Україна
Каталог   /   Спорт і активний відпочинок   /   Стрімінг і блоги Youtube   /   Action камери

Порівняння Sony HDR-AS300R vs GoPro HERO 2014

Додати до порівняння
Sony HDR-AS300R
GoPro HERO 2014
Sony HDR-AS300RGoPro HERO 2014
від 12 399 грн.
Товар застарів
від 24 816 грн.
Очікується у продажу
Відгуки
Головне
Оптична стабілізація зображення. Високоякісна оптика із змінним кутом огляду, трикратний зум.
Типaction камераaction камера
Тип корпусапоздовжнійфронтальна (звичайна)
Різьба 1/4" (для штатива)
Захист від пилу та вологи боксу
IP68 /занурення до 60 м/
IPX8 /занурення до 40 м/
Зйомка
Зйомка WVGA (480p)800x480 пікс 240 к/с800x480 пікс 30 к/с
Зйомка HD (720p)1280x720 пікс 60 к/с1280x720 пікс 60 к/с
Зйомка Full HD (1080p)1920x1080 пікс 60 к/с
1920x1080 пікс 30 к/с /15 Мбіт/с/
Зйомка Quad HDне підтримуєне підтримує
Зйомка Ultra HD (4K)не підтримуєне підтримує
Уповільнена зйомка (slow-mo)
120 к/с /720p/
Кут огляду170 °170 °
Оптична стабілізація
 /Balanced Optical SteadyShot/
Запис звуку
Мікрофонів2 шт
Кількість мегапікселів125
Роздільна здатність фото4608x2592 пікс2592x1944 пікс
Можливості зйомки
серійна зйомка фото
 
time lapse
серійна зйомка фото
запис в одне натискання
time lapse
Комунікації і дисплей
Підключення
Wi-Fi-модуль
Bluetooth
NFC-чип
HDMI-вихід
підключення мікрофона
 
 
 
 
 
Дисплей
 
фронтальний екран
Динамік
Комплектація
Комплектація
захисний бокс /MPK-UWH1/
 
 
захисний бокс /незнімний/
вигнуте кріплення (шолом)
плоске кріплення
Управління
виносний екран з ДУ /RM-LVR3/
Інше
Макс. об'єм карти пам'яті256 ГБ32 ГБ
Джерело живленнязнімний акумуляторнесемний акумулятор
Модель акумулятораNP-BX1AHDBT-302
Акумулятор1240 мАгод1180 мАгод
Розміри83x29x47 мм
Вага
109 г /з акумулятором/
111 г
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogвересень 2016грудень 2014

Тип корпуса

— Поздовжний. Екшн-камери поздовжнього компонування — мають вигляд витягнутого прямокутника (паралелепіпеда) або циліндра, при цьому об'єктив розміщується на одному з вузьких торців. У цьому полягає відмінність поздовжніх камер від описаних нижче фронтальних (звичайних). Подібне компонування зручне насамперед тим, що воно дає змогу надійно тримати камеру в руці. З іншого боку, панель управління і дисплей під час зйомки найчастіше виявляються відвернені від користувача, що може створювати певні незручності. Втім, це може компенсуватися застосуванням відкидних дисплеїв і інших подібних хитрощів; а в деяких ситуаціях бокове розташування дисплея і органів управління навіть виявляється перевагою.

Вертикальний. Подовжені action камери, які витягнуті вгору і мають об'єктив у верхній частині. Такі моделі дуже схожі на нагрудні камери і можуть застосовуватися для таких цілей. Однак головне їх застосування це зйомка самого себе, утримуючи в руці. Саме для цієї мети корпус виконаний витягнутим, що дає змогу зручно охопити його рукою.

— Фронтальна (звичайна). Корпус камери має форму прямокутника, але при цьому об'єктив розміщений на його широкій, фронтальній грані. Зовні такі моделі найбільше схожі на класичні цифрові фотоапарати. Деякі можуть похвалитися досить великим дисплеєм, розміщеним з протилежного від об'єктива боку, як у тих же фотоапаратах, що...дає змогу тому, хто знімає, бачити сцену зйомки в реальному часі. Втім, місце розміщення об'єктива, зазвичай, не позначається на технічних характеристиках самої камери, у зв'язку з чим і фронтальні, і поздовжні моделі здатні забезпечити однакову якість зйомки.

Кубик. Досить специфічний вид екшн-камер, корпус яких має форму компактного кубика. Зазвичай, такі моделі мають порівняно невеликі розміри, але зменшення габаритів, зі свого боку, позначається на можливостях зйомки і загальному функціоналі. Наприклад, такі моделі вкрай рідко оснащуються дисплеями (хоча багато з них можуть підключатися по Wi-Fi до смартфону або планшету, що компенсує цей недолік).

Окуляри з камерою. Пристрій у вигляді окулярів спортивного формату з вбудованою в них камерою. Об'єктив такої камери зазвичай знаходиться між лінзами, рідше — збоку, на основі однієї з дужок, при штатному використанні він постійно «дивиться» приблизно в тому ж напрямку, що й сам користувач. Також до переваг камер цього типу можна віднести акуратність і малопомітність. З іншого боку, в окулярах додаткова електронна начинка повинна бути дуже мініатюрною, що ускладнює застосування прогресивної оптики і сильно обмежує ємність акумуляторів. І навіть з урахуванням цього подібні пристрої виходять більш важкими і громіздкими, ніж звичайні спортивні окуляри. Ще один недолік полягає в тому, що камеру і оправу з лінзами не можна підібрати окремо — у результаті модель з підходящою камерою може виявитися непридатною через розмір або стиль окулярів, і навпаки.

Маска з камерою. Пристрій у вигляді захисної маски з вбудованою в неї камерою. Зазначимо, що такі маски можуть мати різну спеціалізацію — для підводного плавання, мотокросу, гірськолижного спорту тощо; ці подробиці потрібно обов'язково уточнювати перед покупкою. Однак у будь-якому разі об'єктив в подібних пристроях зазвичай розташовується посередині чола, так що камера фактично знімає фото та відео з видом «з очей користувача». Головний недолік таких пристроїв полягає в тому, що при виборі потрібно враховувати як технічні характеристики самої камери, так і призначення та зручність носіння маски. Іншими словами, гарна камера може виявитися вбудованою в маску, що не підходить, і навпаки.

Кріплення кліпсою. В цю категорію потрапляють екшн-камери, для яких кріплення за допомогою кліпси (затискача) є штатним. Багато з них можуть додатково комплектуватися й іншими кріпленнями, але насамперед розраховані саме на такий тип використання і можуть виявитися не найкращим придбанням для екстремальної зйомки. З іншого боку, подібне кріплення досить універсальне, оскільки дає змогу прикріпити камеру практично на будь-якому елементі спорядження (лямка рюкзака, ремінь розвантаження, пояс тощо).

— Сфера. Форма корпуса, що зустрічається переважно в панорамних і 360° камерах (див. «Тип») — саме в таких пристроях кулеподібний корпус нерідко виявляється найбільш зручним. У разі звичайних екшн-камер «сфера», зазвичай, означає циліндричний корпус з об'єктивом на плоскому торці; такі корпуси є різновидом фронтальних (див. вище) і не мають принципових відмінностей від них.

Різьба 1/4" (для штатива)

Наявність на корпусі камери гнізда з різьбленням типорозміру 1/4". Саме цей типорозмір є стандартним для сучасних штативів і використовується в більшості подібних пристосувань. Так що дана особливість дозволяє встановлювати камеру на штатив, не використовуючи перехідників і іншого додаткового оснащення.

Захист від пилу та вологи боксу

Ступінь захисту від пилу та вологи боксу, що поставляється разом з камерою.

Захищений бокс врятує вашу камеру від пилу, води, перепадів температур, ударів і т. ін. Конкретна ступінь захищеності вказується згідно з міжнародною системою IP (Ingress Protection Rating), відповідно до якої кожному пристрою присвоюється код виду IPXX, де замість X — конкретні цифри. Перша з них характеризує захищеність від проникнення сторонніх предметів (від 0 до 6, де 0 — немає захисту). Зазвичай, в боксах для екшн-камер цей показник не буває нижче 5, оскільки інакше контейнер мав би надто великі зазори, і його використання просто не мало б сенсу. Рівень 5 передбачає пилостійкість — пил може потрапити всередину корпусу, проте в невеликих кількостях, що не впливають на пристрій, що перебуває всередині. Рівень 6 відповідає повній непроникності для пилу.

Друга цифра — захист від проникнення рідини (від 0 до 8, де 0 — немає захисту). Зазвичай, мінімальний рівень захищеності від проникнення рідини — 6.

6 — захист від короткочасного затоплення (наприклад, попадання в морську хвилю);
7 — захист від тимчасового занурення під воду (до 30 хвилин) на невелику глибину (до 1 метра), без постійної роботи в зануреному режимі;
8 — захист від занурення на глибину більше 1 метра на час більше 30 хв, з можливістю постійної роботи під водою. Конкретний рівень захисту 8 рівня може бути досить значним — аж до можливості занурення н...а кілька десятків метрів.

Зазначимо, що бокси для екшн-камер можуть продаватися окремо. Тому якщо можливості комплектного контейнера Вас не влаштовують — можливо, у продажу знайдеться більш захищений бокс. З іншого боку, загалом все-таки зручніше купувати такий аксесуар відразу з камерою — щоб не витрачати часу і сил на підбір відповідного боксу.

Зйомка WVGA (480p)

Можливості камери зі зйомки відео стандарту WVGA (480p).

Найбільш популярні варіанти роздільної здатності, передбачені цим стандартом — 640х480 і 848х480; можуть зустрічатися й інші варіанти, наприклад 736х480 або 720х576, однак у будь-якому разі роздільна здатність такого відео дуже невисока за сучасними мірками.

Інший важливий параметр, який вказується в характеристиках відео — частота кадрів. Чим вона вища — тим більш плавною і згладженої виглядає картинка, тим менше змазуються в кадрі рухомі об'єкти. Відповідно, чим вище частота кадрів — тим краще на відео будуть виглядати динамічні сцени. А показники в 120 к/с і більше зазвичай свідчать про те, що камера може знімати відео у форматі сповільненої зйомки (хоча цей момент не завадить уточнити окремо). При цьому багато «скорострільних» моделей дають змогу виставити і меншу частоту кадрів, ніж заявлено в характеристиках — наприклад, камера на ті ж 120 к/с може також підтримувати 30 і 60 к/с. Така можливість буває корисна в тих варіантах, коли потрібно економити пам'ять — чим вище частота кадрів, тим більше місця займає відео (при тій же роздільній здатності), і зменшивши число кадрів в секунду, можна вмістити більше матеріалу в тому ж об'ємі пам'яті.

Зйомка Full HD (1080p)

Можливості камери зі зйомки відео стандарту Full HD (1080p).

Штатний розмір зображення в даному стандарті — 1920х1080, однак у разі екшн-камер в дану категорію відносять і деякі інші роздільні здатності, схожі за якістю «картинки» — наприклад, 1440х1080. Загалом Full HD забезпечує досить непоганий баланс між якістю картинки, об'ємом відзнятих файлів і вимогами до обчислювальної потужності для їх оброблення, завдяки чому цей стандарт дуже популярний в сучасній відеотехніці — як у камерах, так і в телевізорах, моніторах.

Ще один важливий показник, наведений у цьому пункті — частота кадрів. Чим вона вища — тим більш плавним і згладженим буде рух в кадрі, тим чіткіше будуть видні окремі деталі в динамічних сценах. Технічно для перегляду людиною достатньо 30 к/с і навіть менше, проте ідеальним значенням вважається 60 к/с — на такій частоті кадрів розмиття в русі стає майже непомітним і водночас розмір відзнятих файлів залишається в розумних межах. Тим не менш, у продажу зустрічаються камери і з більш високою частотою кадрів на роздільних здатностях FullHD — 90 к/с, 100 к/с, 120 к/с і навіть 240 к/с. Така швидкість зазвичай використовується для зйомки сповільненого відео, однак можливість такої зйомки не...завадить уточнити окремо.

Уповільнена зйомка (slow-mo)

Частота кадрів, підтримувана камерою при уповільненій зйомці (slow-mo).

Таку зйомку називають «швидкісною» тому, що вона здійснюється на підвищеній частоті кадрів (більше 60 к/с). В результаті при відтворенні на звичайній швидкості (60 к/с і нижче) відео виглядає уповільненим (звідси назва «slo-mo»). Подібне уповільнення може застосовуватися і просто для розваги, і як художній прийом, і навіть в наукових цілях — щоб зафіксувати рух, надто швидкий для людського сприйняття. У будь-якому разі чим вище частота кадрів slo-mo — тим сильніше можна уповільнити відео та тим більш прогресивною в цьому плані є камера. З іншого боку, чим вище частота кадрів — тим продуктивніше повинна бути графічна частина; а це, зі свого боку, впливає на ціну апарата, іноді досить помітно.

Також відзначимо, що зйомка slow-mo може бути доступна лише на певних роздільних здатностях, далеко не завжди максимальних; ці моменти можуть прямо уточнюватися в характеристиках action камери.

Оптична стабілізація

Наявність системи оптичної стабілізації в конструкції камери.

Будь-яка стабілізація призначена для того, щоб компенсувати дрібні тремтіння зображення, що виникають через нестабільності утримання в руках, вібрацій від двигуна або нерівностей дороги (при використанні на транспорті) і т. ін. Оптична стабілізація здійснюється за рахунок системи рухомих лінз і гіроскопів в об'єктиві камери; така система відслідковує коливання пристрою і підлаштовує оптику таким чином, щоб зображення, що потрапляє на матрицю, залишалося нерухомим.

Оптичний спосіб вважається більш прогресивним, ніж описаний вище електронний: він дозволяє задіяти всю площу матриці, що сприяє хорошій якості зображення. Водночас механізм стабілізації виходить досить складним і дорогим, а нерідко — ще й досить делікатним. До того ж він збільшує вагу і габарити всього пристрою — ненабагато, проте у деяких ситуаціях це може виявитися важливим. А мініатюризація таких систем ще більше впливає на ціну. Як наслідок, наявність оптичного стабілізатора найчастіше є ознакою досить прогресивної камери.

Мікрофонів

Кількість вбудованих мікрофонів, передбачене в камері.

Даний параметр вказується тільки для моделей, у яких передбачено більше одного мікрофона. Така конструкція дає додаткові можливості, а ось набір цих можливостей залежить від кількості мікрофонів і особливостей конкретної моделі. Так, найчастіше в подібних пристроях передбачається два мікрофони; це може бути пара для запису стереозвуку, або ж один мікрофон може працювати на запис звуку, а другий — грати роль датчика для системи шумозаглушення (див. вище). Більша кількість — 3 або 4 мікрофона — зустрічається в основному в 360-градусних камерах (див. «Тип»), де таке обладнання застосовується для запису «об'ємного» багатоканального звуку.

Кількість мегапікселів

Кількість мегапікселів в матриці екшн-камери, іншими словами — роздільна здатність цієї матриці (1 Мп — це 1 млн. світлочутливих точок).

Існує думка, що чим вище роздільна здатність, тим краще якість зображення. Це вірно з тієї точки зору, що виробники намагаються встановлювати в прогресивні камери саме сенсори з високою роздільною здатністю. Водночас жорстких правил тут немає, а з технічної сторони число мегапікселів визначає лише максимальна роздільна здатність картинки, яке можна зняти за допомогою даної матриці. Якість цієї картинки буде залежати як від ряду особливостей самого сенсора (розмір, тип, спеціальні конструктивні рішення), так і від характеристик камери (починаючи від оптики і закінчуючи прошивкою). Так що при виборі варто орієнтуватися не стільки на роздільна здатність матриці, скільки на загальний клас камери і огляди з прикладами знятих матеріалів.
Динаміка цін
Sony HDR-AS300R часто порівнюють
GoPro HERO 2014 часто порівнюють