Україна
Каталог   /   Аудіотехніка   /   Навушники

Порівняння 1More ColorBuds 2 vs 1More EVO

Додати до порівняння
1More ColorBuds 2
1More EVO
1More ColorBuds 21More EVO
Порівняти ціни 41Порівняти ціни 1
Відгуки
0
0
1
0
ТОП продавці
Головне
Активне шумозаглушення, підтримка aptX Adaptive.
Підключення та конструкція
Конструкція
внутрішньоканальні
внутрішньоканальні
Мікрофонвбудований у корпусвбудований у корпус
Тип підключеннябездротовібездротові
Підключення
Bluetooth v 5.2
Bluetooth v 5.2
Радіус дії10 м10 м
Характеристики
Звукстереостерео
Hi-Res Audio
Імпеданс32 Ом16 Ом
Частотний діапазон20 – 40000 Гц
Діаметр динаміка10 мм
Тип випромінювачівдинамічнігібридні
Характеристики мікрофона
Шумопоглинання мікрофонаcVcENC
Функції та можливості
ШумозаглушенняANCadaptive ANC
Прозорий режим
Multipoint
Підтримка кодеків
aptX Adaptive
AAC
 
 
AAC
LDAC
Живлення
Джерело живленняакумуляторакумулятор
Ємність батареї навушників55 мАгод48 мАгод
Ємність батареї кейса410 мАгод450 мАгод
Час зарядки1.1 год
1 год /час зарядки кейса – 2 год/
Час роботи (музика)6 год5.5 год
Час роботи (без шумозниження)8 год8 год
Час роботи (з кейсом)
18 год /24 ч без ANC/
28 год
Швидка зарядка15 хвилин на 4 години роботи
Бездротова зарядка
Вхід зарядкиUSB CUSB C
Інше
Сенсорне управління
Захист від вологиIPX4
Вага5 г6 г
Комплектація
силіконові насадки
кейс-зарядка
силіконові насадки
кейс-зарядка
Колір корпусу
Дата додавання на E-Katalogвересень 2023вересень 2022

Hi-Res Audio

Підтримка навушниками звуку високої роздільної здатності Hi-Res Audio. Відповідний формат покликаний забезпечити звучання, близьке до записуваного у студії. Під Hi-Res Audio розуміється цифровий сигнал із параметрами від 96 кГц/24 біт, а аналогової техніки встановлюється вимога розширеної частотної характеристики — від 40 кГц. Аудіотреки у цьому форматі звучать максимально близько до оригінальних задумів авторів композицій. Ліцензією Hi-Res маркуються преміальні навушники для затятих аудіофілів.

Імпеданс

Імпедансом називають номінальний опір навушників змінному струму — такого, як аудіосигнал.

За інших рівних умов більш високий імпеданс знижує рівень спотворень, проте потребує більш потужного підсилювача — інакше навушники просто не зможуть видати достатню гучність. У світлі цього вибір по опору залежить насамперед від того, до якого джерела сигналу планується підключати «вуха». Так, для портативного гаджета (смартфона, кишенькового плеєра) оптимальним вважається показник у 16 Ом і менше, непоганим — 17 – 32 Ом. Більш високі значення — 33 – 64 Му і 65 – 96 Ом — зажадають вже досить потужних підсилювачів, на зразок тих, що застосовуються в комп'ютерах і телевізорах. А моделі з опором 96 – 250 Ом і вище розраховані в основному на аудіотехніку Hi-End класу і професійне застосування; для таких випадків детальні рекомендації по вибору можна знайти в спеціальних джерелах.

Частотний діапазон

Діапазон звукових частот, який здатні відтворити навушники.

Чим ширше цей діапазон, тим повніше навушники відтворюють спектр звукових частот, тим нижче ймовірність, що занадто низькі або надто високі частоти виявляться недоступними. Однак тут слід враховувати деякі нюанси. Насамперед нагадаємо, що діапазон сприйняття людського вуха становить в середньому від 16 Гц до 22 кГц, та для повної картини достатньо, щоб навушники перекривали цей діапазон. Проте сучасні моделі можуть помітно виходити за ці межі: у багатьох пристроях нижній поріг не перевищує 15 Гц, а то і 10 Гц, а верхня межа може досягати 25 кГц, 30 кГц і навіть більше. Такі широкі діапазони сам по собі не дають практичних переваг, проте вони зазвичай свідчать про високий клас навушників, а іноді наводяться лише в рекламних цілях.

Другий важливий момент полягає в тому, що широкий частотний діапазон сам по собі не є гарантією хорошого звучання: якість звуку залежить ще від цілого ряду параметрів, насамперед амплітудно-частотної характеристики навушників.

Діаметр динаміка

Діаметр динаміка, встановленого в навушниках; в моделях з кількома випромінювачами (див. «Кількість випромінювачів»), зазвичай, враховується розмір найбільш великого динаміка, інші розміри можуть уточнюватися в примітках.

Загалом цей параметр актуальне насамперед для накладних навушників (див. «Конструкція»).У них випромінювачі можуть мати різний розмір; чим він більший — тим більш насиченим виходить звук і тим краще динамік відтворює баси, однак великі випромінювачі відповідним чином позначаються на габаритах, вазі і ціною навушників. А ось внутрішньоканальні «вуха» і вкладиші за визначенням мають дуже невеликі динаміки, а насичений бас в них досягається за рахунок інших конструктивних особливостей.

Тип випромінювачів

Тип звукових випромінювачів, встановлених в навушниках. Тип визначає принцип роботи випромінювачів і деякі особливості їх конструкції.

Динамічні. Найпростіший різновид випромінювачів, що працюють за принципом електромагніту. Завдяки поєднанню невисокій вартості з цілком пристойними робочими характеристиками, є також і самою поширеною, особливо серед навушників початкового і середнього рівня. Такий випромінювач складається з магніту, котушки, поміщеної в його поле, а також мембрани, закріпленої на котушці. При вступі на котушку змінного струму (сигналу) вона починає вібрувати, передаючи коливання на мембрану і створюючи звук. З акустичної точки зору основні переваги динамічних випромінювачів — це широкий частотний діапазон і хороша гучність, недолік — висока ймовірність виникнення спотворень, особливо при зношеної мембрані.

Арматурні. Своєрідна модифікація динамічних випромінювачів (див. відповідний пункт), що застосовується в основному у висококласних навушниках внутриканальной конструкції. Основою конструкції такого випромінювача є U-подібна металева пластина. Один її кінець закріплений нерухомо, другий, рухливий, розташований між полюсів постійного магніту, і навколо нього ж (ближче до поперечці) намотана котушка, по якій проходить струм сигналу. Вібруючи під дією цього струму, рухома частина пластини передає коливання на жорстку мембрану, з якою вона пов'язана тонкою голко...ю. Така технологія дає змогу досягти гарної гучності і низького рівня спотворень при дуже невеликому розмірі самого навушника. Недоліками арматурних випромінювачів, крім високої вартості, є нерівномірна АЧХ і відносно вузький частотний діапазон. Втім, у дорогих навушниках цього типу може передбачатися кілька випромінювачів відразу, в т. ч. по гібридному принципом (див. відповідний пункт).

Гібридні. Гібридними зазвичай називають пристрої, що поєднують в собі динамічні і арматурні випромінювачі. Докладніше про цих різновидах див. вище; а їх поєднання застосовується для того, щоб поєднати переваги і компенсувати недоліки. Зазвичай, в таких навушниках динамічний випромінювач один, він відповідає за низькі частоти, а арматурних може бути кілька, вони ділять між собою СЧ і ВЧ. Це дає змогу досягти більш рівномірного АЧХ, ніж в чисто арматурних моделях, однак помітно позначається на ціні.

Планарні. Конструкція випромінювачів цього типу включає два потужних постійних магнітів, між якими розташована мембрана з тонкої плівки. Форма самих навушників може бути як круглим (ортодинамические випромінювачі), так і прямокутної (ізодінамичні). За принципом дії такі системи аналогічні динамічним, з поправкою на те, що котушка у конструкції відсутній — її роль грає сама мембрана з нанесеними струмопровідними доріжками, на які і подається звуковий сигнал. Завдяки цьому спотворення, пов'язані з нерівномірністю коливань мембрани, практично відсутні; крім того, звук загалом виходить чистим і достовірним, а АЧХ — рівномірною. Головними недоліками планарно-магнітних навушників є висока вартість, підвищені вимоги до якості сигналу, а також досить великі розміри. Крім того, вони дещо поступаються динамічним по гучності і загальним частотному діапазону.

Електростатичні. Як і планарно-магнітні (див. відповідний пункт), такі випромінювачі сконструйовані за принципом «бутерброда». Однак мембрана в них розташована між магнітами, а між металевими сітками, і виконана з дуже тонкої металізованої плівки. До такої системи особливим чином підключається аудіосигнал, і мембрана починає коливатися за рахунок тяжіння і відштовхування від сіток, створюючи звук. Електростатичні випромінювачі дають змогу досягти дуже високої якості звуку, з низьким рівнем спотворень і високою вірогідністю, однак вони громіздкі, складні і дороги у використанні. І справа не тільки у високій вартості самих навушників — для їх роботи потрібні додаткові погоджують підсилювачі з розмахом напружень в сотні або навіть тисячі вольт, а такі пристрої і коштують чимало, та розміри мають відповідні.

Шумопоглинання мікрофона

Наявність системи шумоподавлення у власному мікрофоні навушників.

Відповідно до назви, така система призначена для усунення сторонніх шумів – насамперед під час розмов. У її основі зазвичай лежить електронний фільтр, який пропускає звук людського голосу і відсікає фонові звуки на кшталт міського шуму, гулу вітру в ґратах мікрофона тощо. У результаті навіть у галасливій обстановці завдяки шумоподавленню мікрофона мова виходить чіткою та розбірливою; щоправда, система неминуче вносить спотворення у підсумковий звук, але вони у разі некритичні.

- ENC. Технологія шумоподавлення навколишнього середовища ENC (Environment Noise Cancellation) суттєво знижує рівень навколишнього шуму за допомогою спрямованих мікрофонів. Застосовується як в ігрових гаджетах, щоб геймери могли спокійно спілкуватися в голосовому чаті, наприклад і в TWS-моделях навушників, щоб можна було комфортно говорити по телефону в шумній обстановці.

- cVc. Шумопригнічення мікрофона cVc (Clear Voice Capture) - просунута технологія, яка зустрічається переважно у дорогих моделях навушників. Алгоритми cVc ефективно пригнічують відлуння та шуми з навколишнього середовища. Обробка звуку із застосуванням цієї технології здійснюється відразу на декількох рівнях ― алгоритм визначає референсний рівень сигнал-шум, автоматично підлаштовує мову під потрібний рівень гучності, застосовує адаптивні еквалайзери для обробки всього голосу, а також спеціалізовані...фільтри для очищення від низькочастотного бубнежу, сибілянтів та шиплячих.

Шумозаглушення

Система, що зменшує вплив навколишнього шуму на чутність звуку в навушниках. "Шумодав «за допомогою окремого мікрофона (або декількох мікро)» слухає" зовнішні звуки і подає в навушники такі ж звуки, але в протифазі. За рахунок цього чутні вухами шуми послаблюються майже до нуля і користувач може без перешкод насолоджуватися звучанням навушників навіть в досить «гучної» обстановці. Для фільтрації в навушниках застосовуються системи Active Noise Cancellation (ANC) і Environment Noise Cancellation (ENC). Перша пригнічує всі шуми навколо слухача, друга-знижує рівень шуму навколишнього середовища. Активне шумозаглушення позначається на чистоті звучання, але шуми ззовні псують картину при прослуховуванні аудіотреків ще сильніше.

Також у навушниках зустрічається система адаптивного активного шумоподавлення Adaptive ANC, націлена на автоматичне підстроювання звучання навушників залежно від рівня навколишніх шумів. У шумній обстановці (наприклад, при поїздці в метро) система Adaptive ANC посилює роботу «шумодаву», за відсутності гучних звуків ззовні – послаблює шумопридушення.

Multipoint

Технологія, використовувана в Bluetooth-моделях (див. «Підключення») і дозволяє навушникам підключатися одночасно до декількох пристроїв. Завдяки цьому можна, наприклад, слухати музику з ноутбука, а при надходженні дзвінка на мобільний телефон перемикати навушники на розмову. У різних виробників дана технологія має свої особливості, а тому, якщо функція multipoint для вас критична, стоїть окремо уточнити подробиці її роботи в обраній моделі.

Підтримка кодеків

Кодеки і додаткові технології обробки звуку, підтримувані навушниками з підключенням по Bluetooth (див. «Підключення»). Першопочатково передача звуку по Bluetooth передбачає досить сильне стиснення сигналу; це некритично при передачі мови, однак може сильно зіпсувати враження при прослуховуванні музики. Для усунення цього недоліку і використовуються різні технології, зокрема aptX, aptX HD, aptX Low Latency, aptX Adaptive, AAC, LDAC і LHDC. Зрозуміло, для використання будь-якої з технологій її повинні підтримувати не тільки «вуха», але і Bluetooth-пристрій, з яким вони використовуються. А ось основні особливості кожного з варіантів:

— aptX. Bluetooth-кодек, створений для значного підвищення якості звуку, що передається по Bluetooth. Згідно із заявами творців, дає змогу досягти якості, порівнянної з Audio CD (16-bit/44.1 kHz). Переваги aptX найбільш помітні при прослуховуванні високоякісного контенту (наприклад, форматів lossless), проте навіть на звичайному MP3 він може дати помітне покращення звучання.

— aptX HD. Розвиток і удосконалення оригінального aptX, що дає змогу досягти чистоти звуку, порівнянної з аудіо формату Hi-Res (24-bit/48kHz). Як і в оригіналі, переваги aptX HD помітні в основному н...а аудіо високої якості, хоча цей кодек не буде зайвим і для MP3.

— aptX Low Latency. Специфічний різновид описаного вище aptX, розроблений в розрахунку не стільки на покращення якості звуку, скільки на зниження затримок у передачі сигналу. Такі затримки неминуче виникають під час роботи через Bluetooth; вони не критичні для прослуховування музики, однак при перегляді відео або в іграх може виникнути значна асинхронність між зображенням і звуком. Кодек aptX LL усуває це явище, зменшуючи затримку до 32 мс — така різниця непомітна для сприйняття людиною (хоча для серйозних завдань на зразок студійної роботи зі звуком вона все одно занадто велика). Підтримка aptX LL зустрічається переважно в ігрових навушниках.

— aptX Adaptive. Подальший розвиток aptX; фактично об'єднує в собі можливості aptX HD і aptX Low Latency, проте не обмежується цим. Однією з головних особливостей даного стандарту є так званий адаптивний бітрейт: кодек автоматично регулює фактичну швидкість передачі даних, виходячи з особливостей трансльованого контенту (музика, ігрове аудіо, голосовий зв'язок тощо) і завантаженості використовуваних частот. Це, зокрема, сприяє зниженню енергоспоживання і підвищенню надійності зв'язку; а спеціальні алгоритми дають змогу транслювати звук, за якістю порівнянний з aptX HD (24 біт/48 кГц), використовуючи в рази меншу кількість даних, що передаються. А мінімальна затримка передачі даних (на рівні aptX LL) робить цей кодек таким, що відмінно підходить в тому числі для ігор і фільмів.

— AAC. Bluetooth-кодек, що застосовується переважно в портативних гаджетах фірми Apple. За можливостями помітно поступається більш прогресивним стандартам на зразок aptX або LDAC: якість звуку при використанні AAC можна порівняти з середнім MP3-файлом. Втім, для прослуховування тих же MP3 цього цілком вистачає, різниця стає помітною лише на більш прогресивних форматах. А вимоги AAC до апаратної частини невисокі, і його підтримка в навушниках обходиться недорого.

— LDAC. Фірмовий Bluetooth-кодек компанії Sony. За пропускною здатністю і потенційною якістю звучання перевершує навіть aptX HD, забезпечуючи показники на рівні Hi-Res звуку 24-bit/96kHz; існує навіть думка, що це максимальна якість, яку має сенс передбачати в бездротових навушниках — подальше покращення буде просто непомітним для людського вуха. З іншого боку, підтримка цього стандарту обходиться недешево, а гаджетів з такою підтримкою поки існує досить мало — це, зокрема, смартфони Sony, а також апарати середнього і топового класу під управлінням Android 8.0 Oreo і більш пізніх версій.

— LHDC. LHDC (Low latency High-Definition audio Codec) — це кодек високої роздільної здатності з низькими затримками, розроблений спілкою Hi-Res Wireless Audio та компанією Savitech. У переважній більшості випадків його підтримка реалізована на апаратному рівні у смартфонах Huawei та Xiaomi. Також кодек відомий під назвою HWA (Hi-Res Wireless Audio). При використанні LHDC передача сигналу телефону на навушники здійснюється з бітрейтом до 900 кбіт/с, бітовою глибиною до 24 біт і частотою дискретизації до 96 кГц. При цьому забезпечується стабільне та надійне з'єднання зі зниженим рівнем затримки. Кодек оптимально підходить для висококласних бездротових навушників та оперування прогресивними форматами цифрового звуку.
Динаміка цін
1More ColorBuds 2 часто порівнюють