота розгортки (гор.)

Частота горизонтальної розгортки зображення на екрані монітора.

Цей параметр був актуальний для ЕПТ-моніторів, у яких зображення формувалося через електронний промінь, який «пробігав» кожен окремий рядок на екрані й підсвічував пікселі. Частота горизонтальної розгортки описувала кількість промальованих за секунду рядків. Однак сучасні РК-матриці використовують не розгортку, а повнокадрове зображення. Тому нині цей параметр у моніторах наводиться рідко, і описує він максимальну частоту горизонтальної розгортки в аналоговому відеосигналі (наприклад, через інтерфейс VGA), з яким може нормально працювати екран.

Статична контрастність

Статична контрастність, що забезпечується екраном монітора.

Цей показник описує різницю між найяскравішим білим і найтемнішим чорним кольором, які здатний видати екран. При цьому, на відміну від динамічної контрастності (див. нижче), різниця вказується за умови того, що яскравість підсвічування екрану залишається незмінною. Іншими словами, це контрастність, гарантовано досяжна в межах одного кадру. Статична контрастність неминуче виявляється нижче динамічної. Однак саме вона описує базові можливості екрану.

Мінімальним значенням статичної контрастності для прийнятної якості зображення вважається 250:1, однак навіть найскромніші сучасні монітори видають близько 400:1 (і значення 1000:1 не є вищим класом), а у висококласних моделях цей показник може досягати 2000:1 і навіть більше.

Динамічна контрастність

Динамічна контрастність, забезпечувана екраном монітора.

Динамічною контрастністю називають різницю між найяскравішим білим кольором при максимальній яскравості підсвічування і самим глибоким чорним при мінімальній. Цим даний показник відрізняється від статичної контрастності, яку вказують при незмінному рівні підсвічування (див. вище). Динамічна контрастність може виражатися досить вражаючими цифрами (в деяких моделях — більш 100000000:1). Однак на практиці ці цифри слабо співвідносяться з тим, що бачить глядач: досягти такої різниці у межах одного кадру практично неможливо. Тому динамічна контрастність найчастіше є швидше рекламним, ніж практично значущим показником, його нерідко вказують саме в розрахунку на те, щоб вразити недосвідченого покупця. Водночас відзначимо, що існують технології «розумної» підсвічування, що дозволяють змінювати її яскравість на окремих ділянках екрану і досягати в одному кадрі більш високої контрастності, ніж заявлена статична; ці технології зустрічаються в основному в моніторах преміумкласу.

Глибина кольору

Глибина кольору, підтримувана монітором.

Даний параметр характеризує кількість відтінків, що здатний відобразити екран. І тут варто нагадати, що зображення в сучасних моніторах будується на основі 3 базових кольорів — червоний, зелений, синій (схема RGB). А кількість біт вказується не для всього екрану, а для кожного базового кольору. Приміром, 6 біт (мінімальна глибина кольору для сучасних моніторів) означає, що екран здатний видати по 2^6, тобто по 64 відтінка червоного, зеленого і синього кольору; загальна кількість відтінків буде становити 64*64*64 = 262 144 (0,26 млн). Глибина кольору 8 біт (256 відтінків на кожен базовий колір) дає вже загальну кількість в 16,7 млн кольорів; а найбільш прогресивні сучасні монітори підтримують кольоровість в 10 біт, що дає можливість працювати більш ніж з мільярдом відтінків.

Окремої згадки варті екрани з підтримкою технології FRC; в наш час можна зустріти моделі з маркуванням «6 біт + FRC» і «8 біт + FRC». Ця технологія була розроблена для того, щоб поліпшити якість зображення в тих ситуаціях, коли вхідний відеосигнал має більшу глибину кольору, ніж екран — наприклад, якщо на 8-бітну матрицю подається 10-бітне відео. Якщо такий екран підтримує FRC — картинка на ньому буде помітно якісніше, ніж на звичайному 8-бітному моніторі (хоча і дещо гірше, ніж на повноцінному 10-б...ітному — проте екрани «8 bit +FRC» обходяться помітно дешевше).

Висока глибина кольору важлива насамперед для професійної роботи з графікою та інших завдань, що потребують високої точності передачі кольору. З іншого боку, подібні можливості помітно впливають на вартість монітора. До того ж варто пам'ятати, що якість передачі кольору залежить не тільки від глибини кольору, але і від інших параметрів, зокрема, колірного охоплення (див. нижче).

Колірне охоплення (sRGB)

Колірне охоплення монітора за колірною моделлю по sRGB.

Будь-яке колірне охоплення вказується у відсотках, проте не щодо всього різноманіття видимих кольорів, а щодо умовного колірного простору (колірної моделі). Це з тим, що жоден сучасний екран неспроможний відобразити всі видимі людиною кольори. Тим не менш, чим більше колірне охоплення - тим ширші можливості монітора, тим якісніше виходить його перенесення кольорів.

В наш час sRGB фактично є стандартною моделлю кольорів, прийнятої для комп'ютерної техніки; саме її використовують при розробці та виробництві більшості відеокарт. Для телебачення використовується аналогічний за параметрами стандарт Rec. 709. За діапазоном кольорів ці моделі ідентичні, і відсоток охоплення з них виходить однаковим. У найбільш просунутих моніторах він може досягати і навіть перевищувати 100% ; саме такі значення вважаються необхідними висококласних екранів, зокрема. професійні.

Колірне охоплення (DCI P3)

Охват монітора по колірній моделі DCI P3.

Будь охват вказується у відсотках, однак не щодо всього різноманіття видимих кольорів, а щодо умовного простору (колірної моделі). Це пов'язано з тим, що жоден сучасний екран не здатний відобразити всі видимі людиною кольору. Тим не менш, чим більше колірне охоплення — тим ширше можливості монітора, тим якісніше виходить його перенесення кольорів.

DCI P3 являє собою професійну колірну модель, яка застосовується в основному в цифрових кінотеатрах. Вона помітно ширше стандартної sRGB, завдяки чому дає більш якісні та достовірні кольору. Відповідно, і значення у відсотках виходять менше — наприклад, 115 % охоплення sRGB відповідають приблизно 90 % охоплення DCI P3; у найбільш прогресивних сучасних моніторах охоплення за цим стандартом становить 98 – 100 % . Водночас підтримка DCI-P3 обходиться недешево, а тому вона зустрічається переважно у висококласних моніторах професійного та ігрового призначення.
Динаміка цін
Gigabyte G27Q часто порівнюють
Acer Nitro XV272UPbmiiprzx часто порівнюють