Україна
Каталог   /   Авто та мото   /   Автозвук і електроніка   /   Камери заднього огляду

Порівняння Phantom CA-2307 vs Phantom CA-2301UN

Додати до порівняння
Phantom CA-2307
Phantom CA-2301UN
Phantom CA-2307Phantom CA-2301UN
від 1 045 грн.
Товар застарів
від 1 349 грн.
Товар застарів
Типкамера заднього оглядукамера заднього огляду
Тип установкигвинтовіуніверсальна
Камера
Тип матриціCMOSCMOS
Розмір матриці1/3 "1/4 "
Роздільна здатність відео672x520 пікс672x520 пікс
Роздільна здатність відео (ТВЛ)420480
Кут огляду камери170 °170 °
Система колірностіPALNTSC
Співвідношення сигнал/шум48 дБ40 дБ
Мінімальне освітлення0.1 люкс0.1 люкс
Режим зображеннядзеркальнедзеркальне
Функції та можливості
Додатково
автоматичне виправлення балансу білого
паркувальні мітки
захист від вологи
автоматичне виправлення балансу білого
паркувальні мітки
захист від вологи
Дата додавання на E-Katalogберезень 2014березень 2014

Тип установки

Штатний спосіб і місце установки, передбачені конструкцією камери.

Універсальна. Цей спосіб встановлення можна умовно назвати «зовнішнім» — камера розміщується на підставці, що пригвинчується до тієї або іншої поверхні, і корпус повністю знаходиться зовні. Даний варіант загалом належить до універсальним і може застосовуватися незалежно від марки авто, хоча є і штатні камери (див. нижче), з такою установкою.

Врізна. Камери, що встановлюються в спеціально пророблені під них гнізда. Зазвичай мають круглу форму, і для встановлення досить просвердлити в корпусі авто отвір відповідного діаметра. Також, зазвичай, є універсальними.

Гвинтова. Камери, розраховані на установку за допомогою гвинтового кріплення (звідси і назва). Досить прості і зручні в монтажі — досить проробити отвір під гвинт в корпусі, причому необхідний діаметр отвору виходить помітно менше, ніж у врізних моделей. Найчастіше є універсальними.

Рамка номерного знака. Пристрої, що являють собою рамки для номерних знаків з вбудованими камерами заднього виду. Зручні тим, що не вимагають особливих монтажних робіт — конструкція просто відноситься замість штатної рамки, на ті ж кріплення. Водночас варто враховувати, що рамки під номера можуть мати різний формат і, відповідно, розмір і конфігурацію кріплень; цей момент п...отрібно обов'язково уточнити перед покупкою.

— В плафон номерного знака. Камери, монтовані в плафон освітлення номерного знака. Нерідко мають в конструкції не тільки камеру, але і лампу для підсвічування номерів. Плафони номерних знаків на різних авто мають різну конструкцію, відповідно, моделі даного типу робляться в основному штатними (див. нижче).

— В ручку багажника. Моделі, що являють собою ручку багажника з встановленою в ній камерою і монтовані замість комплектної ручки. Робляться тільки штатними (див. нижче).

— В емблему. Моделі цього типу можуть становити як окремі камери, вбудовані в «шильди», так і емблеми, доповнені камерами і встановлюються замість фабричної емблеми. За визначенням бувають тільки штатними (див. нижче).

— В решітку радіатора. У переважній більшості машин двигун, і, відповідно, радіатор розташовуються спереду; відповідно, даний варіант характерний для камер переднього огляду (див. «Тип огляду»). Більшість таких моделей — штатні (див. нижче).

В стоп-сигнал. Оптика виконана у вигляді стоп-сигналу. Зазвичай, подібні камери виготовляються під конкретну марку і модель автомобіля. Сам пристрій встановлюється на місце однієї із штатних фар, стоп-сигналу (правій, лівій або центральній). При цьому в процесі монтажу не потрібно дірявити елементи кузова або відключати плафон підсвічування номерного знака. Камера в корпусі стоп-сигналу не порушує цілісності дизайну корми, лаконічно вливаючись в образ екстер'єру.

Розмір матриці

Фізичний розмір світлочутливого елемента камери. Зазвичай вимірюється по діагоналі і позначається в дюймах — точніше, дробових частинах дюйма. Чим більший сенсор, тим більше розмір кожної окремої точки (пікселя) на ньому, тим більше світла потрапляє на кожен піксель і тим простіше забезпечити високу якість зображення з мінімумом шумів (особливо якщо мова йде про зйомки в сутінках). Правда, потрібно пам'ятати, що порівнювати між собою за розміром можна лише матриці одного типу і роздільної здатності. Та й великий сенсор не завжди є гарантією якості — багато залежить від іншої «начинки» камери, якості її встановлення та інших факторів. Тим не менш, великий розмір матриці зазвичай свідчить про високий клас камери.

Роздільна здатність відео (ТВЛ)

Хоча в сучасній електроніці переважають цифрові стандарти, автомобільних камерах заднього виду все ще використовують аналоговий формат передачі сигналу. Це пов'язано з вимогами сумісності: таке відео дозволяє використовувати досить прості екрани. А його якість хоч і програє цифрового, проте цілком достатньо для більшості завдань, що стоять перед даним класом автоелектроніки.

Аналоговий відеосигнал має розмір у точках по горизонталі і вертикалі. Але оскільки кількість точок по вертикалі має строго певну кількість 625 (в системі кольоровості PAL і NTSC ), роздільна здатність зазвичай позначають тільки за кількістю горизонтальних точок (ТБ ліній).

На практиці цей параметр описує якість зображення, яке виводиться безпосередньо на підключений до камери екран. Зустрічаються моделі зі значенням 480, 500, 520, 540, 560 ТВЛ і навіть з більш високою роздільною здатністю в ТВЛ. Це важливо для моделей з широкими кутами огляду (див. нижче). З іншого боку, для використання всіх можливостей камери з великою кількістю ТВЛ потрібно і екран, відповідний цим можливостей; докладніше питання сумісності з екраном описані в спеціалізованих джерелах.

Система колірності

Система кольоровості позначає формат передачі інформації про колір в аналоговому відеосигнал. В сучасних камерах заднього виду найчастіше застосовуються європейська система PAL або американська NTSC. Немає сенсу детально їх описувати — досить сказати, що для нормальної роботи камери необхідна магнітола (або інший пристрій з екраном, на який виводиться зображення) з підтримкою тієї ж системи кольоровості. Втім, несумісність за цим параметром не є фатальною — при такому підключенні зображення всього лише перетвориться з кольорового в чорно-біле (у крайньому разі — дещо погіршиться загальний його якість).

Співвідношення сигнал/шум

Цей параметр описує загальна кількість перешкод в видаються камерою відеосигнал. Чим вище співвідношення сигнал/шум (тобто відношення рівня корисного сигналу до рівня сторонніх перешкод) — тим більш якісним буде зображення, тим менше спотворень в ньому буде. Мінімальним рівнем для сучасних камер вважається рівень у 40 дБ — при ньому зображення відтворюється з дрібними перешкодами, що не роблять істотного впливу на її сприйняття. А в самих прогресивних моделях цей показник може досягати 48 – 50 дБ — таке зображення для людського ока майже неможливо відрізнити від ідеального.

Зрозуміло, на практиці якість зображення залежить і від можливостей екрану, на який воно виводиться, однак «зашумленную» камеру не врятує навіть самий кращий екран.
Phantom CA-2307 часто порівнюють
Phantom CA-2301UN часто порівнюють