Україна
Каталог   /   Аудіотехніка   /   Музичні інструменти   /   Гітари й обладнання   /   Гітарні підсилювачі та кабінети

Порівняння Roland Mobile Cube vs Roland Mobile BA

Додати до порівняння
Roland Mobile Cube
Roland Mobile BA
Roland Mobile CubeRoland Mobile BA
Порівняти ціни 3
від 5 900 грн.
Товар застарів
ТОП продавці
Тип пристроюкомбопідсилювачкомбопідсилювач
Призначення
для електрогітари /акустичної гітари, синтезатора/
для електрогітари
Видтранзисторнийтранзисторний
Технічні характеристики
Потужність5 Вт5 Вт
Кількість динаміків
/стерео/
2
Діаметр НЧ (НЧ/СЧ) динаміка4 "4 "
Ефекти і регулювання
Ефекти
Overdrive
Distortion
Reverb
Chorus
Delay
Wide
 
 
Reverb
Chorus
 
Echo
Роз'єми
Інструментальний2 шт1 шт
Лінійний вхідmini-Jack / RCAJack / mini-Jack / RCA
Під мікрофонJack (6.35 мм)Jack (6.35 мм)
На навушникиmini-Jack (3.5 мм)mini-Jack (3.5 мм)
Інше
Автономне живлення
 /6xAA/
Габарити177x280x108 мм177x280x108 мм
Вага2.5 кг2.5 кг
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogсічень 2018квітень 2019

Ефекти

Вбудовані ефекти, передбачені в комбопідсилювачі. Досягати різних ефектів можна і з допомогою зовнішніх «примочок», однак такі примочки потрібно шукати і підключати окремо, тоді як вбудовані ефекти доступні відразу і без зайвих налаштувань.

Overdrive. Спотворення у вигляді характерного електро «дзижчання» на низьких частотах і «завивання» на високих, трохи більш м'яке, ніж distortion. Популярно, зокрема, в хард-році.

Distortion. Достатньо жорстке і різке спотворення, схоже за звучанням з overdrive, але більш інтенсивне і яскраве. Широко використовується в різних стилях металу, зустрічається і в році.

Reverb. Ефект, заснований на імітації багаторазової затухаючої луни від кожного звуку. Залежно від тривалості і інтенсивності повторень може надавати різне забарвлення звучанню. Використовується як художній прийом; крім того, може створювати ефект того, що гітара звучить у певному приміщенні (концертна зала, кімната з кам'яними стінами, відкрита площадка в горах тощо). Відзначимо, що налаштування реверберації може здійснюватися як за окремими параметрами (інтенсивність, тривалість луни та ін), так і шляхом вибору встановленого набору параметрів (наприклад, «різкий звук в кімнаті» або «м'який звук в залі»).

Tremolo. Першопочатково тремоло — це ефект тремтіння звуку, що виникає...за рахунок невеликих і швидких коливань гучності кожної ноти. Іноді під цим терміном розуміють вібрато (див. нижче) — аж до того, що самі виробники гітарних підсилювачів під ефектом тремоло мають на увазі ефект вібрато, і навпаки. Так що конкретну специфіку даного ефекту в кожному разі варто уточнювати окремо. У будь-якому разі тремоло може бути «фіксованим» або налаштовуватися по глибині (діапазону зміни гучності) і швидкості (частоті тремтіння).

— Vibrato. Ще один ефект «тремтіння» звуку, який часто плутають з тремоло (див. вище) — аж до того, що обидва терміни використовуються як тотожні. Однак це невірно; різниця полягає в тому, що вібрато здійснюється за рахунок швидких коливань ноти не по гучності, а по частоті. Аналогічного ефекту можна досягти на гітарі за рахунок «пульсуючої» підтяжки струни, проте використовувати вбудований інструмент підсилювача здебільшого значно зручніше.

Chorus. Ефект, покликаний імітувати хорове звучання інструменту. Для цього підсилювач копіює звук гітари і відтворює декілька копій одночасно з оригінальним сигналом, дещо зрушуючи їх за часом (десь на 20 – 30 мс з постійною зміною) і частоті. Правда, повноцінного хорового звучання таким способом добитися неможливо, однак ефект є досить оригінальним сам по собі.

Delay. Специфічний різновид реверберації (див. «Reverb»), що отримав поширення як окремий ефект. Delay імітує чітку одноразову луну від відтвореного звуку; для цього вихідний сигнал копіюється і відтворюється з певною затримкою у часі (не менше 50 мс).

Крім описаних вище, в сучасних гітарних комбопідсилювачаї можуть зустрічатися і інші ефекти, зокрема:

— Flanger. Ефект, що нагадує посвист реактивного двигуна; нерідко його порівнюють з літаком, що злітає. Створюється аналогічно описаному вище Chorus'у, відрізняється від нього меншим часом затримки і наявністю зворотного зв'язку.

— Echo. Ще один різновид реверберації, аналогічний ділею (див. «Delay»). Відрізняється тим, що в даному разі ехо відтворюється багаторазово.

— Octaver. Ефект, при якому до сигналу додається його копія, зрушена на октаву або дві.

— Wah-Wah. Ефект, що забезпечує характерне «квакаюче» звучання.

У будь-якому разі даний список не є вичерпним: у сучасних гітарних підсилювачах можна зустріти і інші, більш специфічні варіанти оброблення звуку. Уточнити конкретну специфіку таких ефектів можна за документацією виробника.

Інструментальний

Кількість інструментальних входів, передбачена в пристрої.

Подібні входи, відповідно до назви, використовуються для підключення інструментів — в даному разі гітар і бас-гітар. Аудіосигнал зі звукознімачів має свою специфіку, тому мікрофонний або лінійний вхід для нього не підходять — потрібні окремі роз'єми. Найчастіше такі роз'єми виконуються у вигляді гнізд формату Jack 6.35 мм; а їх кількість зазвичай відповідає кількості інструментів, яку можна одночасно підключити до пристрою. Однак в моделях на кілька входів може застосовуватися і більш специфічний варіант: перемикання між каналами підсилювача (див. «Кількість каналів») шляхом фізичної перестановки штекера гітари з одного роз'єму в інший. Такий формат роботи зустрічається досить рідко, проте теж може застосовуватися; так що особливості пристрою з декількома входами не завадить уточнити окремо.

Втім, найбільшого поширення в наш час отримали підсилювачі на 1 гітарний вхід – адже «комбік» або «голова» найчастіше купуються якраз для одного інструменту. Рішення з двома входами також досить популярні. В окремих моделях ця кількість може досягати трьох і навіть чотирьох, однак це досить рідкісні варіанти – використовувати для кожної гітари свій підсилювач зазвичай зручніше і розумніше, ніж підключати відразу кілька інструментів до одного пристрою, та й обходиться подібна «багатозарядність» зов...сім недешево.

Лінійний вхід

Тип лінійного входу, передбаченого в підсилювачі.

Лінійний вхід використовується для подачі звуку із зовнішнього джерела на гітарний підсилювач («комбік» або «голову»). При цьому вхідний звуковий сигнал надходить на вхід підсилювача потужності і через нього – на вбудований динамік або зовнішній кабінет. У будь-якому разі дана функція дає змогу об'єднати «живий» звук інструменту з додатковим супроводом: наприклад, до лінійного входу можна підключити плеєр із записаною партією ударних і баса і розучувати партію гітари під супровід – або виступати в форматі «людина-оркестр».

Для лінійного входу можуть використовуватися різні типи роз'ємів:

— Mini-Jack (3.5 мм). Гніздо під стандартний штекер 3.5 мм mini-Jack. Такий інтерфейс застосовується в основному в портативній аудіотехніці, в стаціонарних пристроях більш популярні Jack 6.35 мм і RCA.

— Jack (6.35 мм). Роз'єм, який аналогічний за конструкцією mini-Jack 3.5 мм і відрізняється лише розмірами. Власне, через розміри даний тип штекера практично не зустрічається в портативній аудіотехніці, зате досить популярний в стаціонарній. Теоретично роз'єм типу Jack може використовуватися для балансного підключення (див. нижче), однак в гітарних комбопідсилювачах частіше зустрічається звичайний небалансний вхід.

— RCA. Роз'єм під коаксіальний кабель зі штекером типу «тюльпан». Застосовується виключно у стаціонарній аудіотехніці. Стандартний вхід R...CA складається з двох гнізд (під стереозвук, лівий і правий канал), але в гітарних комбопідсилювачах роз'єм всього один, оскільки використовувати стерео в даному разі немає сенсу — достатньо й одного каналу.

— Балансний XLR. Характерний роз'єм круглої форми з трьома контактами, досить великого розміру. Термін «балансний» описує специфіку передачі сигналу: вона здійснюється не по двох, як при звичайному підключенні, а по трьох проводах, два з яких працюють у протифазі. За рахунок цього більша частина перешкод, що наводяться на дріт, гаситься сама собою, без використання будь-яких спеціальних фільтрів, що дає змогу застосовувати кабелі великої довжини без шкоди для якості сигналу. Балансне підключення зустрічається переважно у професійній аудіотехніці. Як і у разі з описаним вище RCA, стандартний вхід XLR включає два роз'єми (лівий і правий канал стерео), але в гітарних «комбіках» використовується спрощена версія, на один роз'єм.

Деякі комбопідсилювачі оснащуються відразу декількома видами лінійних входів — наприклад, Jack і RCA. Зазвичай це означає наявність окремих роз'ємів кожного типу. Теоретично кілька входів дають змогу одночасно підключати кілька джерел сигналу, однак на практиці таку можливість варто уточнити окремо.
Динаміка цін
Roland Mobile Cube часто порівнюють