Кріплення тримача
Спосіб фіксації в автомобілі передбачений конструкцією тримача.
Основні способи такої фіксації - це
на присоску,
на решітку повітроводу та
на клейку поверхню. Більше рідкісні варіанти -
на панель приладів,
на підголівник,
на кермо велосипеда або мотоцикла,
нестандартні кріплення. Зустрічаються пристрої, що поєднують у собі відразу кілька варіантів - наприклад, на присоску та на решітку за допомогою прищіпки. При цьому в одних моделях різні види кріплень входять до комплекту, в інших спосіб фіксації залежить від модифікації; ці аспекти варто уточнювати при виборі. Щодо особливостей кожного з окремих типів кріплень, то вони такі:
- Присоска. Присоска дає змогу закріпити пристрій на торпедо, лобовому склі або будь-якій відносно рівній поверхні. При цьому, на відмінність від наклейки, таке кріплення є багаторазовим. З іншого боку, присоски загалом менш надійні, а на шорстких і фактурних поверхнях вони тримаються погано, а то й не тримаються взагалі.
— На ґрати. Кріплення на решітку повітроводу за допомогою прищіпки. Найбільш популярний спосіб монтажу широко застосовується як окремо, наприклад і в поєднанні з іншими варіантами. Це зумовлено тим, що прищіпки прості і в той же час дуже надійні
..., до того ж вони можуть використовуватися необмежену кількість разів; а повітроводи є практично на будь-якій панелі приладів, причому вони зазвичай розміщені досить зручно для використання власників.
- Клейка поверхня. Кріплення за допомогою спеціальної липкої накладки - аналогічно встановленню на двосторонній скотч (тільки в даному випадку "скотч" спочатку прикріплений на корпус пристрою, і перед встановленням достатньо зняти захисну плівку на клейкій поверхні). Даний тип кріплення підходить як для повністю гладких, наприклад і для рельєфних поверхонь, він міцніший, ніж присоски, однак є одноразовим - зняти встановлений пристрій непросто, а саме кріплення зазвичай не передбачає повторного застосування. Тому такі фіксатори рідко застосовуються в чистому вигляді - найчастіше вони передбачаються як запасний (або альтернативний) варіант до кріплення на решітку.
— На панель приладів. Кріплення тримача до елементів панелі приладів в салоні машини здійснюється за допомогою спеціального затиску, який може адаптуватися під різну товщину поверхонь. Яскравий приклад використання такого кріплення – розміщення смартфона на характерній дузі «приладки» в області за кермом.
- На підголівник. Зручний варіант кріплення смартфона чи навіть планшета для пасажирів на задньому сидінні транспортного засобу. Як правило, подібні тримачі мають дві "лапи" з регульованим виносом по ширині, які чіпляються за штирі підголівника. Другий варіант реалізації кріплення - фіксація на підголівнику за допомогою липучок або ремінця.
- На кермо. Кріплення на кермо велосипеда, мотоцикла або іншого транспортного засобу. Основою такого кріплення зазвичай є кільце-затискач, що надягає на трубу керма і щільно фіксується на ній.
- Нестандартне. Кріпильні пристрої, що не підпадають під стандартні поширені типи кріплень. Зокрема, до розряду таких належать моделі з установкою в слот для CD-дисків автомагнітоли, підстаканник, з кріпленням-струбциною і т.п.Кріплення гаджета
—
Затиск. Найпростіший механічний фіксатор: дві підпружинені губки, що стискають апарат з боків. Сумісність "механіки" з конкретним телефоном обмежується лише розмірами корпусу; при цьому сама конструкція пружинних губок дозволяє регулювати ширину в певних межах, а в деяких моделях передбачається ще й додаткове підстроювання по ширині. Таким чином, затискачі сумісні з великою кількістю гаджетів, при цьому вони дуже прості і недорогі. До недоліків даного варіанту можна віднести дещо меншу надійність, ніж, наприклад, в гравітаційних пристроях: що знаходиться в звичайному затиску апарат, як правило, нічим не підпирається знизу.
-
Гравітаційний затиск. Фіксатор цього типу охоплює смартфон з боків і знизу, при цьому нижня опора працює як датчик спрацьовування: коли вона опускається вниз під вагою гаджета, бічні губки сходяться і стискають апарат з боків. Відповідно, для вилучення смартфона потрібно злегка підняти його. Сумісність в таких фіксаторах теж обмежується лише розмірами апарату; при цьому вони помітно надійніше, ніж звичайні затискачі, та й у використанні дещо простіше, завдяки чому і зустрічаються частіше.
—
Магніт. Тримач у вигляді сильного постійного магніту. Подібні фіксатори дуже прості у використанні, а також надійні і довговічні (в конструкції відсутні рухомі частини); крім того, вони не мають обмежень за розмірами гаджета, що заряд
...жається. З іншого боку, для магнітів актуальні два інших обмеження — по вазі (він не повинен бути занадто великим) і за матеріалами (далеко не кожен корпус, навіть металевий, здатний ефективно магнітитися). І хоча ці моменти враховуються в багатьох пристроях з бездротовою зарядкою, однак можливість застосування з конкретним смартфоном (і тим більше масивним планшетом) варто уточнювати окремо.
- Датчик наближення (сенсорний затиск). Автоматичний фіксатор з електронним датчиком, що розпізнає наближення гаджета або руки користувача. » На підході " губки фіксатора самі по собі розходяться, а при установці пристрою — стискаються; при добуванні смартфона, відповідно, затиск реагує на руку користувача і відключає фіксацію. Такі власники дуже зручні, проте порівняно складні і дороги; до того ж для роботи механізму потрібно живлення.Допустима діагональ
Параметр визначає можливість використання спільно з утримувачем або підставкою гаджетів з позначеним діапазоном розмірності діагоналі екрана в дюймах. Як правило, прийнято вказувати максимально допустиму діагональ дисплея пристрою, який можна зафіксувати в пазах пристрою, що утримує.
Матеріал корпуса
Основний матеріал, який використовується для корпусу пристрою.
- Пластик. Пластик легкий, дешевий, досить практичний, у т.ч. має непогані показники міцності. До того ж він дозволяє створювати корпуси складної форми і практично будь-якого забарвлення.
-
Метал. Як правило, для металевих корпусів використовуються метали на основі алюмінію. Такі корпуси значно міцніші за пластикові, а також мають стильний зовнішній вигляд. З іншого боку, по ударозахисту цей матеріал не має переваг перед пластиком, а коштує дорожче та й важити може значно більше.