Україна
Каталог   /   Комп'ютерна техніка   /   Монітори

Порівняння AOC E2270Swhn 22 " чорний vs Philips 223V5LHSB 22 " чорний

Додати до порівняння
AOC E2270Swhn 22 "  чорний
Philips 223V5LHSB 22 "  чорний
AOC E2270Swhn 22 " чорнийPhilips 223V5LHSB 22 " чорний
від 3 954 грн.
Очікується у продажу
від 13 612 грн.
Товар застарів
Відгуки
0
0
1
0
Типмонітормонітор
Діагональ22 "22 "
Дисплей
Тип матриціTN+filmTN+film
Покриття екранаматовематове
Роздільна здатність1920x1080 (16:9)1920x1080 (16:9)
Розмір пікселя0.25 мм0.25 мм
Час відгуку (GtG)5 мс5 мс
Частота зміни кадрів60 Гц76 Гц
Частота розгортки (верт.)50 – 76 Гц56 – 76 Гц
Частота розгортки (гор.)30 – 83 кГц30 – 83 кГц
Кут огляду по вертикалі65 °160 °
Кут огляду по горизонталі90 °170 °
Яскравість200 кд/м²250 кд/м²
Статична контрастність700:11 000:1
Динамічна контрастність20 000 000:110 000 000:1
Глибина кольору6 біт8 біт
Підключення
Передача відео
VGA
HDMI 1 шт
VGA
HDMI 1 шт
Роз'єми (додатково)
 
 
вхід mini-Jack (3.5 мм)
вихід mini-Jack (3.5 мм)
Інше
Настінне кріпленняVESA 100x100 ммVESA 100x100 мм
Споживана потужність
19 Вт /0.5 Вт в режимі очікування/
16 Вт /0.5 Вт в режимі очікування/
Габарити (ШхВхТ)503.4x311.1x47.9 мм
503x376x213 мм /з підставкою/
Вага2.7 кг
2.61 кг /з підставкою/
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogлютий 2016лютий 2014

Частота зміни кадрів

Максимальна частота зміни кадрів, підтримувана монітором на рекомендованому (максимальному) роздільній здатності.

Чим вище частота кадрів — тим більш згладженим буде виглядати рух на екрані, тим менш помітні на ньому будуть ривки і змазування. Зрозуміло, фактична якість зображення прямо залежить також від відеосигналу, але для нормального перегляду відео з великою частотою кадрів її має підтримувати і монітор.

При виборі за цим параметром варто мати на увазі, що на більш низьких роздільних здатностях, ніж максимальне, підтримувана частота кадрів може бути вище. Наприклад, модель з матрицею 1920х1080 і заявленою частотою кадрів у 60 Гц на зниженому роздільній здатності може давати 75 Гц; але частота кадрів 75 Гц вказується в характеристиках тільки в тому випадку, якщо вона підтримується на власному (максимальному) роздільній здатності монітора.

Зазначимо також, що висока частота кадрів особливо важлива для ігрових моделей (див. «Тип»). У більшості з них цей показник становить 120 Гц і вище; оптимальним варіантом по співвідношенню ціни і якості багато вважають монітори з частотою 144 Гц, однак зустрічаються і більш високі значення — 165 Гц і 240 Гц. А монітори на 100 Гц можуть являти собою як н...едорогі ігрові моделі, так і прогресивні домашні.

Оцінити всі частоти кадрів, на яких здатний працювати даний монітор, можна за заявленою в характеристиках частоті вертикальної розгортки (див. нижче).

Частота розгортки (верт.)

Частота вертикальної розгортки, підтримувана монітором.

Першопочатково термін «частота розгортки» використовувався в характеристиках ЕПТ-моніторів, які працюють з аналоговим сигналом. За традицією його продовжують застосовувати і для РК-матриць, однак для таких екранів частота розгортки — це фактично частота зміни кадрів. Детальніше про частоту кадрів див. вище; тут же відзначимо, що в даному випадку не вказується максимальна частота, а діапазон частот, підтримуваних монітором — від мінімальної до максимальної. Це дозволяє оцінити сумісність з певними відеокартами і режимами роботи: частота кадрів відеосигналу повинна відповідати частоті кадрів монітора (або хоча б бути кратною їй), інакше можливі посмикування і інші неприємні явища.

Варто відзначити, що монітор зазвичай не підтримує будь-яку частоту розгортки з наведеного в характеристиках діапазону, а тільки певні стандартні значення — наприклад, 50 Гц, 60 Гц і 75 Гц для моделі 50 – 75 Гц.

Кут огляду по вертикалі

Цей параметр визначає, у якому секторі по вертикальній площині відносно екрану монітора повинні перебувати очі користувача для того, аби бачити на екрані чисті, не спотворені кольори. Наприклад, кут огляду 170° означає, що ширина такого сектору становить 170°; серединою сектора огляду, зазвичай, є лінія, перпендикулярна екрану. Чим більше кут огляду по вертикалі — тим вище або нижче щодо рівня очей можна розташувати монітор, не нахиляючи його.

Кут огляду по горизонталі

Цей параметр визначає, у якому секторі по горизонтальній площині відносно екрану монітора повинні перебувати очі користувача для того, аби бачити на екрані чисті, не спотворені кольори. Наприклад, кут огляду 170° означає, що ширина такого сектору становить 170°; серединою сектора огляду, зазвичай, є лінія, перпендикулярна екрану. Чим більше кут огляду по горизонталі — тим більше в стороні від нього може сидіти спостерігач; великі кути огляду особливо корисні в тому випадку, коли за монітором знаходяться одразу кілька людей, наприклад, при перегляді кіно.

Яскравість

Максимальна яскравість, забезпечувана екраном монітора.

Вибирати монітор з високою яскравістю варто насамперед у тому разі, якщо пристрій планується використовувати при яскравому зовнішньому освітленні — наприклад, якщо на робоче місце потрапляє сонячне світло. Тьмяне зображення може бути «приглушене» таким освітленням, що зробить роботу некомфортною. В інших же умовах висока яскравість екрану сильно стомлює очі.

Більшість сучасних моніторів видає близько 200 – 400 кд/м2 — цього зазвичай цілком достатньо навіть на сонці. Втім, зустрічаються і більш високі значення: наприклад, в РК-панелях (див. «Тип») яскравість може доходити до декількох тисяч кд/м2. Це необхідно з урахуванням специфіки подібних пристроїв — зображення повинно бути добре помітне з великої відстані.

Статична контрастність

Статична контрастність, що забезпечується екраном монітора.

Цей показник описує різницю між найяскравішим білим і найтемнішим чорним кольором, які здатний видати екран. При цьому, на відміну від динамічної контрастності (див. нижче), різниця вказується за умови того, що яскравість підсвічування екрану залишається незмінною. Іншими словами, це контрастність, гарантовано досяжна в межах одного кадру. Статична контрастність неминуче виявляється нижче динамічної. Однак саме вона описує базові можливості екрану.

Мінімальним значенням статичної контрастності для прийнятної якості зображення вважається 250:1, однак навіть найскромніші сучасні монітори видають близько 400:1 (і значення 1000:1 не є вищим класом), а у висококласних моделях цей показник може досягати 2000:1 і навіть більше.

Динамічна контрастність

Динамічна контрастність, забезпечувана екраном монітора.

Динамічною контрастністю називають різницю між найяскравішим білим кольором при максимальній яскравості підсвічування і самим глибоким чорним при мінімальній. Цим даний показник відрізняється від статичної контрастності, яку вказують при незмінному рівні підсвічування (див. вище). Динамічна контрастність може виражатися досить вражаючими цифрами (в деяких моделях — більш 100000000:1). Однак на практиці ці цифри слабо співвідносяться з тим, що бачить глядач: досягти такої різниці у межах одного кадру практично неможливо. Тому динамічна контрастність найчастіше є швидше рекламним, ніж практично значущим показником, його нерідко вказують саме в розрахунку на те, щоб вразити недосвідченого покупця. Водночас відзначимо, що існують технології «розумної» підсвічування, що дозволяють змінювати її яскравість на окремих ділянках екрану і досягати в одному кадрі більш високої контрастності, ніж заявлена статична; ці технології зустрічаються в основному в моніторах преміумкласу.

Глибина кольору

Глибина кольору, підтримувана монітором.

Даний параметр характеризує кількість відтінків, що здатний відобразити екран. І тут варто нагадати, що зображення в сучасних моніторах будується на основі 3 базових кольорів — червоний, зелений, синій (схема RGB). А кількість біт вказується не для всього екрану, а для кожного базового кольору. Приміром, 6 біт (мінімальна глибина кольору для сучасних моніторів) означає, що екран здатний видати по 2^6, тобто по 64 відтінка червоного, зеленого і синього кольору; загальна кількість відтінків буде становити 64*64*64 = 262 144 (0,26 млн). Глибина кольору 8 біт (256 відтінків на кожен базовий колір) дає вже загальну кількість в 16,7 млн кольорів; а найбільш прогресивні сучасні монітори підтримують кольоровість в 10 біт, що дає можливість працювати більш ніж з мільярдом відтінків.

Окремої згадки варті екрани з підтримкою технології FRC; в наш час можна зустріти моделі з маркуванням «6 біт + FRC» і «8 біт + FRC». Ця технологія була розроблена для того, щоб поліпшити якість зображення в тих ситуаціях, коли вхідний відеосигнал має більшу глибину кольору, ніж екран — наприклад, якщо на 8-бітну матрицю подається 10-бітне відео. Якщо такий екран підтримує FRC — картинка на ньому буде помітно якісніше, ніж на звичайному 8-бітному моніторі (хоча і дещо гірше, ніж на повноцінному 10-б...ітному — проте екрани «8 bit +FRC» обходяться помітно дешевше).

Висока глибина кольору важлива насамперед для професійної роботи з графікою та інших завдань, що потребують високої точності передачі кольору. З іншого боку, подібні можливості помітно впливають на вартість монітора. До того ж варто пам'ятати, що якість передачі кольору залежить не тільки від глибини кольору, але і від інших параметрів, зокрема, колірного охоплення (див. нижче).

Роз'єми (додатково)

Вхід mini-Jack (3.5 мм). Аудіовхід зі стандартним роз'ємом 3.5 мм mini-Jack. Зазвичай має вигляд гнізда, у яке підключається штекер mini-jack від джерела сигналу. Сам сигнал з такого входу може подаватися або на вбудовані динаміки монітора, або на аудіовихід (про те й інше див. нижче).

Вихід mini-Jack (3.5 мм). Аналоговий аудіовихід, який використовує стандартне гніздо 3.5 мм mini-Jack. Зазвичай є універсальним і може застосовуватися як для підключення навушників, так і в ролі лінійного виходу для комп'ютерних колонок або іншої активної акустики. Наявність аудіороз'єму на моніторі зручна тим, що такий порт здебільшого знаходиться ближче до користувача, ніж виходи аудіокарти, і підключити навушники чи колонки прямо до монітора простіше, ніж тягнути дріт до системного блока.

LAN. Стандартний роз'єм для дротового підключення до комп'ютерних мереж. Наявність такого входу здебільшого перетворює монітор на мережевий пристрій: виводити на нього зображення може будь-який користувач мережі з відповідними правами доступу. Ще один варіант застосування LAN — пряме підключення до іншого пристрою. Наприклад, таким способом можна підключити ноутбук з виходом LAN, не відключаючи монітор від ПК (з яким він може бути з'єднаний, наприклад, через інтерфейс DVI). А деякі особливо прогресивні моделі мають вшиті програмні і...нструменти, які дають можливість за допомогою локальної мережі переглядати вміст пристроїв, підключених до цієї мережі, і навіть використовувати деякі вебсервіси прямо з монітора, взагалі не використовуючи для цього комп'ютер.

— Компонентний. Аналоговий інтерфейс, що передбачає передачу компонентів відеосигналу по трьох окремих проводах (звідси й назва). Є найбільш прогресивним із загальнопоширених аналогових стандартів, дає можливість передавати HD-зображення і забезпечує кращу якість, ніж S-Video і тим більше композитний роз'єм. У комп'ютерних відеокартах практично не зустрічається, зате досі є вкрай популярним у різній відеотехніці; може знадобитися для підключення монітора до медіацентру, DVD-плеєра чи іншого подібного пристрою. Щоправда, звук доведеться підключати через окремий роз'єм — компонентний інтерфейс не підтримує передачу аудіо.

— Композитний. Один із найбільш простих і розповсюджених аналогових аудіо/відеовходів. Як і компонентний, використовує три дроти і в стандартному вигляді складається з трьох роз'ємів RCA; у деяких моніторах обидва інтерфейси можуть навіть реалізовуватися через один комплект роз'ємів, який перемикається в «компонентний» або «композитний» режими в налаштуваннях. Особливість цього стандарту полягає в тому, що він дає можливість передавати і картинку, і звук: під аналоговий відеосигнал задіяний один з дротів, а два, що залишилися, відповідають за лівий і правий канали стерео. Щоправда, композитний інтерфейс вважається застарілим: через передачу відео по одному кабелю якість і захищеність картинки від перешкод виходять невисокими, а про роздільні здатності HD взагалі не йдеться. З іншого боку, такі виходи досі є вкрай популярними у відеотехніці — причому як у сучасній, так і у відверто застарілій (на зразок VHS-відеомагнітофонів). А можливість підключити відразу і відео, і звук буває дуже зручною. Утім, якщо монітор не має ні аудіовиходів, ні вбудованих колонок, у ньому зазвичай передбачається спрощений варіант даного роз'єму — «композитне відео», з одним гніздом RCA.

— Коаксіальний (S/P-DIF). Електричний різновид інтерфейсу S/P-DIF: через один коаксіальний роз'єм RCA (тюльпан) у цифровому вигляді передається звук, зокрема багатоканальний. Цей роз'єм зустрічається переважно серед великоформатних плазмових і РК-панелей (див. «Тип»), де він відіграє роль виходу для підключення зовнішніх аудіосистем — насамперед домашніх кінотеатрів й інших прогресивних комплектів багатоканальної акустики.

— Лінійний. Лінійний інтерфейс — це стандартний аудіоінтерфейс для передачі звукового сигналу в аналоговому форматі. Загалом найпопулярніший спосіб застосування цього роз'єму — виведення звуку на активні колонки і/або зовнішній підсилювач. Утім, у моніторах можуть зустрічатися як виходи, так і входи цього типу. У цьому сенсі лінійний інтерфейс аналогічний до описаного вище роз'єму 3.5 мм; до того ж, у деяких моделях роль лінійного роз'єму відіграє саме mini-Jack.

— Оптичний. Ще один різновид роз'єму S/P-DIF, окрім описаного вище коаксіального виходу. Застосовується з тією ж метою — для виведення багатоканального звуку на зовнішню акустику — однак використовує не електричний, а оптичний (світловодний) кабель, завдяки чому таке з'єднання абсолютно не схильне до електричних перешкод. З іншого боку, оптоволокно потребує обережного поводження, тому що може тріснути від перегинів або сильних натискань. Також варто відзначити, що, на відміну від коаксіального, оптичний вихід зустрічається і у великих, і в порівняно невеликих моніторах.

— COM-порт (RS-232). Універсальний цифровий інтерфейс для передачі різних даних. У моніторах зазвичай відіграє допоміжну роль: дає змогу управляти налаштуваннями екрана з підключеного комп'ютера чи іншого пристрою, а в моделях із сенсорними екранами може використовуватися також для передачі даних від сенсора на комп'ютер. Поширений значно менше, ніж USB, практично не застосовується в ноутбуках, однак має перевагу в максимальній довжині кабелю — 15 м проти 5 м.

— S-Video. Один з поширених аналогових відеоінтерфейсів, разом із описаними вище композитним і компонентним. Відеосигнал передається по двох окремих дротах, завдяки чому можна досягти кращої якості, ніж у композитному відео; а від компонентного інтерфейсу S-Video вигідно відрізняється компактністю (обидва дроти підключаються через один роз'єм). Передача звуку по такому з'єднанню не передбачена Цей стандарт вважається морально застарілим і майже вийшов з ужитку в комп'ютерах, проте досі зустрічається в різній відеотехніці й може стати в нагоді при нестандартному застосуванні монітора.
Динаміка цін
AOC E2270Swhn часто порівнюють